Do reflektorů je vlepená plexi kulatina. Zevnitř je plexi zabíleno a tím je vjem hloubky. Dále je zasklená kabina a přilepeny stírače.
Leptané prasátko je celkem hotové a momentálně se bude řešit pojezd stroje.
Máme několik možností.
První možnost je sestavení pojezdu od PG, které má výhodu, že dvojkolí jsou odpružené a tím pádem je zaručena dodávka proudu do stroje.
Fotonávod pro stavbu nové verze pojezdu pro T211.0:
https://picasaweb.google.com/101114099446457582929/FotonavodT2110V14?feat=directlink Druhá možnost je nechat si postavit podvozek od pana Pletichy. Zde je zase výhoda, že pojezd bude mít větší hmotnost a už se nemusí stroj dále zatěžovat.
Třetí možnost je přestavba továrního modelu Gützold „BN 150“. Zde se bude muset hodně upravovat. Základem bude uříznutý spodek pojezdu, kde zůstanou jen dvojkolí a jejich převody. Rám se doplní novým motorem, setrvačníkem a bude se muset zhotovit lůžko pro motor.
Čtvrtá možnost je přestavba třínápravového podvozku na dvounápravový podvozek. Tenhle způsob se dělával dříve, když bylo nedostatek vhodných pojezdů. Dnes se tomu říká modelářský pravěk. V takovém podvozku se jen demontuje prostřední náprava a podvozku se už jen přidá lůžko pro motor. Obě krajní nápravy musí mít stejný rozvor náprav jako u prasátka. Nevýhoda je, že podvozek je plastový a tím pádem i lehký.
Pátá možnost je postavit vlastní pojezd.
Zde je nápad na vlastní stavbu
http://www.pojezdy.eu/eshop/tt-bogies/388-tt-t211-bogie-kit-unassembled.html, ale vše se musí přepočíst do velikosti HO.
Zdroj. TT T211 - BOGIE KIT (UNASSEMBLED)