Stránka 10 z 10

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: ned 21 led, 2018 4:17 pm
od Kajinek11
Můžete prosím někdo ohodnotit ty jízdní vlastnosti? Už je to opravdu jednou pro vždy pořádný a funkční pojezd, který stojí za to i ozvučit a osvětlit?

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: úte 23 led, 2018 4:05 pm
od Luis0
Kajinek11 píše:Tak co Luisy, jak to jezdí přes ty papírky..???


Jezdí to přes ně v pohodě, jen jsem pro sestavování dalších kusů pojezdů a také jinou práci neměl čas nic nafilmovat, ale mám od zákazníků zpětné reporty, že jsou spokojení s tím jak to jezdí, takže doufám že se tu někdo z nich také vyjádří. :wink:

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: stř 24 led, 2018 12:07 am
od Luis0
Tak jsem si trochu pohrál a natočil to slíbené video. Je sice bez zvuku, ale můžete si být jistí, že pojezd by jste stejně prakticky neslyšeli. :lol:
Zítra přidám test s pomalou jízdou na koleji bez překážek pro změnu i se zvukem. :wink:
https://youtu.be/VCORxgh2NZA

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: stř 24 led, 2018 2:46 pm
od Luis0
Přidáno další avizované video... :wink:
https://www.youtube.com/watch?v=__k73mv ... e=youtu.be

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: sob 24 úno, 2018 1:38 pm
od Luis0
Ukázka z výroby rámů nedávno realizované nové sériie dílů na Hurvínky.
https://youtu.be/YDfgOhxVlNk

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: ned 25 úno, 2018 4:21 pm
od Luis0
Jedna dlouho odkládaná "novinka" ... převodovka 1/20 pro N-ko. Rozměr cca 6x6x6,5mm. Nápravová osa je neizolovaná s průměrem 1,5mm. Osa šneku je s průměrem 1mm a tak lze využít systém unašečů a microkardanů s kuličkou 2mm.

Re: Pojezdy M152, ozubená kola rámy atd..

PříspěvekNapsal: úte 13 lis, 2018 9:38 am
od akcilhej
Mám čtyři pojezdy od firmy Romicrocars. Dva M152 a dva M131. Dva jsem objednával zkompletované a dva jako stavebnici. Sestavení pojezdů není díky dobrému návodu komplikované, jen je potřeba pečlivě očistit díly převodovky před sestavením. Ta sice přijde sestavená, ale kvůli připájení vodičů je potřeba ji rozdělat. Určitě doporučuju použít měděné plíšky, které jsou ke stavebnici přiloženy. Licna se mi při montáži převodovek do rámu skoro vždycky ulomila. A pokud vydrží, upadne časem. Jízdní vlastnosti pojezdů jsou výborné. Měl jsem tyto hlavní požadavky: plynulá pomalá jízda přes angličana, co nejplynulejší dojezd, možnost digitalizace a osvětlení. Vše splněno. Prostor pro vnitřní vybavení pro mě až tak důležitý nebyl a tak to je takový bonus navíc.
Teď odbočka k čištění kolejí. Zpočátku mi pojezdy nechtěly jezdit, cukaly, nerozjížděly se, prostě hrůza. Už jsem něvěděl co dál, koleje čisté, na bílém hadříku ani stopa. V té době jsem se rozhodl (bez ohledu na tyhle pojezdy) použít na koleje olej do automatických převodovek. Na metru kolejí jsem uchošťourem nanesl olej a po chvíli utřel do sucha. Zázrak velebnosti...... Asi opravdu některé příměsi toho oleje rozpustí i ty nejzarputilejší nečistoty. Fakt je, že to funguje. Aplikoval jsem to na celé kolejiště a už půlrok to spolehlivě funguje.( Vlastně jsem to udělal kvůli prodeji kolejiště, abych mohl kolejiště ukazovat případným zájemcům bez ostudy).
Digitalizace v pohodě. Udělal jsem si vestavbu podobně jako Picoloco, strop s osvětlením těsně nad okna, nahoru se vejde dekoder i dva pokud chcete komplet osvětlení s možností vypínat zadní červené a světlomety a vnitřek zvlášť cestující a zvlášť kabiny strojvedoucího. Ledky jsem instaloval na kastli a lakovanýma drátkame připojil. Nemám rád, když reflektory prosvítají a při instalaci na pojezd jsem toho nikdy nedopsáhl. Použit dekoder Lais a funkční dekoder od DCCdoma, pan Král. Instalace kinematik Peho magnetických bez problému.
Za mě palec nahoru. Cena vyšší, ale dostanete pojezd vysoké kvality.