Ohledně tendru - čerpám ze zkušeností Igora Zahrádky. U lokomotiv s tendrem používá pohon v tendru -
https://youtu.be/zi4wjLGn8_o Zkušenosti má dobré a mé obavy rozptýlil. Docela se těším, že si u toho oddechnu. Ladit vše dohromady - pohon, spojnice a rozvody - je docela výzva. Takhle je to o moc jednodušší. Se synchronizací zvuku zkušenosti nemám, ale hádám, že pokud se nepoužívá snímač otáček spřažených náprav, bude to vždy kompromis. U pětasedmy bude v kotli "spousta" místa, tak bude reproduktor blízko parního stroje.
Spojení podvozků je kardanem, tedy kostí... nejprve jsem se mu chtěl vyhnout, ale pak bych nemohl použít velký motor M18/30 a hlavně bych neměl dostatek místa na KKK s lokomotivou. U E467.0 jsem si vyzkoušel kardany ALS, které mají relativně hluboký unášeč a tedy jsou odolnější proti vypadávání. Výkyv podvozků jsem omezil zarážkami. Zatím se mi kardan nepodařilo vyklepat. Jediné co zbývá je, zda nebude kardan příliš vidět při pohledu z boku. Uvidím, až bude vše komplet, vzdušník a válec brzd by měl kardan maskovat.
Zarážky u příčníku čepu:
Maximální otočení podvozků: