Zde jsou mé postřehy ke stavbě a provozu pojezdu M152:
Od P.Gűlicha (
http://picasaweb.google.cz/Pavel.Gulich ) jsem si koupil H0 stavebnici pojezdu pro 810 – M152 ( Lept DK-model ).
V balíčku došly pečlivě zabalené všechny komponenty, včetně laserem vyřezaného rámu a samozřejmě lept. Součástí je také přehledný návod i s obrázky postupu stavby.
Po rozbalení jsem se ihned pustil do stavby. V místech pájení dílů k sobě jsem si jednotlivé díly předem opatrně pocínoval ještě před odstraněním z rámečku.
Stavba je vcelku jednoduchá a pokud se řídíte návodem a pracujete pečlivě – není co pokazit.
Po sestavení jednotlivých částí jsem je přišrouboval do rámu, nastavil volný chod v šachtách a upravil výšku nárazníků nad TK ( lze vypodložit šachty – já jsem zvolil předpružení strun ), a pustil jsem se do testování. Několikahodinový test jsem prováděl se třemi připojenými os.vozy "Rybák".
Pojezd se rozjel hned napoprvé bez známek kouře či jiných záludností. Pojezd se rozjíždí a jezdí plynule i na analogu, při jízdě se nehoupe a uložení motoru nemá žádné vibrace, kardany chodí lehce ve všech možných vzájemných polohách převodovky a motoru.
Bez znatelného zpomalení projíždí i oblouky R380 a na vyhybkách se nezastavuje. Pojezd opravdu jezdí skvěle i při pomalých otáčkách motorku.
Hlučnost motoru je velmi nízká i při maximální rychlosti – převodovka není slyšet vůbec.
Závěrem můžu konstatovat, že tu máme pro modeláře super pojezd na 810 – M152 ( a obdobné hnací vozy ) s oběmi hnanými podvozky.
Fakt dost dobrý !!!! Jen tak dál Pavle.