Stránka 3 z 3

PříspěvekNapsal: stř 20 kvě, 2009 5:48 pm
od milan ferdián
petrh píše:klobouk dolu pred tema, co tohle umi:)


No to tě čeká.... :wink: Jinak Honzíku pěkný počinek,ale v pájení ti neporadím....

PříspěvekNapsal: stř 20 kvě, 2009 6:24 pm
od honzik
Ahoj Milane.
Myslim, ze jsi mi pomohl uz jinak :wink:
S tim se pak budu nekde na webu taky vytahovat :D

PříspěvekNapsal: stř 20 kvě, 2009 7:10 pm
od petrh
Ad milan: nestras, proc myslet hned na nejhorsi:D ja uz mam vitr jen z vagonku, pak TU a nakonec dosluhujici sedmatricitka:)

PříspěvekNapsal: pát 22 kvě, 2009 11:22 am
od MartinP
pokud chceš zatmelit spáry tak zkus ještě spojované díly dopředu pocínovat, pak je sesadíš k sobě, potřeš pájecí kapalinou v místě spoje,
zahreješ pájkou a cín navzlína pěkně do spáry a celou ji vyplní . Pokud se to s tím pocínováním a pájecí kapalinou přežene tak bohužel může cín navzlínat i do nýtování a to je pak průser . Chce to vyzkoušet na nějakých zbytcích plechu . Já to používám a jsem 100% spokojenej. Navíc takový spoj vypadá vizuelně daleko líp než když je tam rozpatlaná vrstva cínu . Samozřejmě, že necínuji pohledové plochy modelu .

PříspěvekNapsal: čtv 01 dub, 2010 6:35 am
od Střelec
Nepomohlo by na menší spáry přetření Clearfixem a následné přelakování? Clearfix se sice většinou používá na zasklívání menších oken a lepení kabin u kitů, ale občas funguje i jako odstraňovač nežádoucích spár....