Abych pravdu řekl, bojím se sem dát tento můj pokus, zvlášť když hned vedle jsou Pojezdy od PG... a v této fázi to spíš patří do "Naše chyby, omyly..." ale chci pojezd dokončit, tak to dám sem.
Podvozek (2. verze) byl vypracován v několika provedení: mj. rozvoru 21,8mm (1900mm) a 19,5mm (1700mm) [- odbočka: rozvor 1700mm byl zvolen jako kompromis, pro zmenšení počtu typů, mezi středními články RT6 (1800mm) a Škoda 06T (1600mm) mimo 19,5mm mají i odlitky masek TU47 od Odlitkymodely.cz], v rozchodech 16,5mm a 12mm. Rozpracován zatím nebyl Jakobsův podvozek pro vozy řady K (KT). Především z nerozhodnutí způsobu uchycení podvozku k podlaze - ve středu osy podvozku (skutečné vozy K2 / KT8) vs nad osami náprav (15T / model KT8 od MB Modely). Systém uchycení je ale nejasný i u vozů řady T - zatím je řešeno pomocí šroubů M2. Cílem je i jednoduchá záměna podvozků - normální x úzký.
Konstrukce umožňuje sestavení podvozku klasické konstrukce (mezi podvozky běžný 12V motor) a podvozku s použitím mikromotorů (typů 610 až 614 nebo ještě menších (412)). S minimálním zásahem do interiéru, s mikromotory pravděpodobně i bez zásahu (ale s nutností někam nacpat složitější elektrovýzbroj)
Pro stavbu prvního pojezdu byla zvolena jednodušší varianta - s motorem uprostřed.
Foto: http://temsor.rajce.idnes.cz/Podvozek_p ... e_H0_lept/
U této verze se však stále objevují chyby a problémy s dostupností dílů (ukončení výroby dvojkolí f. Luck), včetně otázky v vhodnosti řešení konstrukce např. použití šnekového převodu modulu 0,2
Pojezd má velmi neklidný chod a životaschopný jen mimo koleje a podvozky vzhůru. Závěrem dodám, že cílem byl resp. je "low-cost" pojezd, proto nejsou dvojkolí a hřídele v ložiskách/pouzdrech, ale rovnou v plechu