Ahoj Jirko,
Zkus vycházet z reality.
Jaké vlaky by asi tak do podobné stance jezdily ve skutečnosti?
Příklad pro Tvé kolejiště:
Větší stanice patří k okresnímu městu (Domažlice, Klatovy), lokálka vede do menšího městečka (Kdyně), kde je kromě běžného vybavení ještě nějaký další zajímavý cíl (rekreační, nebo např. velká vojenská posádka, větší podnik apod.)
Osobní doprava:2x denně pár Rychlík odj.ráno/příj. poledne, odj odpoledne, příj večer (jeden pár může být i MR) - 4-6xY
8x denně pár Os, který končí, případně může přecházet nějaký vůz na lokálku - 6x Be( rybák) nebo ekvivalent v Y vozech, dopoledne může být pár MOs (pokračování z/na lokálky/u)
Na osobní vlaky budou navazovat Os (MOs) do na lokálku (mohou být prostřídané krátkým Os)
Nákladní doprava: Na kolejích nebude jezdit žádný NEx, nebo ucelenka (nemají kam)
Doprava bude limitovaná tím, co jsi ve stanicích schopen naložit vyložit, ovšem je možné použít malý trik:
Pro zvýšení zátěže bude stanice obsluhovat i nejbližší část hlavní trati, kde bude (fiktivní) nákladiště nebo vlečka většího podniku. Tam by případně mohly jezdit i ty ucelenky, ale opatrně.
Může být něco co potřebuje spešl vozy, které jinde moc nevykládáš (kotlové, sypáky, Raj, apod..).
Pn vlaky tedy přivezou i vozy, které odveze Mn vlak zpět po hlavní trati do SN. Jinak by do stanice jezdily Pn vlaky které končí /vycházejí z odbočné stanice. 1-2x denně pár - z něj Ti vznikne 1-2 páry Mn vlaků pro lokálku a 1-2 páry vlaků pro hlavní trať.
Vlak ve stanici roztřídíš:
- místní zátěž (depo, volná skládka, skladiště vlečka 3-6 vozů/vlak)
- zátež pro lokálku (2-4 vozy pro Mn vlak do koncové stanice)
- zátěž do nákladiště (vlečky) na hlavní trati (dle libosti a naplánovaného průmyslu 1-6 vozů pro Mn vlak do SN - počítej se dvěma vlaky, které budeš v SN střídat ať nevozíš stejné vozy dokola)
Samozřejmě uvedenou zátěž nemusí vozit každý vlak. Pro zpestření provozu může pár vozů přecházet přímo mezi Mn vlaky.
Z podobné rozvahy provozu Ti vyjde nejen počet vozů a potřebný počet souprav, ale i počet lokomotiv pro zajištění provozu.
Takže pro náš příklad vychází:
Osobní:1x souprava R (2x loko T478.x - budou se střídat - zbrojit v depu)
2x souprava Os (2x loko T478.X, T466.0)
2x Souprava MOs (M152.0 + Baafx)
Nákladní: Pn vlaky budou mít cca 8-16 vozů, vezmeme-li průměr jsme na 12 vozech. Počítám 2 různé soupravy + 1x zátěž která je právě nakládána 2+1=3x12=36 vozů.
Tedy řekněme cca 40 nákladních vozů, 3 x služební
3x loko pro Mn vlaky (T435.0, T444.x, T466.2)
2x loko pro Pn vlaky (T678.1, T478.x, T466.0, )
Doporučuju od každého typu lokomotiv mít aspoň jednu na střídání, takže Ti vyjde pro tvé depo potřeba cca 12 lokomotiv a 3 mot. vozy.
PS: Dokonce by se to mělo při vhodném prostřídání i vyjezdit s Tvým SN, kde je 5 průjezdných kolejí