Já navážu na Michala s pár příklady z tratě 160. Klasiky jezdily na vytížených vlacích, ale na dopoledním Os do Mladotic stačil bohatě M131.0 s vlekem, příp. výlet 810 z Rakovníka do Plas. Dále depo Plzeň zajišťovalo dálkové Os do Mostu (v Žatci přepřah do elektriky), ale rychlíky, konkrétně Plz-Lib vozili děčíňáci s M262.0. Manipuláky: dálkový Žatec-Plzeň vozilo dvojče žateckých 735, Mn připlzeňské čmeláci...
V pozdějších letech se o rychlíky dělili CV a Praha, kdy CV jezdili přes den s 843/714 a poslední a první rychlík do a z Plzně vezl pražák s 854/749/751. Z Chomutova pokračoval po 120/110 do Prahy, tím pádem neměli takové prostoje v Chomutově...
Příkladů a výjimek se dá najít hodně...