Ha Ha Ha
Sašo to nejsou povídky z fírcimry!
Zakázané mnohočlené řízení není pouze na tuto trať, ale je celoplošně. A to i na tratích kde máš nové obvody a kde jsou měnírny v pořádku.
Zab.Zař. starého typu možná ano, ale pokud by bylo nevyhovující, tak by na tu trať lokomotivy od výrobce Siemens vůbec nemohli. Dokonce ani to omezení při průjezdu Kutnou Horou už neplatí. Mimochodem zrovna 1293 má daleko menší rušivé proudy 363 nebo 131 (loňské měření na okruhu).
HV 1216, 1293 a 189 (na jiných zahraničních HV jsem zatím nejezdil) mají tu krásnou vlastnost, že při poklesu napětí v troleji ti automaticky omezí výkon. Na rozdíl od lokomotiv provozujících ČDC a pár dalších dopravců, vyrobených před dávnými léty ve Škodovce, které to prostě z trolejí cucají dokud to jde... Teda jako nechcu pomlouvat ty stroje ze škodovky, protože v té době to byly dobré lokomotivy, ale v dnešní době už na některé výkony bohužel nestačí. A to je taky fakt. Mimochodem která napaječka na té trati nedává dostatečný výkon? Když jsem po té trati jezdil, tak i s nákladem za zády bylo v troleji 25 Kv. A to i na tom nejkritičtějším úseku...
A SŽDC usilovně pracuje? Tak tento vtip na fírcimru pověsím, protože to je fór roku
Jediné na čem pracujete jsou tak možná nové uniformy. Když jsme jako dopravce (a nejen ten pro kterého pracuji) žádali o zrušení omezení přes stanici Ostrava - Vítkovice pro HV bez úpravy na 50 Hz (např. některé 189), neb ta stanice je co se týče obvodů zmodernizovaná, tak na GŘ ticho po pěšině... A tak, když vezeš třeba právě ten 600m dlouhej vlak na Paskov na terminál, tak místo pěkného průjezdu přes Vítkovice čekáš na volnou trať mezi Svinovem a Hlavním a pak na volnou trať z Hlavního přes Střed do Kunčic. A v dopravní špičce takto čekáš i 2 hodiny místo 15-ti minutové jízdy po jiné trati... A vše jenom díky tomu že SŽDC usilovně pracuje...
P.S. Domácí kolejiště díky bohu nemám. Tatínka bohužel už taky ne. A na své koníčky jsem si musel vždycky vydělat...