Všehochuť, plky a podobné ...

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod kucimsts » pát 14 srp, 2015 9:37 am

Když sem jel za kamarádkou do Starého města, tak sem viděl někde mezi Přerovem a Starým městem odstavenou http://www.lokomotivy.net/zobraz2.php?r ... loko=16208 .
kucimsts
 
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 22 pro, 2011 3:13 pm

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod StrndaTrains » pát 14 srp, 2015 10:00 am

Pánové, Zamračená není až tak ojedinělý jev a to zvláště na nákladních vlacích. dovolím si napsat menší přehled. :lol: :lol: :lol:
1. 749.018 (ČDC) - KORPORÁTNÍ NÁTĚR , REKONSTRUKCE - LED světla, avšak "vnitřnosti" jsou původní.
2. 749.019 (ČDC) - POLOMÁČENÁ
3. 749.187 (ČDC) - POLOMÁČENÁ
4. 751.219 (ČDC) - KORPORÁTNÍ NÁTĚŘ
5. 751.316 (ČDC) - BAZÉN ALIAS VLAŠTOVKA
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. 749.006 (ČD) - jediná z ověřovací série, která byla přestavěna na řadu 749 - POLOMÁČENÁ
7. 749.107 (ČD) - POLOMÁČENÁ
8. 749.121 (ČD) - BAZÉN ALIAS VLAŠTOVKA
9. 749.264 (ČD) - ŠUMPERSKÝ NÁTĚR - ZELENO/ČERNÁ (ČERNÝ RÁM)
10. 749.265 (ČD) - BAZÉN v.II. - REKONSTRUOVÁNA - ŽOS Česká Třebová vybavena jako první lokomotiva v ČR řídícím systémem Intelo. Dále byly na lokomotivě realizovány tyto úpravy: - zvýšen výkon motoru / - změna usazení skříně ze závěsek na pryžokovové sloupky / - ovládání palivové páky vstřikovacích čerpadel akčním členem WOODWARD /- nové stanoviště strojvedoucího - dosazení komunikačního displeje a elektronického rychloměru Metra LT, ovládání lokomotivy pákovými ovladači namísto původního kontroléru. [Později byla po vzoru této lokomotiva rekonstruována i 751.141, která dojezdila u Carga a nyní ,,hnije" myslím ve Veselí nad Moravou nebo v Břeclavi.]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. 749.008 (ČD - MUZEJNÍ) - KRÉMOVO/ČERVENÁ - naaranžována tak, aby vypadala jako 751 dosazením propojky parního topení.
12. 749.250 (ČD - MUZEJNÍ) - ŠUMPERSKÝ NÁTĚR - ZELENO/ČERVENÁ (ČERVENÝ RÁM)
13. 751.001 (ČD - MUZEJNÍ) - POLOMÁČENÁ
14. 751.002 (ČD - MUZEJNÍ) - MODRO/BÍLÁ - VELETRŽNÍ NÁTĚR
15. 751.004 (ČD - MUZEJNÍ) - POLOMÁČENÁ
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16. 749.039 (AŽD PRAHA) - MODRÁ KORPORÁTNÍ AŽD - první lokomotiva, co podstoupila rekonstrukci na řadu 749
17. 749.162 (IDS CARGO) - KORPORÁTNÍ IDSC
18. 749.181 (IDS CARGO) - KORPORÁTNÍ IDSC
19. 749.240 (p. ING. Kříž - Kladno) - Polomáčená
20. 749.253 (KŽC) - ČERVENÝ UNIFIK - neodpovídají odstíny rudé, "správně červenou" mají na Slovensku (nyní označena jako T478.1201)
21. 749.259 (KŽC) - ŠUMPERSKÝ NÁTĚR - MODRO/ČERNÁ (Označena jako T478.2065)
22. 749.262 (HANZALÍK) - KORPORÁTNÍ HANZALÍK
23. 749.263 (HANZALÍK) - KORPORÁTNÍ HANZALÍK
24. 751.010 (NTM -Národní Technické Muzeum) - KRÉMOVO/ČERVENÁ - stejná jako 749.008
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
To byl přehled "Zamračených", které jsou v České Republice a provozní... Některé, které byly v provozu u ČD byly odprodány na Slovensko, například ex. Olomoucká 749.248 a taktéž bývalá Olomoucká 749.246, obě jsou v majetku společnosti "Výhrevňa Vrútky"...
Vím však o dalších Zamračených, které budou určitě zprovozněny. Za prvé jde o Slovenskou 751.115, kterou koupila společnost Kladenská Dopravní a Strojní a plánuje její zprovoznění na polovinu roku 2016. Další je 751.007 v majetku společnosti RetroLok, její zprovoznění závisí na financích, avšak je plánováno na přelom roku 16 / 17. Další soukromou Zamračenou je 749.102, kterou koupil pan Milan Kokstein a nyní stojí na hřbitově v Č.Třebové, její zprovoznění by bylo velmi náročné na finance a proto to ještě dlouho potrvá, ale snad se nám jí podaří dát jednou dohromady.
Ještě doplním, že hodně lokomotiv má i ZSSC a Slovenští soukromníci...
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Adam_B » pát 14 srp, 2015 10:42 am

cipisekmp píše:Ahoj, sice nejsem plkar ale nevim kde mam napsat tento dotazek.
Dnes rano kdyz jsem jel do prace, tak jsem mezi Stary mestem u Uh. Uradiste videl jet po trati z Prerova do Breclavy zamracenou, ktera tahla cisternovy vlak. Dnes odpoledne jela nazpet a tahla asi Ease. Z meho pohledu zvlastni vec kdyz se mluvi o ruseni tehto lokomotiv. Vi nekdo neco vic? Foto akce nemam.
Ahoj Cipisekmp.



Můžu potvrdit, že takhle jezdí. Dnes jsem byl v Hodoníně a zrovna tam dojeli 2 koucouři v náťeru ids a otec říkal že dost často tam stojí právě zamračená ve stejném nátěru na kusé koleji u nádrazňí budovy. Pracuje naproti takže to sleduje. Zrovna dnes jsem sledoval jak si tam od těch kocourů přebírá vlak vectron od lokotransu
Adam_B
 
Příspěvky: 182
Registrován: pon 16 pro, 2013 9:29 am
Bydliště: Praha

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Mafry » sob 15 srp, 2015 8:02 am

Strnda: díky za výpis těch aktuálních z Budějovic. Já si právě nebyl jistý, zda tam ještě nějaké nekorporátní žijí.

jinak 749.264 jsi si jist?

Ono když to pak přežešneš filtrem nákladní vlak u Starého Města, tak největší pravděpodobnost měli právě ti soukromníci.
U Hanzalíka si nejsem jistý, zda vozí jen "matonky", nebo i něco jiného.

Jinak globálně to bude podobné jako s 770/771 - ČDC rušilo, odstavovalo, ale u soukromníků vesele dál drandí koleje. Jen tam bude ten rozdíl, že berty budou asi "žádanější" (přechodnost, výhled,...).
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 141
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod cipisekmp » sob 15 srp, 2015 8:30 am

Asi ta cecula co jsem videl u Stareho mesta bude po trati jezdit castej. Dnes projela prez Hodonin smerem na Breclav opet s nakladem za sebou. Ono se obcas na te trati a asi ne jen na te "moji 330" vyskytuje lecos zajimaveho. Je to sice uz nejaky cas, ale projel tama nejaky rychlovlak, tazeny nasi elektrikou a sprazeny prez nejake prechovode kratke plosinove vozy. Uz se to tu probiralo a tak uz jsem i nad kamerou premyslel. Otazka je, jestli to ma nejaky vyznam. Kdo by prohlizel denni zaznam a hledal neco zajimaveho ze.
S pozdravem Cipisekmp.
H0/MODULY SLOVÁCKO

www.kzmslovacko.cz
Uživatelský avatar
cipisekmp
 
Příspěvky: 1582
Registrován: ned 08 čer, 2008 6:55 am
Bydliště: Moravsky Pisek

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod rawen » sob 15 srp, 2015 10:36 am

Moc tomu nerozumím, ale Hanzalík je naše místní firma a jejich loko často stává ve šturcu v Prostějově na hlavním.

Radek
rawen
 
Příspěvky: 1693
Registrován: stř 08 dub, 2009 10:42 am
Bydliště: Prostějov

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Mafry » sob 15 srp, 2015 12:40 pm

Cipisekmp: u "330" se neni cemu divit. I historicky je to jeden z nejdulezitejsich hlavnich tahu. Jinak ty rychlovlaky asi myslite prepravy polskych pendolin - http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zpo&loko=4500180&cislo= http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r_zpo&loko=1898440&cislo=.
Co se tyce Hanzalika, u neho si prave myslim, ze vozi jen Mattoni Express z vlecky Kyselky(Vojkovice nad ohri) do nejakeho skladu v Prostejove. Ale stopro jisty si nejsem.

Kamera by zajimava asi byla, podobne jako kdysi Chocen tv http://www.chocen.tv/
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 141
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod VojtikJ » pon 17 srp, 2015 3:02 pm

Hanzalík vozí maximálně z vlečky pod dráty a z pod drátů na vlečku ;) pod drátama to táhnem my (ČDC)
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Mafry » úte 18 srp, 2015 7:24 am

Nevím, jak je na tom aktuálně. Vím, že počátku si to vozil durch.
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 141
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod VojtikJ » úte 18 srp, 2015 11:17 am

To bych se docela i divil, nikdy jsem jeho barcu na koridoru s mattoni expresem nevidel.
Šašci
VojtikJ
 
Příspěvky: 564
Registrován: stř 11 led, 2012 8:35 pm

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod vmucha » úte 18 srp, 2015 6:36 pm

Tady ho máte z Chomutova nákladního nádraží 9.9.2012.
Přílohy
2012-09-09 Hanzalik.jpg
Doupovská dráha 2. epocha TT
vmucha
 
Příspěvky: 641
Registrován: stř 10 bře, 2010 11:42 am
Bydliště: Mšené-lázně

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Mafry » úte 18 srp, 2015 6:37 pm

Nevím, zda to vozil zrovna po korytě:
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... &stranka=1

Ale je otázka, zda to nebylo třeba kvůli potřebě dostat mašinu do nebo z Prostějova.
A asi jsem těch pár výskytů spojil s tím, že toho bylo více.


Je fakt, že pak se dá najít třeba i tohle:
http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... &stranka=1
http://archiv.chocen.tv/archiv.php?path ... 55448M.jpg
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 141
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod StrndaTrains » pát 21 srp, 2015 3:59 pm

Mafry píše:Strnda: díky za výpis těch aktuálních z Budějovic. Já si právě nebyl jistý, zda tam ještě nějaké nekorporátní žijí.
jinak 749.264 jsi si jist?

Není za co. :lol: :lol: V Č.B. jsou u Carga 749.018, 749.019, 749.187, 751.219, 751.316. Pro osobní vozbu tam žádná není, avšak na Šumavě se několikrát objevila 749.121 i 749.264. Ovšem nyní se tam objevují z pražských mašin spíše čtyřky.
Tou 749.264 jsem si naprosto jistý! :lol: :lol: https://www.zonerama.com/danstrnad/Album/463538
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod Mafry » ned 23 srp, 2015 11:35 am

Tak ono 10 měsíců je 10 měsíců (fotky z 10/2014).
Ale jo, jednou vyjela v květnu, jednou v červnu a teď v srpnu docela jezdí(alespoň podle systému) - takže žije. Nenapadlo mě se na nasazení mrknout dřív, jinak bych se neptal :).
http://kzm.lokomotivy.net (DDM Havířov, H0)
Mafry
 
Příspěvky: 141
Registrován: stř 27 lis, 2013 10:44 am
Bydliště: Ostravsko

Re: Plky a zas plky

Příspěvekod StrndaTrains » ned 23 srp, 2015 8:41 pm

Nevím, co máš za systém, ale jezdila každý víkend v květnu + několikrát přes týden. :D :D
"Naše vršovická sledovačka" je na tohle asi nejlepší. Informace jsou podle fotek, Grappu a lidí z dep v Libni a Vršovicich. :D
Fotky jsou na té Zoneramě novější. A víc jich mám u sebe.. :D Tahle mi vlezla jako první do cesty.
ep. V.-VI. ČD
DIGITÁL sestava ROCO

Moldavská trať [135] je ta nejhezčí!
StrndaTrains
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 21 črc, 2013 6:53 pm
Bydliště: Mnichovice, Středočeský Kraj

PředchozíDalší

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: hank a 9 návštevníků