Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
pavel píše:Jen tak ze zvědavosti by mne zajímalo, kolik lidí tady na foru se na kolejišti více zajímá o posun oproti jízdě. Hlaste se
Netáhlo píše:pavel píše:Jen tak ze zvědavosti by mne zajímalo, kolik lidí tady na foru se na kolejišti více zajímá o posun oproti jízdě. Hlaste se
Já , a to, jakože moc
Mě by třeba taková soutěž v posunovacím puzzle hodně oslovila, nehledě na to, že bych se jí zúčastnil třeba i jako autor nějakého posunovacího hřiště.
Třeba toto by byl hodně dobrý námět. Zadání by znělo asi takto:
Jak v co nejméně tazích a nejrychlejším čase vyměnit "Smmps" za "Paov" s tím, že řazení vlaku před odjezdem by bylo:
T334 - Ds - Paov.
Správně k obrázku takto:
Paov - Ds - T334
TTmili píše:Mizl: Nevím jak dobře je na tom tvá přítelkyně z hlediska železnice a logiky, a nechci jí ani podceňovat, ale nedá mi to neříct: Když to pochopí ženská, tak my taky . Faktem je že písemná forma vysvětlení je kolikrát větší problém než ústní podání, ale zkus to sepsat třeba ve Wordu s tím že to napíšeš tak jak to máš v hlavě. Někdo to pak určitě upraví jakože na body a články s pravidly, a někdo se pak zajisté chytí i jazykové korekce. Stejně tak se najdou rýpalové co ještě domyslí detaily k daným pravidlům a tak.
TTmili píše:Čtyři? Já napočítal 5...
mizl píše:.... Vyřešení jednoho zadání trvá i 4 hodiny než se doberete výsledku....
Netáhlo píše:mizl píše:.... Vyřešení jednoho zadání trvá i 4 hodiny než se doberete výsledku....
Tady mám obavy, že 99% zúčastněných by to po půl hodině přestalo bavit, proto si myslím, že by to chtělo něco jednoduššího, co se dá zvládnout do těch 30ti minut.
Ale můžu se mýlit
Mě by to třeba nevadilo a i ty 4 hodiny bych u toho se zájmem vydržel.
mizl píše:Netvrdím, že je tento hlavolam novinkou. Pokud jsem se dobře dočetl z internetu a pochopil to správně. tak první zmínka tohoto hlavolamu byla okolo 1929 nebo tak nějak ve Velké Británii.
mizl píše: Nevýhodu spatřuji v tom , že z důvodu kompatibility musí být určeny limity Max. a Min. rozměry vagónů a lokomotiv které smí být použít. Je to z toho důvodu, že pokud by byly vagóny a lokomotivy různě dlouhé, byl by problém s kapacitou na kolejích a nemohlo by to být kompatibilní v rámci setkání různých stavitelů. Tento nedostatek by se musel nějakým způsobem doladit.
mizl píše:...
Nevýhodu spatřuji v tom , že z důvodu kompatibility musí být určeny limity Max. a Min. rozměry vagónů a lokomotiv které smí být použít. Je to z toho důvodu, že pokud by byly vagóny a lokomotivy různě dlouhé, byl by problém s kapacitou na kolejích a nemohlo by to být kompatibilní v rámci setkání různých stavitelů. Tento nedostatek by se musel nějakým způsobem doladit. ....
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků