Stránka 1 z 2

Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 21 čer, 2007 1:14 pm
od Jan Kohout
Byla "Rosnička", tedy T 334, používána zhruba tak v osmdesátých letech výhradně jen jako posunovací lokomotiva ve stanicích a na vlečkách, nebo se jí někdy užívalo i k vozbě Mn vlaků na lokálních tratích - samozřejmě jen lehčích, typicky služebák + 2 až 3 nákladní vozy? Ptám se, protože tento stroj hodlám provozovat na svém kolejišti a nevím, zda (při modelovém provozu podle grafikonu) ji mám nechat "zalezlou" v remíze a používat ji jen k posunu, nebo zda ji můžu nasadit i do čela nějakého takového Mn vlaku... :)

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 21 čer, 2007 1:37 pm
od Zdenek Valter
Jan Kohout píše:Byla "Rosnička", tedy T 334, používána zhruba tak v osmdesátých letech výhradně jen jako posunovací lokomotiva ve stanicích a na vlečkách, nebo se jí někdy užívalo i k vozbě Mn vlaků na lokálních tratích - samozřejmě jen lehčích, typicky služebák + 2 až 3 nákladní vozy? Ptám se, protože tento stroj hodlám provozovat na svém kolejišti a nevím, zda (při modelovém provozu podle grafikonu) ji mám nechat "zalezlou" v remíze a používat ji jen k posunu, nebo zda ji můžu nasadit i do čela nějakého takového Mn vlaku... :)


Domnívám se, žes popsal její nasazení úplně přesně ;-)
Abych se vyjádřil srozumitelně - samozřejmě i ty manipuláky jsou možné.
Počet vozů bych nechal podle ztvárněných sklonových poměrů.
Na rovině bych šel i do 5. kousků. ;-)

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 21 čer, 2007 2:39 pm
od TT-maniac
Jan Kohout píše:Byla "Rosnička", tedy T 334, používána zhruba tak v osmdesátých letech výhradně jen jako posunovací lokomotiva ve stanicích a na vlečkách, nebo se jí někdy užívalo i k vozbě Mn vlaků na lokálních tratích - samozřejmě jen lehčích, typicky služebák + 2 až 3 nákladní vozy? Ptám se, protože tento stroj hodlám provozovat na svém kolejišti a nevím, zda (při modelovém provozu podle grafikonu) ji mám nechat "zalezlou" v remíze a používat ji jen k posunu, nebo zda ji můžu nasadit i do čela nějakého takového Mn vlaku... :)
ja sem videl pred tydnem jak rosnicka jela asi z 10 vagony s plosinou pro opravu troleji v ostrave kuncicich :roll:

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: úte 06 črc, 2010 12:24 pm
od 423.057
Na Slovensku boli T 334.0 nasadzované aj na Mn zo Šale do Nededu .
Myslím, že tam nikdy neboli veľké záťaže . :D

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: úte 06 črc, 2010 12:56 pm
od Jarda H.
To 423.057 : safra, to jsi navázal na hóóóódně starý dotaz, 3 roky :roll:

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: úte 06 črc, 2010 1:03 pm
od Vladimír_B
Do roku 1982 vozila rosnička Mn vlaky na trati Dobronín - Polná, viz.: http://kpzs.logout.cz/t334/provoz/t334jihlava.html

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: úte 06 črc, 2010 1:11 pm
od juroH0
Čo som počul, tak na trati Prešov-Bardejov jazdili aj na osobných vlakoch a to v zložení rosnička a niekoľko (3-4) prípojných vozňov Balm (020)
V ktorom období to bolo ale neviem.

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: stř 07 črc, 2010 6:03 pm
od Radek Strnad
A taky Mn Čáslav-Třemošnice na poč.60-tých let.Co si pamatuji z 80-tých let,tak zátěž tam byla poměrně vysoká,třeba i 8 vozů,ale to už tam Rosni nebyly.V traťové službě byly nespolehlivé a náchylné k vykolejení,proto jejich doménou byl posun a vlečky.V těch 60-tých je zkoušeli skoro všude a před tím prototyp T324.001,který se trochu lišil od sériovek a vychytávali se na něm mouchy.Jako malý kluk pamatuju jeho torzo v LD Kolín.Ale jinak velmi pěkná mašinka. 8)

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: stř 07 črc, 2010 9:47 pm
od Max
Radek Strnad píše:A taky Mn Čáslav-Třemošnice na poč.60-tých let.Co si pamatuji z 80-tých let,tak zátěž tam byla poměrně vysoká,třeba i 8 vozů,ale to už tam Rosni nebyly.V traťové službě byly nespolehlivé a náchylné k vykolejení,proto jejich doménou byl posun a vlečky.V těch 60-tých je zkoušeli skoro všude a před tím prototyp T324.001,který se trochu lišil od sériovek a vychytávali se na něm mouchy.Jako malý kluk pamatuju jeho torzo v LD Kolín.Ale jinak velmi pěkná mašinka. 8)


Ano, ty Mn s T 334.0 patří do poloviny šedesátých let. Čáslavská 053 jezdila nejen do Třemošnice, ale je zvěčněna i ve stanici Vrdy(prdy)Bučice někdy v roce 1965. T 334.0 zde nahradily řadu 422.0.
V těch 80.tých letech už jenom posun.

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 08 črc, 2010 12:04 pm
od Rizoto
Aj po Orave vraj vozili manipuláky.

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 08 črc, 2010 1:35 pm
od Radek Strnad
Na té Oravě jich bylo hodně,zpočátku vozily lehčí manipuláky,ale jak se na trati rozšiřoval průmysl,přestaly stíhat a byly ponechány na staničním posunu nebo předány na vlečky.Na poč.90-tých let jsem jich několik viděl v železárnách nebo co to tam bylo,tuším Istebné,ještě v klasické zelenobílé barvě.Jo a v Kutné Hoře(hl.n.), měli na vlečce tuším Uhelné sklady,červenobílou,ještě na konci 90-tých let.

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: čtv 08 črc, 2010 9:47 pm
od Pája
Max píše:
Radek Strnad píše:A taky Mn Čáslav-Třemošnice na poč.60-tých let.Co si pamatuji z 80-tých let,tak zátěž tam byla poměrně vysoká,třeba i 8 vozů,ale to už tam Rosni nebyly.V traťové službě byly nespolehlivé a náchylné k vykolejení,proto jejich doménou byl posun a vlečky.V těch 60-tých je zkoušeli skoro všude a před tím prototyp T324.001,který se trochu lišil od sériovek a vychytávali se na něm mouchy.Jako malý kluk pamatuju jeho torzo v LD Kolín.Ale jinak velmi pěkná mašinka. 8)


Ano, ty Mn s T 334.0 patří do poloviny šedesátých let. Čáslavská 053 jezdila nejen do Třemošnice, ale je zvěčněna i ve stanici Vrdy(prdy)Bučice někdy v roce 1965. T 334.0 zde nahradily řadu 422.0.
V těch 80.tých letech už jenom posun.



Nemáte někdo prosím nějaké foto T334.053 ?

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: pát 09 črc, 2010 10:49 am
od juroH0
Jedna fotka je na stránke prototypy.cz
Obrázek

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: pát 09 črc, 2010 11:10 am
od Pája
Díky aspoň jedna foto,ještě nevíte někdo jak byla barevně ?

Re: Provoz a nasazení T 334

PříspěvekNapsal: pát 09 črc, 2010 11:26 am
od juroH0
Na hornej ČB fotke mašiny T334.0053 z roku 1981 to vyzerá na podobnú farebnú kombináciu ako tu (710.066-2 r. 1996), ale bez žltých pruhov na čelách. Obrázek