Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Jan Kohout píše:Byla "Rosnička", tedy T 334, používána zhruba tak v osmdesátých letech výhradně jen jako posunovací lokomotiva ve stanicích a na vlečkách, nebo se jí někdy užívalo i k vozbě Mn vlaků na lokálních tratích - samozřejmě jen lehčích, typicky služebák + 2 až 3 nákladní vozy? Ptám se, protože tento stroj hodlám provozovat na svém kolejišti a nevím, zda (při modelovém provozu podle grafikonu) ji mám nechat "zalezlou" v remíze a používat ji jen k posunu, nebo zda ji můžu nasadit i do čela nějakého takového Mn vlaku...
ja sem videl pred tydnem jak rosnicka jela asi z 10 vagony s plosinou pro opravu troleji v ostrave kuncicichJan Kohout píše:Byla "Rosnička", tedy T 334, používána zhruba tak v osmdesátých letech výhradně jen jako posunovací lokomotiva ve stanicích a na vlečkách, nebo se jí někdy užívalo i k vozbě Mn vlaků na lokálních tratích - samozřejmě jen lehčích, typicky služebák + 2 až 3 nákladní vozy? Ptám se, protože tento stroj hodlám provozovat na svém kolejišti a nevím, zda (při modelovém provozu podle grafikonu) ji mám nechat "zalezlou" v remíze a používat ji jen k posunu, nebo zda ji můžu nasadit i do čela nějakého takového Mn vlaku...
Radek Strnad píše:A taky Mn Čáslav-Třemošnice na poč.60-tých let.Co si pamatuji z 80-tých let,tak zátěž tam byla poměrně vysoká,třeba i 8 vozů,ale to už tam Rosni nebyly.V traťové službě byly nespolehlivé a náchylné k vykolejení,proto jejich doménou byl posun a vlečky.V těch 60-tých je zkoušeli skoro všude a před tím prototyp T324.001,který se trochu lišil od sériovek a vychytávali se na něm mouchy.Jako malý kluk pamatuju jeho torzo v LD Kolín.Ale jinak velmi pěkná mašinka.
Max píše:Radek Strnad píše:A taky Mn Čáslav-Třemošnice na poč.60-tých let.Co si pamatuji z 80-tých let,tak zátěž tam byla poměrně vysoká,třeba i 8 vozů,ale to už tam Rosni nebyly.V traťové službě byly nespolehlivé a náchylné k vykolejení,proto jejich doménou byl posun a vlečky.V těch 60-tých je zkoušeli skoro všude a před tím prototyp T324.001,který se trochu lišil od sériovek a vychytávali se na něm mouchy.Jako malý kluk pamatuju jeho torzo v LD Kolín.Ale jinak velmi pěkná mašinka.
Ano, ty Mn s T 334.0 patří do poloviny šedesátých let. Čáslavská 053 jezdila nejen do Třemošnice, ale je zvěčněna i ve stanici Vrdy(prdy)Bučice někdy v roce 1965. T 334.0 zde nahradily řadu 422.0.
V těch 80.tých letech už jenom posun.
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků