Vlaky Student Agency - Váš názor

Docela by mě zajímal názor lidí kteří dráze trochu rozumí (myslím že to jsme tady aspoň do jisté míry všichni) na "provozování" těch nových vlaků co chtěli provozovat Student Agency.
Můj názor je že to je víceméně blbost. Docela mi příjde že si to ten pan Jančura představuje jak Hurvínek válku. Do rádia například řekl že měl zájem provozovat dopravu v celém ústeckém kraji, ovšem příjde mi že sím dost dobře neví jaký je rozdíl mezi tím provozovat támhle třeba 10 autobusových linek a železniční komplex v celém kraji. Házel tam čísla o tom jak dráhy potřebují víc peněz než oni a podobně, ale všechno je to neúměrné. Když to tak vemu tak mluvil o penězích co dostala železnice na rozvoj, tj. jak ČD, tak SŽDC. Zatímco o svých penězích mluvil pouze o tom co se vidá za marketing atd.
Také řekl že je schpen během týdne začít provozovat vlaky, a na otázku co to je odpověděl že se jedná o motorové vozy co stojí v německu - z toho jasně vyplívá německá Desira. Pokud se nepletu tak veškerý vozidla musí mít přechodnost na naše tratě, což se nějak ověřuje na ŽZO. Kupříkladu co mělo pendolino s tímhle za problémy. A jelikož na našem území Desira nikdo neprovozuje (mimochodem viděl jsem ho kdysy v německu, a oproti například naší ř. 842 tam moc rozdílů není) tak tu přechodnost nebo co to je pravděpodobně nemají, museli by se dělat, a ať mi nikdo netvrdí že to bude bez problémový atd, a že to bude za týden hotový.
Vyjádřete se k tomu prosím, rád bych věděl co si o tom myslí ostatní.
Můj názor je že to je víceméně blbost. Docela mi příjde že si to ten pan Jančura představuje jak Hurvínek válku. Do rádia například řekl že měl zájem provozovat dopravu v celém ústeckém kraji, ovšem příjde mi že sím dost dobře neví jaký je rozdíl mezi tím provozovat támhle třeba 10 autobusových linek a železniční komplex v celém kraji. Házel tam čísla o tom jak dráhy potřebují víc peněz než oni a podobně, ale všechno je to neúměrné. Když to tak vemu tak mluvil o penězích co dostala železnice na rozvoj, tj. jak ČD, tak SŽDC. Zatímco o svých penězích mluvil pouze o tom co se vidá za marketing atd.
Také řekl že je schpen během týdne začít provozovat vlaky, a na otázku co to je odpověděl že se jedná o motorové vozy co stojí v německu - z toho jasně vyplívá německá Desira. Pokud se nepletu tak veškerý vozidla musí mít přechodnost na naše tratě, což se nějak ověřuje na ŽZO. Kupříkladu co mělo pendolino s tímhle za problémy. A jelikož na našem území Desira nikdo neprovozuje (mimochodem viděl jsem ho kdysy v německu, a oproti například naší ř. 842 tam moc rozdílů není) tak tu přechodnost nebo co to je pravděpodobně nemají, museli by se dělat, a ať mi nikdo netvrdí že to bude bez problémový atd, a že to bude za týden hotový.
Vyjádřete se k tomu prosím, rád bych věděl co si o tom myslí ostatní.