Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
hank píše:sidlo píše:Určitě se někdo najde. I Plánky kolejišť si svého vydavatele našly (po dlouhých jednáních).
Trendy jsou zřetelné. Doby kdy bylo hodně tiskáren a bezpočet vydavatelů pomalu končí.
Hezký příklad je Albatros https://www.albatrosmedia.cz/c/o-nas/ - ten seznam "zaštítěných nakladatelství" je seznam skoupených značek, kdysi samostatných firem. Fragment, Vyšehrad, Computer Press, Management Press, Egmont CZ, Edika ... to nebyly žádní prckové. Albatros je dneska dominantní nakladatelství u nás. Z tohoto úhlu pohledu můžeme být rádi, že je Corona ještě samostatná a suverénní firma.
No, tak třeba zrovna ten Albatros: Když má takový záběr, od dětí přes počítače, detektivky a historii až po věrouku, tak proč by nemohl být schopen vydat něco o dráze?
Pořád mi hlava nebere, proč bychom se měli smiřovat s monopolem. Proč je "samostatnost a suverenita" monopolní Corony výhodou?
radeksindy píše:V oblasti železniční literatury rozhodně monopolizovaný trh není. Kromě Corony, RCH, byl pozapomenut třeba Nadatur (např. čas. Dráha), dále Luděk Čada a jeho Nakladatelství dopravní literatury (naposledy reprinty katalogů vozů), Gradis Bohemia (každoroční atlasy lokomotiv a jiné).
milan ferdián píše:Před chvíli mi pošta dodala další studijní materiál od spolku PSHŽD."Chrudimské lokálky"/Martin Navrátil a "Lokálkou do Vysokého Veselí"/Michal Roh.Tak vzhůru na studium.
Milan
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků