od Marthin » úte 26 dub, 2022 3:02 pm
zítra by byl 5. den. Ještě jsem kupujícímu poprosil, aby dal potvrdit, že mu zásilka přišla v pořádku. V ten moment se rozběhlo kolo a obratem přišel email, že do dvou dnů by měly být připsány na účet.
Zarážející je spíše v tom, že ta "garance" je málo popsaná a má dost mezer. Věta, to že když zákazník nepotvrdí přijetí, pak třetí den posílá peníze - ani to se nestalo. A vůbec Aukro neopomenulo, že je třeba počítat další tři dny, které trvají bankám. Pak se tady člověk snadno vytočí a dostává se do spirály, když není k dispozici tel.kontakt a na odpověď od Aukra může čekat až 5. den vzhledem k množství požadavků...
Taková inovace je k ničemu, asi se inspiroval u koupi baráků...ale to takhle nefunguje, když má pod palcem 1-10 lidí. Takový nápor nezvládnou, než stačí odpovědět, maj za dveřma kontrolu.
Ještě aby toho nebylo málo má prodejce prosit na kolenou, aby stiskl kouzelné tlačítko? No pardon, ne každý si všimne důležitost tlačítka a většina se na to vykašle....