Stránka 1 z 87

Dlouho nebylo žádné video...

PříspěvekNapsal: pon 26 kvě, 2008 6:57 pm
od michal_n_cz
Dlouho nebylo žádné video.... Krása esíčok

http://www.youtube.com/watch?v=k6lgwNQdkgA

Michal N.

PříspěvekNapsal: úte 27 kvě, 2008 5:49 am
od TTcko

PříspěvekNapsal: ned 15 čer, 2008 2:47 pm
od Jarda H.
V televizním Objektivu dne 15.6.2008 se objevila reportáž z parní železnice z Anglie - hrabství Kent a Sussex skrývá romantickou železnici, tak se na to podívejte (je to druhá reportáž v pořadu, začátek reportáže je v 6:55 min z celkové stopáže) :

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10 ... 10:30.html

PříspěvekNapsal: ned 15 čer, 2008 3:57 pm
od richard0404
Tak nedělní čt1 opět nezklamala a pěkné video o železnici se objevilo . Opravdu pěkná reportáž. :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: čtv 24 črc, 2008 3:48 pm
od Jarda H.
Nechci zakládat zbytečně další téma, a taky to sem skoro patří - nová lokomotiva Š-109E (ř.380) z plzeňské škodovky v designu Porsche na tratích ČD, využívá tří systémů elektro, .... atd, u článku krátké video :

http://www.novinky.cz/clanek/145744-vid ... rsche.html

PříspěvekNapsal: čtv 24 črc, 2008 6:46 pm
od TT-maniac
Jarda H. píše:Nechci zakládat zbytečně další téma, a taky to sem skoro patří - nová lokomotiva Š-109E (ř.380) z plzeňské škodovky v designu Porsche na tratích ČD, využívá tří systémů elektro, .... atd, u článku krátké video :

http://www.novinky.cz/clanek/145744-vid ... rsche.html
Krása ! Jsem pyšný na to že my češi jsme vyrobili tyto krásné stroje ! Už se těším až je někdy naživo uvidím ! 8)

PříspěvekNapsal: čtv 24 črc, 2008 8:20 pm
od Tomáš
No nechci malovat čerta na zeď,ale náš dopravní podnik kupuje od škodovky šaliny s dignem Porsche a zatím co sem slyšel žádná sláva...jen pro představu 1ks koštuje 60.000.000 kč

PříspěvekNapsal: čtv 24 črc, 2008 10:23 pm
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 6:33 am
od petrh
VoVo píše:Neboj, u nás v Praze jezdí už cca 40 ks 14T, a "nikdo" tím nechce jezdit, protože to uspořádání interiéru je hrozný (dodneška nechápu, k čemu jsou třeba sedačky pro 1,5 člověka...)


me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 7:42 am
od radekkrupka
petrh píše:
me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)


Souhlasím s VoVo, ty sedačky jsou děs - myslím ty podivné pro 1,5...zabírají hodně místa z vnitřního prostoru. To, že jsou pro nadměrné lidi mě napadlo taky, ovšem KOLIK takových lidí v jedné tramvaji je? A těch sedaček je tam fakt dost...

Navíc vnitřní dispozice tramvaje (dle mého) nešťastná - plošiny u dveří vs. vyvýšené středové části vozů - tam jsou sedačky a to dost blízko naproti sobě, čili je podvědomě nepřirozené tam stát....tzn. že všichni lidi se mačkají na plošinách u dveří, čímž je tam hlava na hlavě a nedá se skoro vystoupit, zatímco zbytek tramvaje je prázdný - a to hlavně část za řidičem, která je slepá a nejsou tam přední dveře...celkem mě porche tramvaj nepřesvědčila...

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 8:17 am
od petrh
radekkrupka píše:
petrh píše:
me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)


Souhlasím s VoVo, ty sedačky jsou děs - myslím ty podivné pro 1,5...zabírají hodně místa z vnitřního prostoru. To, že jsou pro nadměrné lidi mě napadlo taky, ovšem KOLIK takových lidí v jedné tramvaji je? A těch sedaček je tam fakt dost...

Navíc vnitřní dispozice tramvaje (dle mého) nešťastná - plošiny u dveří vs. vyvýšené středové části vozů - tam jsou sedačky a to dost blízko naproti sobě, čili je podvědomě nepřirozené tam stát....tzn. že všichni lidi se mačkají na plošinách u dveří, čímž je tam hlava na hlavě a nedá se skoro vystoupit, zatímco zbytek tramvaje je prázdný - a to hlavně část za řidičem, která je slepá a nejsou tam přední dveře...celkem mě porche tramvaj nepřesvědčila...


no ja sam su se svymi 115 trosku jako becka:D
no berme to tak, ze udajen dalsi serie ma mit i vetsi okenni klapky, nize tyce s uchyty a celkove ma byt vychytanejsi, osobne mam rad brnenske salinky, ruzne posrazene T3ky pod:)

ale kdyz se to veme, tak pod slovem tramvaj si uprimne predstavim spis tu T3ku nez porcheho :)

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 9:15 am
od radekkrupka
Tak tramvaje ve světě už přece jenom vypadají spíše jako to Porsche, myslím tedy západním světě... jenom jsou trochu praktičtější...

Je to bohužel stejný případ jako městské autobusy - teď dopravní podniky nakupují nízkopodlažní busy...paráda, až na to, že tyto vychází z moderního autobusu ve světě, který nemá větrání okny, ale klimatizací...ovšem busy u nás tuto klimu nemají/není v provozu - to netuším....a jet v horkém dni v takovémto busu plném lidí...no tak to je panečku zážitek na který se nezapomíná...minulý rok jsem tam naměřil teplotu vzduchu 45° !!!!

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 9:32 am
od VoVo
Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 9:39 am
od radekkrupka
Klima pro řidiče - proč ne....ale v prostoru cestujících je to děs, chtěl jsem říct, že ty busy jsou udělané podle A aniž někdo přemýšlel nad B....

já jsem slyšel, že DP Praha ty busy koupí jak jsou s klimatizací, protože je to z výroby a pak ty klimy vymontuje, protože to má drahý provoz - údržba, spotřeba, ...
Mimochodem, vím dokonce o šoférovi (tramvaje), který v horkých letních dnech topí...protože jemu je v kabině hic a hodlá se o to podělit i s cestujícíma...když otravujou a on musí jezdit... inu, není nad to milovat své povolání :(

PříspěvekNapsal: pát 25 črc, 2008 9:41 am
od petrh
VoVo píše:
radekkrupka píše:ovšem busy u nás tuto klimu nemají/není v provozu - to netuším....


mám pocit jestli ta klimo není jen do budky řidiče? občas to u něj trochu fouká, to by mohl vědět Tomáš jako busdriver

no jak kteryx ucastnici, u nas na ropidu (CSAD SC :x ) nema nic jen okna a to je fakt humus:(
btw. uz jste videli v Pze testovane SORy? docela to ujde ne?