Dlouho nebylo žádné video...

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Pája » ned 17 kvě, 2009 10:25 am

Za okamžik je na Primě k vidění kojejiště !!!

Tak už je po.V receptáři ukazovali zahradní železnici.
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Charlie » čtv 18 čer, 2009 6:49 pm

Dnes 21.50 Zašlapané projekty: Motorák alias Chrochtadlo.
ČSD, H0, H0e, DCC LENZ LZV200 z ovládacího pultu a ještě trochu BTTB
Uživatelský avatar
Charlie
 
Příspěvky: 392
Registrován: čtv 15 led, 2009 7:24 pm
Bydliště: Luka nad Jihlavou

Příspěvekod ondras » pát 03 črc, 2009 3:21 pm

Další video jak se máme správně chovat na železnici:
http://www.novinky.cz/krimi/172873-smrt ... -roku.html
H0 , DCC , III. a IV. ep. , ČSD , Segmentovka
1:8 - SDŽ, o.s. 310.017 a 275.021
Uživatelský avatar
ondras
 
Příspěvky: 735
Registrován: ned 15 čer, 2008 1:03 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Modelář » pát 03 črc, 2009 3:31 pm

Ondra se nestidis porad vzdit vono je to jako lokosoko.
Modelář
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon 29 čer, 2009 11:27 am

Příspěvekod vlackytt » pon 06 črc, 2009 9:01 pm

HO je správná "velikost", TT je správná "malost"
Uživatelský avatar
vlackytt
 
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23 pro, 2008 6:25 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod ondras » úte 07 črc, 2009 8:08 am

vlackytt píše:http://www.youtube.com/watch?v=unhXEQQk8G8&feature=related%3E


:shock: :shock: To přehazování výhybek a sbírání proudu tou tyčí :shock: :shock:
H0 , DCC , III. a IV. ep. , ČSD , Segmentovka
1:8 - SDŽ, o.s. 310.017 a 275.021
Uživatelský avatar
ondras
 
Příspěvky: 735
Registrován: ned 15 čer, 2008 1:03 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod Zdenek Valter » úte 07 črc, 2009 2:22 pm

ondras píše:
vlackytt píše:http://www.youtube.com/watch?v=unhXEQQk8G8&feature=related%3E


:shock: :shock: To přehazování výhybek a sbírání proudu tou tyčí :shock: :shock:


Tam je vidět jasná pulzní regulace pomocí zápěstí ;-)
Zdenek Valter
 
Příspěvky: 2690
Registrován: pon 09 říj, 2006 2:38 pm
Bydliště: Ústí n.L.

Příspěvekod Jarda H. » sob 11 črc, 2009 6:14 pm

O pražském "mostu inteligence" již byla ojedinělá zmínka v tomto fóru, v jiném diskuzním linku a tak doplním - v dnešním vysílání poledních zpráv "Z metropole" byla na úvod reportáž o "mostu inteligence", odkaz zde
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/2 ... ?live=true

Jedna ze zajímavostí, co jsem třeba nevěděl, že 10 let po dostavbě (!!) sloužil jen jako lávka pro pěší, protože navazující trati nebyly postaveny !!
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

What's that about?: The Train Yard

Příspěvekod paku9999 » pát 17 črc, 2009 1:20 pm

Kto ma zaujem, zaujimavy dokument o zeleznici:

http://vpsite.ru/1147260310-o-chem-jeto ... -that.html

Upozornenie:
video je v HDTV kvalite rozlisenie 1920x1080i
velkost videa 3.11GB
rusky dabing

Dole je na vyber niekolko serverov, z ktorych mozete video tahat.
Uživatelský avatar
paku9999
 
Příspěvky: 28
Registrován: sob 21 črc, 2007 5:08 pm
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod George V. » čtv 23 črc, 2009 4:35 am

Nevím, jestli to tady už nebylo, ale tohle jsem fakt nechápal:

http://www.youtube.com/watch?v=mGCYoz5B-uc
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod ladiznet » sob 25 črc, 2009 5:37 pm

koukal jsem, že tu přidáváte i videa z uhelných dolů, nedávno jsem takový navštívil v Mostě (těžební lokalita Československé armády) ... záběry vagonů jsou z Ústí nad Labem, nádraží Západ

http://www.youtube.com/watch?v=b0bBLmmfAzE
Uživatelský avatar
ladiznet
 
Příspěvky: 693
Registrován: sob 25 črc, 2009 4:04 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvekod vlackytt » sob 25 črc, 2009 11:27 pm

ladiznet píše:koukal jsem, že tu přidáváte i videa z uhelných dolů, nedávno jsem takový navštívil v Mostě (těžební lokalita Československé armády) ... záběry vagonů jsou z Ústí nad Labem, nádraží Západ

http://www.youtube.com/watch?v=b0bBLmmfAzE


Musíme říci, smekáme. Nádherná videa :wink:
HO je správná "velikost", TT je správná "malost"
Uživatelský avatar
vlackytt
 
Příspěvky: 50
Registrován: úte 23 pro, 2008 6:25 pm
Bydliště: Ústí nad Labem

ČT - 2 : Železnice na stčech světa

Příspěvekod Jarda H. » ned 26 črc, 2009 4:41 pm

Zajímavý dokument :!:

Pořad o stavbě železnice z Číny do tibetské Lhasy - výsledkem práce čtvrtmilionové armády dělníků a techniků je 1142 kilometrů kolejí, 10 tunelů a 675 mostů. Nejvýše položená železniční trať do tibetské Lhasy je v provozu už tři roky. Zajímavým dokumentem je novozélandský dokumentární film (47 minut stopáž pořadu).

Pořad sice byl vysílán už v sobotu, ale opakování pořadu je v PO 27.7. na ČT 2 ve 14:40 hodin !! DOPORUČUJI - pro ty, co pořad neuvidí (neviděli), stručná informace ke stavbě trati :

1. července 2006 byla otevřena "železnice na střechu světa". Nejvýše položená železniční trať na naší planetě se vyšplhala až nad 5 000 metrů nad moře. Délka trati je 1 142 kilometrů a z toho cca 160 km (!!) je na pylonech jako magnetický vlak ! Armáda čtvrt miliónu dělníků a techniků ji stavěla pět let. Spojuje čínské město Qinqhai s tibetskou Lhasou. ČLR plánovala tuto trať více než padesát let. Stavba představovala řadu technických a organizačních problémů.
Věčně zmrzlá půda v oblasti je značně nestabilní a konstrukce náspu trati, zakládání mostů a ražení tunelů byly technickým oříškem. Je zde také velice chladno a řídký vzduch může člověka i zabít (ve vlaku jezdí dokonce stabilně lékař s ošetřovatelkou, ve vagonech je přívod kyslíku do jednotlivých kupé). Číňanům se ale podařilo při výstavbě vše překonat. Stavba má ovšem i své politické, hospodářské a strategické aspekty. Souvisí se snahou čínských úřadů Tibetskou náhorní oblast k "mateřské" Číně ještě více připoutat.
Přesto se "Železnice na střechu světa" se stala vyhledávanou turistickou atrakcí.


PS : bohužel se mi nepodařilo najít odkaz tak, aby to bylo spustitelné tady na internetu :wink:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Pája » stř 29 črc, 2009 7:21 pm

Nevím zda to tu už nebylo,jestli jo omlouvám se.
Mám tip pro zvědavé milovníky PÁRY,obvzláště stroje zvaného ,,Němka" tentokráte sloužící ve zprávě našich severních sousedů,bratrů Poláků :
-pohodlně se usaďte s nachystanou kávou či jedním chlazeným (s toho vedra u přikládání jednomu vyschne) , doporučuji si otevřít okno (průvan umocňuje dojem z jízdy) a pak už stačí v prohlížeči zadat : http://www.youtube.com/watch?v=PPxhAZ3cu3U a máte možnost sledovat první díl osmidílného starého filmu a POZOR v polštině.Přeji pěknou podívanou
TT,DCC,ČSD III-IV,člen TT ZABABOV,Sysel fóra a zatím spíše hračička než modelář
Uživatelský avatar
Pája
 
Příspěvky: 834
Registrován: stř 08 srp, 2007 6:05 pm
Bydliště: Praha -Suchdol

Příspěvekod Jarda H. » ned 02 srp, 2009 4:55 pm

Další reportáž o modelové železnici, tentokráte zahradní ve více variantách - dnes, v NE 2.srpna reportáž v dalším vydání Toulavky na ČT-1 :
Chlumecká zahradní železnice díky práci otce a syna nabízí svým návštěvníkům celkem 4 rozchody kolejnic (45, 143,5, 250 a 600 mm). Je možné se seznámit s motivem Čiernohronské železnice - námět rozchodu 250 mm. více se dozvíte v reportáži :

http://toulavakamera.ct24.cz/article.as ... le_id=1850
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

PředchozíDalší

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků