Dlouho nebylo žádné video...

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Dlouho nebylo žádné video...

Příspěvekod michal_n_cz » pon 26 kvě, 2008 6:57 pm

Dlouho nebylo žádné video.... Krása esíčok

http://www.youtube.com/watch?v=k6lgwNQdkgA

Michal N.
Uživatelský avatar
michal_n_cz
 
Příspěvky: 739
Registrován: stř 09 led, 2008 9:17 pm
Bydliště: Olomouc

Příspěvekod TTcko » úte 27 kvě, 2008 5:49 am

Miluju tt lokomotivy a kolejiste
TTcko
 
Příspěvky: 69
Registrován: ned 25 kvě, 2008 10:15 am
Bydliště: PRAHA

Příspěvekod Jarda H. » ned 15 čer, 2008 2:47 pm

V televizním Objektivu dne 15.6.2008 se objevila reportáž z parní železnice z Anglie - hrabství Kent a Sussex skrývá romantickou železnici, tak se na to podívejte (je to druhá reportáž v pořadu, začátek reportáže je v 6:55 min z celkové stopáže) :

http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10 ... 10:30.html
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2489
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod richard0404 » ned 15 čer, 2008 3:57 pm

Tak nedělní čt1 opět nezklamala a pěkné video o železnici se objevilo . Opravdu pěkná reportáž. :lol: :lol:
"H0-analog - V SBB" "Faller Car System" "Moduly sekce N"
Uživatelský avatar
richard0404
 
Příspěvky: 783
Registrován: ned 27 led, 2008 9:57 pm
Bydliště: Praha 2

Příspěvekod Jarda H. » čtv 24 črc, 2008 3:48 pm

Nechci zakládat zbytečně další téma, a taky to sem skoro patří - nová lokomotiva Š-109E (ř.380) z plzeňské škodovky v designu Porsche na tratích ČD, využívá tří systémů elektro, .... atd, u článku krátké video :

http://www.novinky.cz/clanek/145744-vid ... rsche.html
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2489
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod TT-maniac » čtv 24 črc, 2008 6:46 pm

Jarda H. píše:Nechci zakládat zbytečně další téma, a taky to sem skoro patří - nová lokomotiva Š-109E (ř.380) z plzeňské škodovky v designu Porsche na tratích ČD, využívá tří systémů elektro, .... atd, u článku krátké video :

http://www.novinky.cz/clanek/145744-vid ... rsche.html
Krása ! Jsem pyšný na to že my češi jsme vyrobili tyto krásné stroje ! Už se těším až je někdy naživo uvidím ! 8)
TT , analog , epochou se neřídím ... dělám to co se mi líbí
Uživatelský avatar
TT-maniac
 
Příspěvky: 169
Registrován: sob 17 úno, 2007 3:43 pm
Bydliště: Havířov

Příspěvekod Tomáš » čtv 24 črc, 2008 8:20 pm

No nechci malovat čerta na zeď,ale náš dopravní podnik kupuje od škodovky šaliny s dignem Porsche a zatím co sem slyšel žádná sláva...jen pro představu 1ks koštuje 60.000.000 kč
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3148
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod VoVo » čtv 24 črc, 2008 10:23 pm

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 5:27 pm, celkově upraveno 3
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod petrh » pát 25 črc, 2008 6:33 am

VoVo píše:Neboj, u nás v Praze jezdí už cca 40 ks 14T, a "nikdo" tím nechce jezdit, protože to uspořádání interiéru je hrozný (dodneška nechápu, k čemu jsou třeba sedačky pro 1,5 člověka...)


me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1311
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod radekkrupka » pát 25 črc, 2008 7:42 am

petrh píše:
me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)


Souhlasím s VoVo, ty sedačky jsou děs - myslím ty podivné pro 1,5...zabírají hodně místa z vnitřního prostoru. To, že jsou pro nadměrné lidi mě napadlo taky, ovšem KOLIK takových lidí v jedné tramvaji je? A těch sedaček je tam fakt dost...

Navíc vnitřní dispozice tramvaje (dle mého) nešťastná - plošiny u dveří vs. vyvýšené středové části vozů - tam jsou sedačky a to dost blízko naproti sobě, čili je podvědomě nepřirozené tam stát....tzn. že všichni lidi se mačkají na plošinách u dveří, čímž je tam hlava na hlavě a nedá se skoro vystoupit, zatímco zbytek tramvaje je prázdný - a to hlavně část za řidičem, která je slepá a nejsou tam přední dveře...celkem mě porche tramvaj nepřesvědčila...
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1899
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod petrh » pát 25 črc, 2008 8:17 am

radekkrupka píše:
petrh píše:
me se celkem porshe zamlouvaji:) i mi zase neprijdou tak hrozny:) a ty sedacky? uz jsi nekdy videl silnou osobu? tak mozna proto, bo videt 140 kilo v plastove sedacce T3ky je nekdy udes, takhle to aspon vypada lepe:)


Souhlasím s VoVo, ty sedačky jsou děs - myslím ty podivné pro 1,5...zabírají hodně místa z vnitřního prostoru. To, že jsou pro nadměrné lidi mě napadlo taky, ovšem KOLIK takových lidí v jedné tramvaji je? A těch sedaček je tam fakt dost...

Navíc vnitřní dispozice tramvaje (dle mého) nešťastná - plošiny u dveří vs. vyvýšené středové části vozů - tam jsou sedačky a to dost blízko naproti sobě, čili je podvědomě nepřirozené tam stát....tzn. že všichni lidi se mačkají na plošinách u dveří, čímž je tam hlava na hlavě a nedá se skoro vystoupit, zatímco zbytek tramvaje je prázdný - a to hlavně část za řidičem, která je slepá a nejsou tam přední dveře...celkem mě porche tramvaj nepřesvědčila...


no ja sam su se svymi 115 trosku jako becka:D
no berme to tak, ze udajen dalsi serie ma mit i vetsi okenni klapky, nize tyce s uchyty a celkove ma byt vychytanejsi, osobne mam rad brnenske salinky, ruzne posrazene T3ky pod:)

ale kdyz se to veme, tak pod slovem tramvaj si uprimne predstavim spis tu T3ku nez porcheho :)
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1311
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Příspěvekod radekkrupka » pát 25 črc, 2008 9:15 am

Tak tramvaje ve světě už přece jenom vypadají spíše jako to Porsche, myslím tedy západním světě... jenom jsou trochu praktičtější...

Je to bohužel stejný případ jako městské autobusy - teď dopravní podniky nakupují nízkopodlažní busy...paráda, až na to, že tyto vychází z moderního autobusu ve světě, který nemá větrání okny, ale klimatizací...ovšem busy u nás tuto klimu nemají/není v provozu - to netuším....a jet v horkém dni v takovémto busu plném lidí...no tak to je panečku zážitek na který se nezapomíná...minulý rok jsem tam naměřil teplotu vzduchu 45° !!!!
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1899
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod VoVo » pát 25 črc, 2008 9:32 am

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 5:38 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod radekkrupka » pát 25 črc, 2008 9:39 am

Klima pro řidiče - proč ne....ale v prostoru cestujících je to děs, chtěl jsem říct, že ty busy jsou udělané podle A aniž někdo přemýšlel nad B....

já jsem slyšel, že DP Praha ty busy koupí jak jsou s klimatizací, protože je to z výroby a pak ty klimy vymontuje, protože to má drahý provoz - údržba, spotřeba, ...
Mimochodem, vím dokonce o šoférovi (tramvaje), který v horkých letních dnech topí...protože jemu je v kabině hic a hodlá se o to podělit i s cestujícíma...když otravujou a on musí jezdit... inu, není nad to milovat své povolání :(
Uživatelský avatar
radekkrupka
 
Příspěvky: 1899
Registrován: ned 20 dub, 2008 3:13 pm
Bydliště: Teď už jenom Zlín :)

Příspěvekod petrh » pát 25 črc, 2008 9:41 am

VoVo píše:
radekkrupka píše:ovšem busy u nás tuto klimu nemají/není v provozu - to netuším....


mám pocit jestli ta klimo není jen do budky řidiče? občas to u něj trochu fouká, to by mohl vědět Tomáš jako busdriver

no jak kteryx ucastnici, u nas na ropidu (CSAD SC :x ) nema nic jen okna a to je fakt humus:(
btw. uz jste videli v Pze testovane SORy? docela to ujde ne?
H0 se synem
1981-2001 dom. st. Včelnička | 2001-4 Slaný | 2004-6 Nelahozeves | od 2006 Kralupy n.V.
Uživatelský avatar
petrh
 
Příspěvky: 1311
Registrován: čtv 26 čer, 2008 11:14 am
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Další

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník