radekkrupka píše:Yarda píše:kubulak píše:Jj, videl jsem... no, popravde to nebyl uplne muj salek kavy, jako ty ozvucene lokotky super, kourove generatory v parach taky, ale jezdit po neelektrifikovane trati s Pendolinem a na vedlejsi koleji mit Hurvinka apod.. takovy mismas epoch moc nemusim... ale jinak je v tom urcite spousta prace !
Souhlas, klobouk dolů, je v tom spousta práce, času a peněz, ozvučené lokomotivy jsou super, zvuk dodává kolejišti úplně nový rozměr. Dokážu pochopit, že si chce prohnat pendolino, i když nemá troleje... co už je trochu moc, jsou americké vlaky na našich kolejích, ale nedokážu pochopit, proč používá hračkové koleje Roco s gumovým podložím i na mostě...
A není to každého věc?
Nic ve zlém, nechci prudit. Ale přeci jenom je to tak? Pokud mám zálibu i v amerických vlacích, nemusím pro ně nutně stavět kolejiště ne? A jak praví klasik - Odborníky to dráždí, ale laik si toho ani nevšimne.
Díval jsem se na jeho webové stránky. Ten týpek spojil příjemné (svůj koníček) s užitečným (prodává ho za vstupné). Takže trocha kritiky je na místě. Možná je to závist, ale mně tyhle projekty připomínají automechanika, který vám auto po bouračce natře štětkou.
Zcela evidentně hřeší na to, že 99,,9% diváků se kácí na záda, když vidí, jak ty vlaky jezdí samy a nemusí se do nich strkat prstem nebo je tahat na provázku.
Takže s takovými detaily, jako že trať je rovná, jako když střelí prakem, oblouky o takovém poloměru, že kdyby je měla vybrat moucha, tak se jí zatočí hlava a celkově že se to skutečné železnici podobá jen tím, že po kolejích jezdí vlaky, si žádné vrásky nedělá.
Když udělám úkrok stranou, tak mně osobně nevadí, když se na nezatrolejovaném kolejišti prohánějí elektriky. Nejvíc mi vadí, když všechny komunikace (na jakkoliv zpracovaném kolejišti) mají vodorovné značení vyvedené tak, jako by patřily na dětské dopravní hřiště.