Rheigold62 píše:A takové elaboráty opravdu nechce nikdo číst.
Ale chce... A je nás víc, než by se ti mohlo zdát.
Rheigold62 píše:Měli by si vzít příklad právě z německých časopisů.
Za německými časopisy stojí mnohem větší peníze z mnohem diverzifikovanějších zdrojů - od zavedených vydavatelství přes výrobce modelů až po crowdfunding - než za těmi zdejšími. Nemluvě o tom, že jejich trh je 8krát větší než ten zdejší.
Rheigold62 píše:A o modelové železnici nepíší prakticky vůbec.
V těch německých časopisech se píše o modelech výrobců, kteří si to psaní nějakou formou - třeba inzercí tamtéž - zaplatí. Všimni si, že často se tam nejdřív publikuje třeba článek o historii nějaké řady lokomotiv a hned na dalších stránkách o jejím modelu. To není nic než marketing výrobců modelů.
Redakční kolektiv Světa železnice spočítáš na prstech jedné ruky. Ale především se podívej na složení autorů, kteří jsou schopni/ochotni do Světa železnice psát a hlavně se předtím do autorského kolektivu prosadit, což je podmínka nutná. (No dobře, ono je to zřejmě taky o vztazích, ale o nich vím jen to, co jedna paní povídala, takže to tu radši nebudu rozmazávat. Fakt je, že v Čechistánu řada zajímavých projektů ztroskotala na tom, že se někdo s někým rozkmotřil. Viz slavné dvě monografie řady 310.0, které mají víceméně shodný obsah. Byla naplánována řada monografií starých motorových lokomotiv. Škoda, že se to nerealizovalo... Poslední slovo v rozhodovacích procesech často mívají uzavřené kroužky
kluků, kteří spolu mluví. Ale to se zdaleka netýká jenom Světa železnice.)
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.