Hank - a aké vecné argumenty by si chcel? Celá ta sranda má stáť 600 mil. eura. A to sú iba také šoto odhady. V reále kľudne cez miliardu. Iba postavenia depa, opravovní a zázemia v záplavovom území Hrona, ako to navrhujú, bude veľmi drahá záležitosť. A to už nehovorím o prestavbe či novostavbe tratí. Stačí sa pozrieť ako dopadol projekt na Osrblie, ktorý mal naozaj potenciál. Otázna je aj prevádzka trate v stálom režime. Smer Podbrezová nie je hlavný smer toku cestujúcich, nehovoriac o tom, že základnú dopravnú obsluhu zvládajú doslova 2 autobusy. Hybnosť obyvateľstva je z pohľadu kapacity dopravnej cesty minimálna. A to aj v špičkách. Čierny Balog nie je sídlo mestského typu, ale obec zložená z osád. Predstavy o naplnených súpravách v taktovom režime už nie je scifi, ale vyložený blázinec. Jednoducho Bílek aby dosiahol na dotácie, potrebuje mať projekt, akýkoľvek nezmyselný. Je ti potreba ešte nejaké argumenty, môžem popísať ešte 1000 strán o nezmyselnosti celého projektu. Ako som písal, jedine ako tak zmysluplné využitie súprav je na trati do Tr. Teplej a na kšeft.
Čo sa týka hádzania klackov, nechutnej mediálnej kampane atď., za to si môže Bílek sám. Vykresľovať ho ako obeť zlých Slovákov je nezmysel. Ak niekomu klopú exekútori doslova na bránu domu, asi úspešný podnikateľ to nebude. Ja by som povedal, že v niektorých hlavách sa pomiešali dve mená, Šatava a Bílek. Zrejme starecká demencia.