Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Morris Zapp píše:Marketing, nic jiného v tom nehledejte.
Morris Zapp píše:Marketing, nic jiného v tom nehledejte.
Morris Zapp píše:Ve služebnách pomůckách těch kategorií vlaků bývalo víc, už zmizely...
Vhodnou studijní literaturou je starý předpis D4 (ne ten, co dnes píše o radiobloku).
aral123 píše:Aký je rozdiel medzi Expresom a Rýchlikom?
jipol57 píše:Já si myslím, že Expresy byly mezinárodní, Rychlíky vnitrostátní
Morris Zapp píše:Ach jo. Marketing se tomu samozřejmě neříkalo, ani se nevědělo, že to vlastně marketing je, přesto to marketing byl.
Pro srandu to samozřejmě nedělali - zejména komunistická strana neměla vůbec žádný smysl pro humor. Prostě na západě jezdily expresy, tak tady taky musely. V době, kdy už se rozvinutý socialismus svíjel, dokonce jezdily Interexpresy. Byly to pořád stejné zpožděné a špinavé vlaky, jako ty ostatní tady.
aral123 píše:Ďalšia otázka:
Aký je rozdiel medzi Expresom a Rýchlikom?
V čom spočíva ten rozdiel? A aký bol medzi nimi rozdiel v minulosti? Roky 30te, 50te, 60te, 70te?
V starších cestovných poriadkoch (roky 50te až 70te) som videl, že tie Ex zastavovali na rovnakých staniciach ako aj R., takže som rozdiel nenašiel. A vo vysvetlivkách tiež nebol rozdiel popísaný. Akurát názov Expres pôsobí honosnejšie a veľkolepejšie.
Ktokoľvek čokoľvek o tom viete, píšte, píšte... Aj malá drobnosť a prkotina je zaujímavá... Aj samotné spomienky na staré expresy... (aj príbehy, zážitky)
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků