Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
Ještě extrémnější je třeba disproporce v Merklíně, kde po optimalizaci SŽDC zůstaly jen dvě koleje a u nich barák s prominutím jako kráva, tedy patrová budova pro lokálky podle normálie ÖNWB typu C. Dnes tam zajíždí 4x denně sólo šukafón a nákladní doprava už dávno neexistuje... Ještě že tu budovu zachránilo a pěkně opravilo město.prcek píše:Extrém je třeba Stařeč...
Tomáš10 píše:Stavím TT jednokolejnou trať III epochy, chci to jako zarostlou lokálku pro M 152...
Tomáš10 píše:Proto ten samý dotaz - jakou budovu na tu rádoby-zastávku se dvěmi výhybkami dole ?
Tomáš10 píše:Proto ten samý dotaz - jakou budovu na tu rádoby-zastávku se dvěmi výhybkami dole ?
hank píše:Provozně to nejspíš bude něco jako odbočka se zastávkou. Zase bude záležet na epoše, kategorii tratě a frekvenci cestujících. Z toho, cos napsal, mi tam nejlíp bude sedět některý ze strážních domků s čekárnou, buď přistavěnou nebo volně stojící, nebo čekárna s pokladnou a záchody a vedle stojícím strážním domkem. Takže například: Strážní domek 101/H nebo 4/H nebo LXXXV/H a čekárna 11/H nebo 531/H. Nebo hrázděná čekárna s pokladnou a záchody pro cestující a strážní domek podle normálií MGB/MSCB. Nebo strážní domek LXXXVII/H s přistavěnou čekárnou. Ke každému strážnímu domku patří příslušná vedlejší budova pro jeho obyvatele se suchým záchodem a chlívkem/dřevníkem/kurníkem, třeba 102/H, 107/H nebo 3303/H. Tam, kde záchody pro cestující nejsou součástí budovy, mohou být volně stojící záchody 19a/H. Všechno kromě čekárny 11/H nabízí Karel Barták, čekárnu 11/H JM Detail. A jestli to skutečně bude plnohodnotná odbočka s příslušnými návěstidly, budeš tam ještě potřebovat návěstní budku označenou také jako stanoviště drážního telefonu, něco jako od Model Scene dřevěné výhybkářské stanoviště nebo od K. Bartáka zděné stanoviště 112/H.
Zpět na Nezařazeno (off topic)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků