H0. TT nebo N

Překvapuje mne že se většina těch kdo jsou omezeni prostorem který mají k dispozici se snaží do něj vtěsnat kolejště pro rozměr H0 nebo TT, přitom v N se dá na stejném prostoru postavit kolejiště umožňující o hodně bohatší provoz. V N je pochopitelně na vozidlech méně detailů, ale je to vyváženo možnosti bohatého provozu. Dnešní vozidla jsou kvalitní a spolehlivá a postupně se rozrústá i nabídka vozidel v provedení ČSD i ČD. Samozřejmě čím více bude zájemců, tím širší bude nabídka vozidel, jestliže výrobci uvidí možnost odbytu, budou mít zájem se do výroby pustit.
Já jsem kdysi začal u H0. Když se Na trhu objevilo TT Zeuke, zkusil jsem to s ním, jenže potom příšlo Piko s N a to mne zaujalo. Měl jsem díky služebním cestám na Západ možnost kupovat kvalitní vozidla a tak mne netrápily problémy které měly první modely lokomotiv Piko a navíc jsem nebyl orientován na ČSD: takže mi nevadilo že chybí nabídka vozidel v tomto provedení. Vozidla od firem Fleischmann, Minitrix a Roco byla většinou technicky lepší než vozidla od TT Zeuke.
Já jsem kdysi začal u H0. Když se Na trhu objevilo TT Zeuke, zkusil jsem to s ním, jenže potom příšlo Piko s N a to mne zaujalo. Měl jsem díky služebním cestám na Západ možnost kupovat kvalitní vozidla a tak mne netrápily problémy které měly první modely lokomotiv Piko a navíc jsem nebyl orientován na ČSD: takže mi nevadilo že chybí nabídka vozidel v tomto provedení. Vozidla od firem Fleischmann, Minitrix a Roco byla většinou technicky lepší než vozidla od TT Zeuke.