Stránka 1 z 1

Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: stř 25 pro, 2019 10:40 pm
od creck
Dobry den,

Potreboval bych poradit jak docilit aby lokomotiva a jeji dvojkoli s bandazi drzely v obloukove vyhybce stopu a nevykolejovali. Stava se mi to u vsech lokomotiv na vsech obloukovych vyhybkach.

Dvojkoli jak kdyby naskocilo a vyjelo v prostoru srdcovky ze sve drahy ...

Dekuji za radu a tip ...

Kolejivo mam H0 PIKO A-Gleis

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 6:15 am
od Ivan
A jaký je vozový park?

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 6:26 am
od creck
73946 Roco - Elektrická lokomotiva řady 383 009-8 "Vectron"
73797 Roco - Dieselová lokomotiva T679.1294
52462 Roco - Dieselová lokomotiva BR 142
57580 Piko - Dieselová lokomotiva Herkules Rh2016

Jediny Herkules je v poho, ten totiz nema bandaze. Vectron ma jen jedno dvojkoli, takze prvni ",naprava" projede a u druhe napravy jede prvni dvojkoli zase jinudy ...

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 8:36 am
od Vysočina
A jev se děje při jízdě proti hrotu, či po hrotu?
Jaké mají uvedená vozidla rozchod na nápravách - 14,3 mm?
Roco 383 mám a nezaznamenal jsem žádný problém a to je u mne 2krát obloukovka BWL (s úpravou délky) vložena do poloměru R1 - 360 mm.

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 9:06 am
od creck
Pri jizde proti hrotu ... Rochod na nápravach je original ... Nejsem schopny presne odpovedet.

Mam je vlozene do polomeru R2 ...

Dvojkoli jak kdyby naskocilo a vyjelo v prostoru srdcovky ze sve drahy ... Jak kdyby ta guma z bandaze neumoznovala volny pohyb mezi jazyky, pridrznicemi a srdcovkou ... A v tom mistr se dvojkoli "vysplha" a preskoci ...

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 9:29 am
od PajaF
Zmer rozkoli. Vem supleru a zmer vzdalenost mezi vnitrnimi plochami kol na naprave.

Mela by byt 14.3 - 14.4 mm.

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 9:47 am
od Vysočina
Používám toto - koupeno před mnoha lety v Lipsku na veletrhu. Možná by uměl objednat i ing. Viktor Pohořelý - část sortimentu již na svém webu dodává.

Za mne, důvod vykolejování, je špatný rozchod náprav .

Ještě poznámka: Dávno je tomu co jsem na kolejišti měl u těchto vekslů origo přestavníky přes které neuměla jezdit PIKO elektrika 372 - zarážela pluhem o kryt přestavníku. Vše postupem času nahrazeno kolejivem FLM a v tunelech původní koleje Piko a přestavníky MTB.

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 10:14 am
od workous
Sveho času jsem mel kolejivo Piko a po techto problemech s vykolejovanim bylo zmeneno na jiné.

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 10:22 am
od creck
Nejsem momentalne u kolejiste, vsechno zmerim a proverim, ale jeste jsem chtel rict ze kdyz ty bandaze sundam a treba u vectronu vymenim dvojkoli za bezbamdazove tak jede jak ma ...

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 11:46 am
od jipol57
A ty bandáže máš na první a poslední nápravě? Jestli ano, zkus je přendat na prostřední. Adheze tím neutrpí.

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: čtv 26 pro, 2019 5:14 pm
od HonzaL
Je hrot výhybky ve stejné výšce jako koleje?

Re: Vykolejeni v obloukove vyhybce

PříspěvekNapsal: úte 31 pro, 2019 1:20 pm
od creck
Tak problem ktvi v tom, ze lokomotiva neumi zajet do obloukove vyhybky z R2 oblouku ... :-/