Stránka 2 z 2

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

PříspěvekNapsal: čtv 29 bře, 2018 7:59 am
od hopeter
V nabídce IBW s kovovou srdcovkou sice ITvlaky mají ale ještě musí počkat až je Tillig vyrobí... :wink:

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

PříspěvekNapsal: sob 31 bře, 2018 1:05 pm
od TTmili
Tak tak, IBW jsou letošní novinka. Myslím že na IBW jinak asi moc změn nebude, aspoň bych to tak uvítal, docela by se mi hodilo koupit dvě stavebnice, odfrézovat plastové srdcovky v už položených a zaštěrkovaných vyhýbkách a vyměnit je za ty kovové odlitky ze stavebnic.
Pak by si ještě úpravu na kovové srdcovky zasloužil angličan, třeba se taky dočkáme.

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

PříspěvekNapsal: sob 31 bře, 2018 2:16 pm
od Charlie
No myslím, že bude předělaná jak ta EW1, že bude mít nové přesné tvrdé odlitky těch jazyků, protože současné pokrouceniny jazyků které je potřeba tvarovat do všech směrů aby byly funkční jsou z měkkého materiálu, zatíco ty nově na EW1 jsou tvrdé, nedají se ohnout a taky přesně pasují tam kam mají, nezvedají se nad temeno okolních kolejnic, ale krásně leží na pražcích kde je navíc dobře přidržuje pokračující kolejnice jazyku, která se zaroveň tlačí i na spojovací čep jazyka. takže jazyk je pod proudem a dá se přes výhybku jezdit i bez přestavníku a přítlaku k opornici kvůli kontaktu s elektřinou. Taky si myslím, že zmizí šikmo seříznuté konce kolejnic navazující na srdcovku, a že to bude vyřešené stejně jako u EW1 pevným rovným dorazem. Ty šikmé řezy rády utíkaly kam se jim chtělo, teď jestli to předělají bude po problému. Už aby tady byly.

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

PříspěvekNapsal: stř 31 říj, 2018 7:31 am
od belgarat
Kovove srdcovky mi pusobily problemy: jedna vypadla pri transportu (otresy ?), dalsi mely nedokonaly kontakt. Nektere maji tendenci mirne "odstavat" (zalezitost privodniho podkladniho plisku). Nejlepsi vysledek je snad s dratkem priletovanym zboku, kdy je srdcovku za drat i "pritahnout" (a kdyz upadne, je sance ze ji drat udrzi).

Na druhou stranu je na tech novych vyhybkach pekne, ze jak je srdcovka nasazovaci, tak se nemusi nic moc pri prestavbe z kolejovych prutu frezovat :) a vysledek vypada celkem k svetu. Prvni jsem udelal z donuceni, protoze jsem odlitek srdcovky ztratil :) Dalsi uz asi budu prstavovat seriove jako standard.