Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

Co se nikam nevešlo, neni pro to téma apod.

Moderátoři: milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

Příspěvekod hopeter » čtv 29 bře, 2018 7:59 am

V nabídce IBW s kovovou srdcovkou sice ITvlaky mají ale ještě musí počkat až je Tillig vyrobí... :wink:
TT a G , epocha III / IV , jen si tak hraju ...,V jednoduchosti je síla... HOnza PETERa
Uživatelský avatar
hopeter
 
Příspěvky: 3038
Registrován: pát 20 pro, 2013 3:03 pm
Bydliště: Červený Kostelec

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

Příspěvekod TTmili » sob 31 bře, 2018 1:05 pm

Tak tak, IBW jsou letošní novinka. Myslím že na IBW jinak asi moc změn nebude, aspoň bych to tak uvítal, docela by se mi hodilo koupit dvě stavebnice, odfrézovat plastové srdcovky v už položených a zaštěrkovaných vyhýbkách a vyměnit je za ty kovové odlitky ze stavebnic.
Pak by si ještě úpravu na kovové srdcovky zasloužil angličan, třeba se taky dočkáme.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

Příspěvekod Charlie » sob 31 bře, 2018 2:16 pm

No myslím, že bude předělaná jak ta EW1, že bude mít nové přesné tvrdé odlitky těch jazyků, protože současné pokrouceniny jazyků které je potřeba tvarovat do všech směrů aby byly funkční jsou z měkkého materiálu, zatíco ty nově na EW1 jsou tvrdé, nedají se ohnout a taky přesně pasují tam kam mají, nezvedají se nad temeno okolních kolejnic, ale krásně leží na pražcích kde je navíc dobře přidržuje pokračující kolejnice jazyku, která se zaroveň tlačí i na spojovací čep jazyka. takže jazyk je pod proudem a dá se přes výhybku jezdit i bez přestavníku a přítlaku k opornici kvůli kontaktu s elektřinou. Taky si myslím, že zmizí šikmo seříznuté konce kolejnic navazující na srdcovku, a že to bude vyřešené stejně jako u EW1 pevným rovným dorazem. Ty šikmé řezy rády utíkaly kam se jim chtělo, teď jestli to předělají bude po problému. Už aby tady byly.
ČSD, H0, H0e, DCC LENZ LZV200 z ovládacího pultu a ještě trochu BTTB
Uživatelský avatar
Charlie
 
Příspěvky: 392
Registrován: čtv 15 led, 2009 7:24 pm
Bydliště: Luka nad Jihlavou

Re: Vyhybka Tillig TT EW1 - kovova srdcovka

Příspěvekod belgarat » stř 31 říj, 2018 7:31 am

Kovove srdcovky mi pusobily problemy: jedna vypadla pri transportu (otresy ?), dalsi mely nedokonaly kontakt. Nektere maji tendenci mirne "odstavat" (zalezitost privodniho podkladniho plisku). Nejlepsi vysledek je snad s dratkem priletovanym zboku, kdy je srdcovku za drat i "pritahnout" (a kdyz upadne, je sance ze ji drat udrzi).

Na druhou stranu je na tech novych vyhybkach pekne, ze jak je srdcovka nasazovaci, tak se nemusi nic moc pri prestavbe z kolejovych prutu frezovat :) a vysledek vypada celkem k svetu. Prvni jsem udelal z donuceni, protoze jsem odlitek srdcovky ztratil :) Dalsi uz asi budu prstavovat seriove jako standard.
TT ep. IVa-b; analog + NanoX, DR5000. Pseudoprogramator, pindac nesmyslu
http://modelwiki.klfree.net
belgarat
 
Příspěvky: 2367
Registrován: čtv 27 pro, 2012 9:36 pm
Bydliště: Hřebeč u Kladna

Předchozí

Zpět na Nezařazeno (off topic)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků