Stránka 45 z 46

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: pon 07 srp, 2017 7:26 am
od George V.
No hlavně je zajímavý, že u 182 tu ližinu překopali hned v druhé serii...

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: pon 07 srp, 2017 9:36 pm
od stiro
mikinko: Ja stále čakám na H0-kovu verziu... Bola by to paráda mať niečo také v zbierke... Tak snáď sa dočkám...

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: úte 08 srp, 2017 2:00 pm
od ČouĎák
To bude dílo až se nám podlomí kolena...:D a vyrazí dech... :mrgreen:

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: stř 30 srp, 2017 7:11 pm
od fousek
Vypadá to, že se tu a tam reaguje na kritiku, jako v případě nátěru velkého hektora. Díky původní fušeřině jsem do hektora nešel, takto si to rozmyslím.

Zároveň se objevila první fotka M286 v TT. První mě trkly chybějící plenty u nástupních dveří blíže strojovně. Sice je tam víc much, ale originál to připomíná.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 5:03 am
od George V.
Ty fotky jsou tady:

http://www.mtb-model.com/pages/product. ... meritko=TT

A originál to připomíná, ale jen vzdáleně. Spíše mi to připomíná hračku v měřítku N... :( Jako standardně, odfláknuté masky podvozků, především hnacího. Ve skutečnosti ten hnací podvozek vypadá mohutněji, především má delší rám s písečníky. Ty na modelu naprosto chybí. Ano, přední písečník by mohl být kvůli zachování průjezdu malých poloměrů problém (dal se aspoň nějak naznačit), ale zadní zajisté ne! Takhle to u modelu vypadá, jako by měl (opticky) i menší rozvor... Což je dáno i tím, že je zadní (běžný) podvozek vybaven zcela nepochopitelně skříní převodovky... Proč? Kvůli sběru proudu? Proč se neudělal (v předstihu) běžný podvozek, který by se pak dal použít i na přívěsné vozy (sběr proudu z obou kol u vozů již byl jinde dávno úspěšně vyřešen...).

Na další chyby zajisté upozorní někdo další...

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 10:00 am
od petrh
v žádným případě sem nejdru trollovat. spíše se amatersky zeptám: uvažuji o kocourovi v h0. Jsem člověk, co teď vozí se synem piko na podlaze, teprve se učíme. Pokud jsou tu mtb řekněme za slabšího hráče, co na takovéto domácí žvýkání 1-2x do měsíce doporučit za výrobce?

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 10:05 am
od George V.
PIKO. A to bez legrace; současné modely z řad Hobby a Expert jsou na velmi dobré úrovni a start sety (ty analogové) i na dobré úrovni cenové.... A pak taky samozřejmě nějaký startset od Roco, obzvláště pokud bys pošilhával po digitálu... Jinak kocour od MTB na domácí žvýkání taky dobrý, akorát bude kapánek pokulhávat mechanicky (časem)...

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 10:45 am
od petrh
Jen to je to. Doma chces mit to co vidis na nadrazi. Brejlovce, bardotou, kocoura, 810tku... ale dekuji za odpoved;) ted mame mytrain a taky to jde.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 10:58 am
od George V.
Tak od Pika můžeš mít Čmeláka :) , kvalitativně tak o třídu vejš než MTB. Jinak někdy před Vánocema bude startset od Roco s barčou (ČSD). A v současné době je na trhu od Pika startset RailJetu v barvách ČD. A dá se k němu dokoupit řídící vůz a ještě další dva vozy. Akorát Ti nesmí vadit, že ten Taurus má jen dva sběrače...No je to Hobby.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 11:57 am
od Jacek
George V. píše:Tak od Pika můžeš mít Čmeláka :) , kvalitativně tak o třídu vejš než MTB. ...

No jistě, při nízkých rychlostech poskakující pojezd, ozubená kola tloušťky 1 mm, třípolový motor. Ale je to nesporně kvalitnější než MTB...

Petrh: zeptejte se lidí, kteří ten model vlastní a ne odborníků zrovna v tomto vlákně, pokud jste je tedy nechtěl vyprovokovat k oživení "diskuze" :D

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 12:02 pm
od George V.
Sorry, ale toho čmeláka vlastním. A ten pojezd je super, žádný poskakování... A ta hlučnost, bezkonkurenční.... Zato MTB, holící strojek hadr... :mrgreen: A taky nevím o tom, že by tady někdo brečel nad zapečenou převodovkou u Pika.... I ten třípól u Pika je docela diskutabilní; jestli tam je tak je určitě kvalitnější, než u MTB. Můj soukromej názor je, že to je pětipól, podle chování určitě.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 12:51 pm
od petrh
Prosim cil nebyl vyvolat flame;) spise nezakladat duplicity a zde mi to prislo prihodne vyuzit toto vlakno. Ano Barborku mame objednanou, teda jsme v poradniku. Beru to tak, ze synovi bude osm, dceri tri. Nepotrebujeme 20 masin, na to co mame na zemi (stanice dve koleje, trat, zastavka, trat, stanice 3 koleje z agleis) staci nam jeden motor (aka kocour, cmelak), jeden motor (aka barca, brejlovec), motorak, dva tri nakladni cagonky (mame roco zetku, nejaky piko ze start setu, dojde snad s barcou), mame malou scifi parnicku z piko startu, dva roco osobni csd cecka a tot vse. Na vic ted nemame talent. Libi se nam multimouse idea, mame doma drevo na prvni rovny modul, zde jsme ve fazi meditativni a hledaci jak na to a pripravne.
Diky za nazory, cenim si obou pohledu.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 1:44 pm
od George V.
Pro osmiletýho kluka ale zatím škoda. Tady bych asi hlasoval za kocoura. Přeci jen to plastový (měkký) zábradlí bude odolnější. Čmelák od Roco super, ale přeci jen je to Model spíše do "vitrýnky" než na ježdění na koberci...

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 5:40 pm
od Brejla
George V. píše:Pro osmiletýho kluka ale zatím škoda. Tady bych asi hlasoval za kocoura. Přeci jen to plastový (měkký) zábradlí bude odolnější. Čmelák od Roco super, ale přeci jen je to Model spíše do "vitrýnky" než na ježdění na koberci...


Pro vnoučata mám na ježdění http://www.masinky.cz/produkt/21438-H0-Dieselova-lokomotiva-Herkules-METRANS-analog/index.htm a http://www.masinky.cz/produkt/15069-H0-Dieselova-lokomotiva-rady-T669-0012-CSD-cmelak-analog/index.htm . Zatím naprostá spokojenost se spolehlivostí a nenáročností. Pokud Bertu, tak zásadně Roco. Je levnější než MTB a mnohem kvalitnější. A Kocoura MTB nebrat. Ten čmelák je mnohem atraktivnější a nesrovnatelně kvalitnější a levnější.

Re: Zmenšené měřítko vozů a Lokomotiv firmy MTB

PříspěvekNapsal: čtv 31 srp, 2017 7:22 pm
od petrh
uz jsme hodne offtopic, ale dekuji. Ano ten cmelak vypada zajimave;) 3400 by slo. hlavne, kdyz nebudu dodo... je fakt, ze na to nase domaci zvykani;) (uplny offtopic - zena rika, staci vam to cosi prase cerveny a ta cosi parni cerna ze setu pro syna:D )