Stránka 5 z 182

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:14 am
od Tomáš
Ale Vlasto jestli si vzpomínáš...tuším,že se něco podobnýho stalo i v Brně.Myslím,že jim tam ujel rychlík z 5.6.náspupiště na Jihlavu.Bohužel už byl i s lidima..A to tam fíra vůbec nebyl...Slyšel jsem,že když dolítl na perón a volal na průvočího že mu ujel vlak,tak ten ho prvně uklidňoval ať je v klidu že mu jede za 1h další :lol: ..nějak totiž nepostřehl že ten pán měl sedět na jiným místě :lol: :lol:

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:23 am
od vlastimil vašíček
já vím že se jim to už stalo. já mu odpovídal na to , že za to fíra nemůže.

Může za to plnou odpovědností. on je odpovědný za zajištění vlaku.

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:24 am
od Petr Zatrepalek
Zeptám se jako laik co do techniky a předpisů řízení skutečných mašin moc nevidí - a to tam v tý mašině není něco jako spolehlivá parkovací brzda? Fíra přece určitě nesmí opustit stanoviště soupravy co není zajištěna proti samovolnému pohybu :shock: Nebo je vozový park našich dnešních drah tak zhuntován že se ta brzda může sama uvolnit?

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:27 am
od vlastimil vašíček
správně ten fíra než vylezl měl stáhnout smeták, zabrzdit vlak i lokomotivu a navíc lokomotivu ruční brzdou. nic z toho neudělal

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:28 am
od Tomáš
vlastimil vašíček píše:já vím že se jim to už stalo. já mu odpovídal na to , že za to fíra nemůže.

Může za to plnou odpovědností. on je odpovědný za zajištění vlaku.

Aj tak to jo....jo souhlasím bohužel za to může

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:28 am
od vlastimil vašíček
a opravdu už by se mělo uznat že ty krysy jsou šroty a přestat je sem pouštět

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:34 am
od Tomáš
Bohužel za to může ten co to špatně zajistil to je jasný a v tomhle případě to byl právě fíra..Když u nás loni vylítla z vozovny "kačena" a navalila pod vozovnou nic netušící "jedničku" taky padaly hlavy...Sice se uvedlo,že stroj měl poruchu,ale zabrzdit se dal....
Bohužel někdy se stává že nefunguje ani ruční brzda..mě se to stalo u starýho busu..sice sem zaráčnoval..tzn vypustil vzduch ze zadních kol,bohužel v praxi se tak nestalo..páka sice přesunutá byla ale vzduch neodešel..pak se to šetřilo..no a částečně jsem to odnesl i já,že jsem vůz dostatečně nezajistil..tzn.že jsem třeba nehodil pod kolo klín...to že to na konečné 99,9% řidičů nedělá to v tu chvíly zrovna nikoho nezajímalo

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 8:42 am
od vlastimil vašíček
oni slováci při prohlídce v depu montují novou verzi mirellu s dodatečnou fukncí návratu do domovského depa v případě poruchy ať s četou nebo bez čety :D :D :D

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 11:16 am
od 151.018-9
Máte pravdu že za to může , ted mi taky došlo že na loko na dveřích je napsáno " Při odstavení , zajistěte klínem " Sice to s tím nemá nic společno ale to newa .

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 2:09 pm
od mlha
V mé kariéře profi řidiče se při nocování na parkovišti v Německu musely dávat pod kola klíny,byl za to pěkný flastr

PříspěvekNapsal: ned 28 čer, 2009 2:28 pm
od 151.018-9
mlha píše:V mé kariéře profi řidiče se při nocování na parkovišti v Německu musely dávat pod kola klíny,byl za to pěkný flastr
To dávaj u nás v Lomu pod tatry :D :D :lol: .

PříspěvekNapsal: pon 14 zář, 2009 5:43 am
od radekkrupka

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 7:59 pm
od kecu.p
TTmili píše:tak tu "opičí štreku" si už osobně brát budu a pokud vím tak kódování tady je. Je to koneckonců hlavní trať a teď to tam udajně pude do autobloků.



S tim kódováním bych si nebyl tak 100% jistý. To funguje jen ve stanicích s autoblokem. A ten tam není. Tak jak to můžeš tvrdit že tam jde kódování???

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 8:39 pm
od Ferda
radekkrupka píše:Není to sice naše trať ale...

Odborníci už dávno zjistili, že při srážce vlaku to nejvíc odnese první vagón za lokomotivou. Nejlépe by prý bylo ho vůbec nepřipojovat. :D

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 8:47 pm
od Tesiset
Tak nemusi jezdit ani lokomotiva aby se nahodou nezničila :D