Stránka 5 z 182
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:14 am
od Tomáš
Ale Vlasto jestli si vzpomínáš...tuším,že se něco podobnýho stalo i v Brně.Myslím,že jim tam ujel rychlík z 5.6.náspupiště na Jihlavu.Bohužel už byl i s lidima..A to tam fíra vůbec nebyl...Slyšel jsem,že když dolítl na perón a volal na průvočího že mu ujel vlak,tak ten ho prvně uklidňoval ať je v klidu že mu jede za 1h další
..nějak totiž nepostřehl že ten pán měl sedět na jiným místě
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:23 am
od vlastimil vašíček
já vím že se jim to už stalo. já mu odpovídal na to , že za to fíra nemůže.
Může za to plnou odpovědností. on je odpovědný za zajištění vlaku.
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:24 am
od Petr Zatrepalek
Zeptám se jako laik co do techniky a předpisů řízení skutečných mašin moc nevidí - a to tam v tý mašině není něco jako spolehlivá parkovací brzda? Fíra přece určitě nesmí opustit stanoviště soupravy co není zajištěna proti samovolnému pohybu
Nebo je vozový park našich dnešních drah tak zhuntován že se ta brzda může sama uvolnit?
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:27 am
od vlastimil vašíček
správně ten fíra než vylezl měl stáhnout smeták, zabrzdit vlak i lokomotivu a navíc lokomotivu ruční brzdou. nic z toho neudělal
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:28 am
od Tomáš
vlastimil vašíček píše:já vím že se jim to už stalo. já mu odpovídal na to , že za to fíra nemůže.
Může za to plnou odpovědností. on je odpovědný za zajištění vlaku.
Aj tak to jo....jo souhlasím bohužel za to může
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:28 am
od vlastimil vašíček
a opravdu už by se mělo uznat že ty krysy jsou šroty a přestat je sem pouštět
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:34 am
od Tomáš
Bohužel za to může ten co to špatně zajistil to je jasný a v tomhle případě to byl právě fíra..Když u nás loni vylítla z vozovny "kačena" a navalila pod vozovnou nic netušící "jedničku" taky padaly hlavy...Sice se uvedlo,že stroj měl poruchu,ale zabrzdit se dal....
Bohužel někdy se stává že nefunguje ani ruční brzda..mě se to stalo u starýho busu..sice sem zaráčnoval..tzn vypustil vzduch ze zadních kol,bohužel v praxi se tak nestalo..páka sice přesunutá byla ale vzduch neodešel..pak se to šetřilo..no a částečně jsem to odnesl i já,že jsem vůz dostatečně nezajistil..tzn.že jsem třeba nehodil pod kolo klín...to že to na konečné 99,9% řidičů nedělá to v tu chvíly zrovna nikoho nezajímalo
Napsal:
ned 28 čer, 2009 8:42 am
od vlastimil vašíček
Napsal:
ned 28 čer, 2009 11:16 am
od 151.018-9
Máte pravdu že za to může , ted mi taky došlo že na loko na dveřích je napsáno " Při odstavení , zajistěte klínem " Sice to s tím nemá nic společno ale to newa .
Napsal:
ned 28 čer, 2009 2:09 pm
od mlha
V mé kariéře profi řidiče se při nocování na parkovišti v Německu musely dávat pod kola klíny,byl za to pěkný flastr
Napsal:
ned 28 čer, 2009 2:28 pm
od 151.018-9
mlha píše:V mé kariéře profi řidiče se při nocování na parkovišti v Německu musely dávat pod kola klíny,byl za to pěkný flastr
To dávaj u nás v Lomu pod tatry
.
Napsal:
pon 14 zář, 2009 5:43 am
od radekkrupka
Napsal:
čtv 14 led, 2010 7:59 pm
od kecu.p
TTmili píše:tak tu "opičí štreku" si už osobně brát budu a pokud vím tak kódování tady je. Je to koneckonců hlavní trať a teď to tam udajně pude do autobloků.
S tim kódováním bych si nebyl tak 100% jistý. To funguje jen ve stanicích s autoblokem. A ten tam není. Tak jak to můžeš tvrdit že tam jde kódování???
Napsal:
čtv 14 led, 2010 8:39 pm
od Ferda
radekkrupka píše:Není to sice naše trať ale...
Odborníci už dávno zjistili, že při srážce vlaku to nejvíc odnese první vagón za lokomotivou. Nejlépe by prý bylo ho vůbec nepřipojovat.
Napsal:
čtv 14 led, 2010 8:47 pm
od Tesiset
Tak nemusi jezdit ani lokomotiva aby se nahodou nezničila