Je úsměvné pozorovat, jak se jistě zkušený modelář pokouší přelstít fyzikální zákony.
Vladimíre, na tomto prostoru se v H0 nic světoborného vymyslet nedá.
Když se dívám na ten poslední návrh, mám jednu intimní otázku. Dá se to původní kolejiště použít alespoň na zátop?
A teď pár poznámek z mých podobných pokusů.
Pro relativně "dlouhé" soupravy budeš mít ve spodní stanici k dispozici v
nejlepším případě 1200 mm (od výhybky k výhybce). V té horní tak 700 až 800.
Nevím, jestli stále ještě platí to "občasné ježdění v bytě" nebo jsi se definitivně přestěhoval do sklepa (podkroví).
Před mnoha a mnoha lety jsem taky takhle plánoval, až jsem skončil na rozměru 320*160 cm.
Od 15.dubna do 15.října opřeno o zeď. Od 15.října do 15.dubna položeno na zem v obýváku (tvar L, plocha 26 m2). Průchod vlevo od kolejiště cca 30 cm. Skříňky napravo od kolejiště 6 měsíců nepoužitelné. Základní rám vysoký 10 cm, výška SN 12 cm, nejvyšší bod krajiny cca 25 cm nad rovinou viditelné stanice +10cm na stromky). Taková placka. Ale je neuvěřitelné, jak takových 60 cm dokáže trčet do prostoru......
Manželka to vydržela tři sezony, pak jsem byl nekompromisně odsouzen do vyhnanství.....
Jinak ten poslední návrh vypadá dobře. Kdyby se ještě zapracovalo na levém zhlaví horní stanice, tak by to bylo i na smysluplné ježdění. Na přehršel vleček to navypadá, ale sem tam krátká manipulační kolej by se tam možná vešla.