Stránka 2 z 185
Napsal:
stř 12 lis, 2008 11:58 am
od Petr Zatrepalek
A co jste čekali
První speciální vlak Bohemian Train
Napsal:
pát 12 pro, 2008 10:00 am
od paku9999
Napsal:
úte 13 led, 2009 12:01 am
od rben
co říkáte na toto?
- Kód: Vybrat vše
http://modelforum.cz/viewtopic.php?f=78&t=7634&st=0&sk=t&sd=a&start=3162
[/quote]
Napsal:
úte 13 led, 2009 10:42 am
od PaMi
Tohle asi nepotřebuje komentář:
Rychlík škrtl o nákladní vlak.
http://zpravy.idnes.cz/rychlik-skrtl-o- ... _krimi_klu
Napsal:
úte 14 dub, 2009 1:52 pm
od Jarda H.
Ještě že k ničemu nedošlo - Pendolíno a další rychlík .......
http://www.novinky.cz/krimi/166373-pend ... ehode.html
Napsal:
úte 14 dub, 2009 3:55 pm
od mawerick
Jardo, to vypadá jako "stavění za pohybu" tj. zaběhnutá praxe. Vjíždíš na výstrahu. Proti má postaveno další vlak. Pokud nejsou povolené současné vjezdy (v BHH je tuším trojkolejka), nechám první vlak vjet do stanice, jakmile mine vjezd (nebo bude na koleji) postavím pro druhý vlak skrz. Potom postavím tomu prvnímu odjezd. Pak stačí pár vteřin nebo fíra, kterej "nejede" a je to. Tohle se samozřejmě nesmí ale .... Doufám, že to tady nečte nějakej "dopravní".
V žádném případě tady ale nechci dělat nějaké závěry.
Napsal:
úte 14 dub, 2009 7:40 pm
od maayaa
neřiká se tomu ''letmý křižování''?To se asi na jednokolejkách s dost dlouhejma stanicema dělá celkem běžně.To že jel fíra s pendolinem moc rychle a vyrobil nehodu to nemá smysl komentovat.(nehodou myslim projetí červený)
Napsal:
úte 14 dub, 2009 8:11 pm
od mawerick
Máš pravdu maayoo. I tak se tomu říká (jinej kraj, jinej mrav
) Ono je celkem jedno jestli je v danám úseku (stanici) jednokolejka nebo vícekolejka. Tohle řeší SŘ (staniční řád), i když kolikrát zbytečně. Ale to je jiná věc.
Napsal:
stř 15 dub, 2009 3:04 pm
od TTmili
Z vlastní zkušenosti vím že třeba na trati 225 z Havl. Brodu do Veselí n. L je mezi Kostelcem a Batelovem postavná přímo křížovací stanice Spělov. No a tam se děje normálně že je osobák odkloněnej na druhou kolej stanici projíždí, sice rychlejším krokem ale i tak, a většinou těsně před odjezdovým návěstidlem se prokřížuje s rychlíkem. Pak jenom trochu přidat, projet vyhýbku kdy v polovině těhle případů není ani na návěstidle ani žlutá natož zelená a hrrr do Dolní Cerekve a pak do Kostelce. Tady se to tak dělá normálně.
Napsal:
stř 15 dub, 2009 4:11 pm
od vlastimil vašíček
no je vidět že jste tu opravdu odborníci, ale prd o dráze víte. nepouštějte se do diskuzí o něčem o čem nemáte ani šajnu.
Napsal:
stř 15 dub, 2009 4:42 pm
od Charlie
Musím potvrdit to, co píše TTmili. Projíždění na červenou jsem v této stanici viděl na vlastní oči... Bylo to už před několika lety, ale viděl jsem to.
Napsal:
stř 15 dub, 2009 4:53 pm
od vlastimil vašíček
a tos viděl asi ze druhého vozu jak mašina už projela návěstidlo a shodila ho na stůj že. jizda proti stůj je vždy nehodová událost. jiná věc je, pokud strojvedoucí obdrží rozkaz. tak může i zabezpečená jízda vlaku pro laika vypadat jako že se fíra zbláznil
Napsal:
stř 15 dub, 2009 7:34 pm
od Charlie
Nepovažuji se za odborníka, nebo znalce předpisů, ale patřím k těm bláznům, kteří tráví cestu vlakem u otevřeného okna a ten vlak se plynulou jízdou blížil k návěstidlu na kterém ta červená svítila. V žádném případě už nemohla být návěst volno shozena na červenou projetím mašiny. Takže to asi bude ten druhej případ, co jsi popsal. Každopádně to pro člověka neznajícího do detailů předpisy nebyl dobrej pocit.
Napsal:
stř 15 dub, 2009 7:55 pm
od vlastimil vašíček
to je právě ono. tak to berou i novináři. VLAK JEL PROTI ČERVENÉ mohl někoho zabít.....
kolik si jich všimlo že předtím dostal fíra rozkaz o neobsluhování návěstidla a souhlas k odjezdu
Napsal:
stř 15 dub, 2009 9:02 pm
od Charlie
Jestli se můžu zeptat, jakým způsobem se tedy dává mašinfírovi povolení k jízdě na červenou?