RailCo a brzdná dráha

Software pro železniční modelářství, simulátory, ovládání, plánování....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod Martin HO » stř 24 bře, 2010 4:49 pm

To je napětí z kolejí do dekodéru, ale ne do motoru. Napětí do motoru upravuje dekodér podle nastavení a ovládání ovladačem.
Martin HO
 

Příspěvekod Houmr » čtv 25 bře, 2010 7:05 am

CV2 je vlastně minimální rychlost při ovladači nastaveném a nejmenší rychlost. Jednoduše nastavíš tak, aby ti mašinka na nejmenší rychlost jela plynule. Typ motoru na to má určitě vliv, ale taky frekvence, teď nevím v kterém CV to je, u starších modelů je lepší frekvenci zkusit třeba i vypnout, nebo snížit. Ale jak bylo již psáno v jiném tématu, u starých modelů bývá problém právě ve starém motorku a taky převodech. Takže se ti může stát, že tyto staré modely ti nebudou nikdy jezdit tak jako nové, ale je pravda že s dekodérem se dá jízda o dost zlepšit.
"HO" - DCC - III - IV
Uživatelský avatar
Houmr
 
Příspěvky: 1324
Registrován: sob 07 říj, 2006 5:44 pm
Bydliště: Bukovice

Příspěvekod jares » čtv 25 bře, 2010 7:13 am

No, já nečekám, že by staré BTTB modely jezdily jako ty nové, ale spíš mne zajímalo, jestli není pro tyto modely nějaké doporučené nastavení, aby jezdily co nejlépe. Nejvíce mne u nich trápí jejich zastavování na výhybkách zřejmě vlivem špatně vyřešeném sběru proudu z kol. Ale to jsme se už dostali někam úplně jinam do jiného tématu, nicméně hledal jsem nějaký článek, který by podrobně vysvětloval funkce jednotlivých registrů a jejich optimální nastavení, a nenašel jsem, taže pokud by něco takového bylo, prosím o odkaz.
jares
 
Příspěvky: 110
Registrován: pát 23 bře, 2007 9:58 am
Bydliště: Praha

Předchozí

Zpět na Software

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků