jares píše:No tedy, do se včera děly věci:-). Maximální rychlost - je to u všech dekodérů v CV5? Mně se to číslo měnilo v závislosti na tom, jaké jsem zapínal funkce, pokud byly zapnuty všechny 1-8, tak to napsalo 255, ale netuším, jak to přeprogramovat. Navíc jsem asi něco někde zprasil, neboť mi na lokomotivě bliká čelní osvětlení, místo aby svítilo. Ale jen někdy, když se víc rozjede, tak svítí souvisle. A pak, při nastavování rychlostního profilu mi to udělalo automatický test jen na rychlostní stupně, ale už to nenastavilo "brake compensation".
Ano max. rychlost v CV5 je dáno normou NMRA - prakticky všechno co se tu pohybuje to tak má. Jak jsem psal výše může to mít různý rozsah hodnot.
To mi řekni čím to programuješ - tak jak to popisuješ to odpovídá zápisu hodnoty ve dvojkové soustavě 1111111 = 255. Já písu na LH100 pro CV5 rovnou dec hodnotu např. 188.
To, že světla blikají může být tím, že je dekodér nastavem jinak než na 28/128 jízních stupňů, nebo naopak s centrály ti leze něco jiného než 28/128 (14,27) Taky mi to kdysi nějaký dekodér dělal např. na každý lichý rychl. stupeň svítila a na každý sudý ne. Dekodér se normálně přeprogramoval za jízdy nějákým náhodným impulzem či co, napřed ty světla a pak se zbláznil úplně a nešel vůbec ovládat. Podotýkám, že to bylo za nepříznívých podmínek - zaběhávání mosazného pojezdu se špinavými koly na špinávých kolejnicich, za jízdy jsem ho střídavě sundával a nasazoval na koleje, LVZ100 jsem napájel jen provizorně ze staré FZ1, prostě jsem to potrápil. Pomohl jen reset a zase dobrý...
Michal N.