Stránka 1 z 1

Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: úte 18 říj, 2011 8:33 am
od wertin66
Zdravím,
pokouším se o konverzi "Hydry", po prvním nástřiku surfacerem to vypadá takto:
Obrázek
Obrázek

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: úte 18 říj, 2011 1:03 pm
od vojtas
Dobrýýýýý

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 23 říj, 2011 7:18 am
od wertin66
Vojtas díky za pochvalu. Dnes přidávám několik obrázků po dalším broušení. Chybný tvar střechy jsem se rozhodl ignorovat, zaměřil jsem se na drobnější detaily. Na klimatizaci jsem doplnil dva pásky z kelímku od hořčice a zabrousil je. Vstupy vzduchu jsem chtěl vyrýt jehlou, ale vyřeším je obtiskem, je to jednodušší a asi to bude vypadat lépe.
Žaluzie jsem chtěl nahradit "plechem", ale lenost opět zvítězila, tak jsem je pouze proškrábl skalpelem a pětistovkou surfacerem jsem zvýraznil zadní sloupky. Omlouvám se za kvalitu fotek, slibuji, že se polepším :-)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
954 je sice OT, ale jedno foto sem pro zajímavost dám. Příště už dojde na pojezd, bude to úprava V100.
Obrázek

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2011 3:26 pm
od wertin66
Rozřezal jsem podvozek V100 a pomocí dvou drátů, plastikových destiček a dvousložkového epoxidu jsem vysochal základ pojezdu. Interiér nebude moc vidět, takže je barvený štětcem a třesoucí se rukou.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2011 4:14 pm
od vojtas
Nekosí ti ten kardan v oblouku sedačky?

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2011 4:24 pm
od wertin66
vojtas píše:Nekosí ti ten kardan v oblouku sedačky?

Ta osa je fixovaná pomocí plast. destičky a elektrikářské dutinky, takže k ohybu v "prostoru pro cestující" nedochází.

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2011 4:57 pm
od TTmili
Tak to je bomba, co se týče pohonu tak klobouk dolu. Zachovat interiér a přitom mít hnané oba podvozky a to takhle jednoduše, to asi musel být docela záhul na to to pořádně vymyslet. Já plánuju do M296.1 dát nějaký menší motor (Mashima 1015, M16 nebo podobné prcky) do prostoru motoru a přes sestupnou redukující převodovku pohon zavést pod podlahu služebního oddílu (tam jak je veskutečnosti klasická převodovka) a zavést to pomocí kardanu do prvního podvozku jako veskutečnosti. Docela jsem zvědavý na to jak to bude fungovat.
Ještě bych na tebe měl otázku, ta 954 není od Molaty že?

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2011 6:34 pm
od wertin66
TTmili píše:Tak to je bomba, co se týče pohonu tak klobouk dolu. Zachovat interiér a přitom mít hnané oba podvozky a to takhle jednoduše, to asi musel být docela záhul na to to pořádně vymyslet. Já plánuju do M296.1 dát nějaký menší motor (Mashima 1015, M16 nebo podobné prcky) do prostoru motoru a přes sestupnou redukující převodovku pohon zavést pod podlahu služebního oddílu (tam jak je veskutečnosti klasická převodovka) a zavést to pomocí kardanu do prvního podvozku jako veskutečnosti. Docela jsem zvědavý na to jak to bude fungovat.
Ještě bych na tebe měl otázku, ta 954 není od Molaty že?

Tohle řešení pojezdu byla jedna ze dvou variant, které jsem zvažoval, ta druhá byla mosazný rám od DK s otvorem pro motor ve středu a pohonem přes kardany spodkem vozu na upravené podvozky z BR221 (zmenšený rozvor). Ta 954 je kříženec Číže a nějakého vagónu, pak sem dám pár fotek.

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: pon 07 lis, 2011 6:30 am
od wertin66
Slíbená 954. Bude na ní ještě hodně práce...
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Konverze 854 z 853 od Číže v TT

PříspěvekNapsal: pát 25 lis, 2011 7:59 am
od wertin66
Po nástřiku, zatím bez retuší a patiny:
Obrázek
Obrázek
Foto ještě nedokončené soupravy, v plánu je lehká patina Hydry, vlozený vůz bude hodně "oježděný", řídící vůz nový, jen lehce zaprášený:
Obrázek