524.13
Napsal: pon 03 srp, 2009 7:07 am
Ahoj,
potreboval jsem si odpocinout od bejcka. Stavba 433ky me dost nici. Ten odlitek je opravdu strasidelny. Prijde mi, ze jsem ho mel radeji stavet znovu a usetril bych si hodne nervu.
Doma se mi dlouho valel odlitek 524.13 od Cize, ktery bych hodnotil jako nejlepsi z cele cizovo parni produkce. Take se mi do ruky dostala celkem levne BR94 od Pika, tak jsem se do ni pustil.
Nejdrive jsem prodlouzil ram BR94. Na to jsem pouzil mosazny plech 0,3, do ktereho jsem vyfrezoval odlehcovaci otvory a prostor pro behouny. Pote jsem ho spajel dohromady a prilepil vterinakem k ramu BR94 a zatmelil.
Na odlitku jsem odrizl predni a zadni prsa, dvere do boudy, komin, haky na strese, kompresor, pojistovaky, pistalu a ptakoviny na dynmicnich dverich. Jeste chci odriznout napajeci hlavy a zadni lampu.
Tu malou bizuterii nahradni mosaznymi odlitky od Murase, kompresor mam PUR odlitek od Beka. Prsa jsem sestavil z mosazneho plechu tloustky 0,3 a 0,15, smetaky vepresu a vzadu jsou z mosazneho profilu L 1x1. Prace jde opravdu od ruky, zatim jsem na ni delal jen 3 vikendy. Vrele vsem doporucuji.
foto skutecne loko:
zdroj:http://vytopna.hekttor.biz/view.php?nazevclanku=modely-vytopen-parnich-lokomotiv-dil-ii&cisloclanku=2009070002
potreboval jsem si odpocinout od bejcka. Stavba 433ky me dost nici. Ten odlitek je opravdu strasidelny. Prijde mi, ze jsem ho mel radeji stavet znovu a usetril bych si hodne nervu.
Doma se mi dlouho valel odlitek 524.13 od Cize, ktery bych hodnotil jako nejlepsi z cele cizovo parni produkce. Take se mi do ruky dostala celkem levne BR94 od Pika, tak jsem se do ni pustil.
Nejdrive jsem prodlouzil ram BR94. Na to jsem pouzil mosazny plech 0,3, do ktereho jsem vyfrezoval odlehcovaci otvory a prostor pro behouny. Pote jsem ho spajel dohromady a prilepil vterinakem k ramu BR94 a zatmelil.
Na odlitku jsem odrizl predni a zadni prsa, dvere do boudy, komin, haky na strese, kompresor, pojistovaky, pistalu a ptakoviny na dynmicnich dverich. Jeste chci odriznout napajeci hlavy a zadni lampu.
Tu malou bizuterii nahradni mosaznymi odlitky od Murase, kompresor mam PUR odlitek od Beka. Prsa jsem sestavil z mosazneho plechu tloustky 0,3 a 0,15, smetaky vepresu a vzadu jsou z mosazneho profilu L 1x1. Prace jde opravdu od ruky, zatim jsem na ni delal jen 3 vikendy. Vrele vsem doporucuji.
foto skutecne loko:
zdroj:http://vytopna.hekttor.biz/view.php?nazevclanku=modely-vytopen-parnich-lokomotiv-dil-ii&cisloclanku=2009070002