TT - panel s koncovym nadrazim

Založte si vlastní témata a prezentuje zde stavbu vlastních modelů od A do Z. Pouze lokomotivy, vozy či stavby. Ne kolejiště.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

TT - panel s koncovym nadrazim

Příspěvekod HonzaK » sob 04 črc, 2009 4:04 pm

Tak jsem se rozhodl zde opet ukazat par fotek z me tvorby, jedna se o panel, na kterem vznika koncova stanice lokalky. Prace postupuji pomalu podle toho, jak je, resp. neni, cas.

Stanice nese jmeno Cerny Dul, provoz by mel odpovidat cca prelomu IV. a V. epochy.

Na fotkach je hlavne remiza (produkce Mala Zelenice, drobne upravno) a zarostly neporadek vedle ni a pak vznikajici ohrada, kde bude tratovacke vybaveni jako rezervni znacky apod. a kde hlavne bude parkovat paralelne vznikajici MUVka z leptu od Hekttora. Strecha remizy je zatim nedodelana, prijde jeste vylepsit, ty trcici tyce z vyhybek jsou jeste nezkracene struny od prestavniku, ktere jeste samozrejme zkratim.

Zde tedy nekolik fotek, kadzda ma necele 2 MB, pokud se Vam otviraly moc dlouho, tak je kdyztak zemensim...:

http://honzak.czweb.org/modul/1.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/2.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/3.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/4.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/5.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/6.JPG
http://honzak.czweb.org/modul/7.JPG

Takze kritizujte dle libosti, kazdy nazor je vitan... :)
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod BaWiS » sob 04 črc, 2009 5:24 pm

Já kritizovat moc nemůžu, bo sem toho moc zatím nepostavil, ale jako mi se to dost líbí :wink: Až budeš mít něco dalšího, tak klidně se pochub 8)
Uživatelský avatar
BaWiS
 
Příspěvky: 345
Registrován: čtv 27 lis, 2008 8:34 pm
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod drlo » sob 04 črc, 2009 5:36 pm

pekná práca len tak ďalej, to podložie pod koľaje je fajn, konečne vidím spojenie podlažia s koľajami, čo určite ušetrí veľa času s pracným štrkovaním koľají, keď budeš mať niečo nové určite sa obrazovo pochváľ
Uživatelský avatar
drlo
 
Příspěvky: 133
Registrován: stř 09 led, 2008 10:26 am
Bydliště: Piešťany

Příspěvekod HonzaK » sob 04 črc, 2009 8:28 pm

Jj, to sterkove loze je dobre, prace je opravdu rychla a vysledek se mi take celkem libi, barevne upravovat se take da dobre, coz jeste provedu - rez a spinu, jeste take pridam trochu travy do koleji.
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod Delude » ned 02 srp, 2009 8:55 pm

pochvala.:-)
vypada to fakt pěkně.:-)
TT-analog, III, IV, V
Delude
 
Příspěvky: 21
Registrován: stř 09 led, 2008 12:39 am

Příspěvekod Tomáš » pon 03 srp, 2009 8:48 am

mohu se zeptat jak máš ovládány vyhýbky...myslím jakým přestavníkem?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Příspěvekod HonzaK » úte 25 srp, 2009 6:26 am

Tomáš píše:mohu se zeptat jak máš ovládány vyhýbky...myslím jakým přestavníkem?


Ahoj, mam je ovladane motorovymi prestavniky Tillig, zabudovane jsou pod deskou. (jsou to ty klasicke hnede). Vse je zatim analogove.
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod pavel » úte 25 srp, 2009 6:47 pm

Mě by zajímal původ nádražní budovy, vypadá vcelku použitelně.
pavel
 
Příspěvky: 379
Registrován: stř 24 zář, 2008 7:53 pm
Bydliště: okres ostrava

Příspěvekod HonzaK » úte 25 srp, 2009 7:07 pm

pavel píše:Mě by zajímal původ nádražní budovy, vypadá vcelku použitelně.


Puvod budovy je u Male Zeleznice, jedna se tusim o nadrazi Podoli, barevne upraveno a doplneno par drobnosti.
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod alf » stř 26 srp, 2009 9:05 am

Pěkné..až doděláte terén,zahrňte ho u vodního jeřábu do roviny..Vzhledem k vaší epoše bude jeho "sokl" zároveň s terénem a pravděpodobně zarostlý..To jen taková drobnost..držím palce v další práci.
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod HonzaK » pon 31 srp, 2009 3:03 pm

Tak stavba trosku pokrocila, tak jsem poridil par dalsich fotek. V temer jiz dodelane "ohrade" je pro ucely foceni postavena nedodelana MUVka (chybi kola a dokoncit zaskleni), aby si kazdy mohl udelat obrazek o tom, jak to bude ve finale vypadat. Nektere fotky take prezntuji pribytek a vybeh pro slepice, zrizeny v ramci nadraznich zachodu (jen ty slepice chybi :) ).

Zde tedy slibene fotografie (nahledy slouzi jako odkazy na foto v nezmensene velikosti, kvalita neni nic moc, az toho bude hotoveho vice, tak panel na foceni vynesu ven kvuli lepsimu svetlu) :

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Dlasi pripominky opet silne vitany :)
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod Petr Zatrepalek » pon 31 srp, 2009 5:32 pm

Digi foťák je velký svinstvo! Až budeš příště patinovat, použij jemnější štětec - na těch fotkách máš vidět výrazné tahy štětcem. V modelu (bez fotky to bude v pohodě, ale na fotkách to moc řve!) Jinak na můj vkus máš moc "tmavé" zdi budov - príště použij před patinací světlejší barvu nebo patinuj světlejším odstínem - prostě počítej že si to při patině hodně zatmaví! Komíny ti naproti tomu září novotou :wink:


Slepičí kurník je :idea: super! Nezapomeň dát nějaké slepice i na ty dlažky a na peron - pan přednosta asi nemá peníze na opravu plotu...

Tráboše bych řádně zašpinil a sem tam by přišla základovka nových dílů. A protože stojí na trávě/terénu, jsou pod ním určitě hluboké vyježděné koleje a nájezd je přes prkna na obou stranách obrubníku!

U těch zídek nezapomeň na znázornění vlhkosti mezi šutry a nějaký ten mech.

Peron ti v porovnání s ostatním moc svítí - napusť hodně naředěnou tm. hnědou vodovkou (tedy spíše špinavou vodou než barvou) Dtto i okraje sypaných cest těsně u trávy a trávu u cesty, baráků a všeho co je "píchnuté" do té travy - zkrátka místa kde se drží vlhkost....

Tmavší vodičkou (ředidlo plus kaselská hněď olejovka) si zlehka napusť spáry na sloupech osvětlení - hned to bude o 200% lepší!

Co mi trochu nesedí - přechod mezi dlažbou a štěrkem u nádraží - přijde mi to moc násilné. Na tvém místě bych místo štěrku použil raději jemný písek nebo ještě lépe přes síto přesypanou hlínu.

Dej pozor na nenásilné "přechody" mezi povrchy terénu - viz silnice a dlažba u areálu s MUVkou! Asfalt přechází ve vlnách na tu dlažbu, na dlažbě je sem tam koláč asfaltu po opravě, vše je zaprášené a všude se válejí kousky kamínků - podobně jako na té dlažbě u kurníku.

Moc hezký základ pro kolejiště! Zase mě to nabudilo abych co nejdřív zahájil stavbu toho "svého"...
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Příspěvekod HonzaK » pon 31 srp, 2009 6:24 pm

Diky moc za rady,

ad tahy stetcem - spis nez pri patine vznikly pri natirani budovy zlutou barvou a patina uz je jen zvyraznila, nadrazi jsem totiz stavel uz pred delsi dobou, kdy jsem jeste nemel pistoli a navic sem ho tenkrat natrel neredenou barvou :oops: Take mi prijde, ze uplne (z vyroby) neodpovida meritku (moc velke), tak se zabyvam myslenkou na jeho likvidci a nahrazeni vlastni stavbou, ale zas se mi nechce znicit tech par hodin prace, co sem do toho investoval...

Co myslite i vy ostatni - zachovat, ci nezachovat ?
HonzaK
 
Příspěvky: 59
Registrován: úte 05 úno, 2008 8:25 am
Bydliště: S Cechy

Příspěvekod Myšpulín » úte 01 zář, 2009 4:40 am

HonzaK píše:... Take mi prijde, ze uplne (z vyroby) neodpovida meritku (moc velke) ...

No nevím, nevím, ale mě moc velké rozhodně nepřipadá. To je jen jakýsi zakořeněný blud či omyl nás modelářů, že vlaky musí být na kolejišti ty největší a ostatní podle toho titěrné. Vždyť pokud mám ja kolejišti v H0 strom vysoký 12 cm, tak to už je pane chlapák (a on je jen 10,5 m vysoký). Když se podíváš na předposlední foto, tak tady se již zdá malá (jistě, perspektiva dělá své), protože z tohoto pohledu bych při své výšce již jistě viděl ve skutečnosti pod stříšku přístřešku.
Musel bych doma zahrabat (někteří to jistě najdou mnohem rychleji), jaká je výška tohoto typů dveří, ale je to jistě přes tři metry (někdy se otevíraly jen spodní dva díly s výškou asi 2,30 až 2,50 m). Podle toho nejlépe poznáš měřítko.
H0, III až IV, ČSD, nemodelář
Myšpulín
 
Příspěvky: 1506
Registrován: stř 24 led, 2007 7:43 pm
Bydliště: Hostinné

Příspěvekod Petr Zatrepalek » úte 01 zář, 2009 7:52 am

Taky mi nepřijde to nádraží předimensovaný! Máš tam ty lampy a ty spolu se stromy, motorákem a těmi přístřešky u MUVky ti výšku budovy přirozeně vyvažujou. Problém možná bude srovnání trabant - výška dveří budovy nádraží - pak vyměň auto za vyšší/větší (Gazik, 1203, žuk atp...)
ČSD 1970-1988 v HO, jinak kitařina (éra, tanky), zakázková patinace a stavba modelů
Uživatelský avatar
Petr Zatrepalek
 
Příspěvky: 2680
Registrován: pát 07 zář, 2007 11:20 pm
Bydliště: Sázava - Černé Budy

Další

Zpět na Mám rozestavěno (máme rozestavěno)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků