od Michal Šuhajda » pát 08 led, 2016 2:58 pm
Ahoj, zatím žádná. Model není ještě kompletní. A abych pravdu řekl, už jsem se smířil s tím, že to bude nepojízdná vitrínovka.
Než abych to vzteky rozšlapal, radši ho uložím a nechám vyprchat vztek (to trvá klidně půl roku i dýl) dokud zase nemám chuť pustit se do zprovopzňování. Pak jeden večer dělám naštvu se a Ušatá jde opět k ledu. Momentálně je ve stavu , kdy čekám na náhradní díly. en, kvůli. V prosinci proběhlo zmapování škody po půlroční pauze Zjištěna totální destrukce převodovky a následně mechanické poškození části rozvodů Při snaze o opravu došlo k dalšímo poškození díky tomu, že jsem si model blbě upnul se mi podařilo ulomit pískovací potrubí a odpadla jedna kulisa. Stále nedořešena problém předstihové páky a fixování protikliky. Opravu čas od času potřebuju pojezd rozebrat do mrtě a tím pádem neůžu protikliku přilepit nebo připájet k čepu. Zase jsem ho doložil a než dorazí převodovka, budu snad mít náladu pustit se do další opravy. To je práce, která se musí dělat s klidnou hlavou a ve mně se zatím pořád vaří krev, i když na to jen pomyslím.
A na závěr poučení pro mě (dost drahé i bez stráveného času to šacuju na cca 8000,- Kč) - Pokud budu dělat další model parní lokomotivy, tak pouze na továrním pojezdu, protože zkrátka s mojí "zednickou" přesností se do podobných záležitostí jemné mechaniky už nebudu pouštět.
Tímto nechci zpochybnit kvalitu stavebnice lokomotivy ani stavebnici pojezdu od Pavla Gülicha. Přestože výhrady mám. Podle mě by součástí stavebnice pojezdu měl být i kompletní rozvod. Věřím totiž, že by PG nepustil do světa nedořešenou stavebnici a rozvod by byl uspokojivě vyřešen - (nejen ty neštěstné protikliky, ale mám napříklda problémy i s "přílišným výkyvem kulisy, která neráží do rámu a další detaily). Ovšem část PG končí , ale jeho část bohužel končí u spojnic.
-MiŠ-
Velikost H0, ČSD
Jméno a příjmení je v nicku, nemám potřebu se skrývat