Synek Zdeněk píše:Dobrý den.
Chtěl bych se více dozvědět o tomto modelu. Může mi někdo podat
více informací o tomto modelu ?
(požet hnaných náprav, bandáže,osvětlení atd.)
Uvažuji o koupi tohoto modelu .
Mnohokrát děkuji.
Chceš vědět co je uvnitř? Je to tu:
http://www.roco.cc/et/pdf/63984.pdf
Je to lepší konstrukce než hračkovky Br 290/295 - má kovové rámy/převodovky podvozků. Jedině co může být problém, jsou kuličky u šneků (díl č.10) pokud jsou kovové tak OK, pokud plastové, očekávej dříve nebo později Roco nemoc - prasknou nebo se budou protáčet, spíše obojí - dá se to snadno opravit a platí to pravděpodobně pro všechny modely s tímto konstrukčním prvkem. Pokud kupuješ novou, tak teď aktuálně bývají už kovové.
Co byh tomu určitě vytkl - má sice šachty na spřáhla, ale tyto jsou napevno na podvozku - nejsou ani výkyvné. Proto při osazení nějakým krátkým spřáhlem teoreticky hrozí kolize při průjezdu esíčkem nebo vjezdu do hodně ostrého oblouku bez přechodnice. Čím delší druhé vozidlo, tím větší pravděpodobnost kolize. Karoserie plastová v obvyklé Roco kvalitě. V praxi to tak alehrozné není, možná trochu se to všechno našponuje, ale 300mm dlouhý vagon mi to kupodivu nevyhodilo. Zkoušel jsem jen prostý oblouk R3 vedle rovinky. Esíčko ne, to by chtělo vyzkoušet - např. kolejovou spojku ze dvou vyhýbek.
Jinak mechanicky - převody, motor, jizní vlasnosti - velice slušné.
Rozměry pro příp. konverze:
kola 11, rozvor podvozku 25,3 , rozvor čepů 68,5 , výška ochozu 16,5 nad TK.
Michal N.