Stránka 1 z 2

Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: pon 09 pro, 2013 3:26 pm
od milostt
Dnes dorazila Novinka od DS, Bastard.moc pěkně zpracovaný model .hned se byl projet a co mě překvapilo je velice tichý chod.Jinak jízda plynulá ,osvětlení ok. Jsem za ty peníze velice spokojen

pár fotek modelu zde:
http://milostt.rajce.idnes.cz/Bastard_Kuehn_v_TT_./
milostt

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: pon 09 pro, 2013 4:22 pm
od milan ferdián
Pěkná lokomotiva,otázkou je zda a zde obstojí žlutá barva výstražného pruhu :wink: .

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: pon 09 pro, 2013 9:20 pm
od Pitrs69
krásná mašina, jaké jsou jízdní vlastnosti? škoda že nedělám TT :( jsem zvědav, kdy se dočkám v Nku...

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: úte 10 pro, 2013 5:34 am
od radekkrupka
Bastard od Kuehna má dle mého nejlepší pojezd ze všech modelů co jsem v téčku viděl. Velmi tichý, velmi plynulý.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: úte 10 pro, 2013 9:24 pm
od Pitrs69
tohle rad slysim :) tak jsem zvedav jak se dockame v Nku a zda bude model dobry jako v TT

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: čtv 19 pro, 2013 11:41 am
od Noltha
milan ferdián píše:Pěkná lokomotiva,otázkou je zda a zde obstojí žlutá barva výstražného pruhu :wink: .


Mohu se zeptat co je s tou žlutou, nějak tam nevidím problém, ale danou lokomotivu neznám tak z obrázků mohu mít jen zkreslený pohled. Díky.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: sob 21 pro, 2013 8:13 pm
od petrha
radekkrupka píše:Bastard od Kuehna má dle mého nejlepší pojezd ze všech modelů co jsem v téčku viděl. Velmi tichý, velmi plynulý.

Děkuji pěkně, jestli pohon v 372 je nejlepší, tak to si radši tedy od Kuehna nic nekoupím. 372 mám dvě a obě jezdí stejně blbě, ale brejlovci na ně nemají. Zamračená od MTB proti tomu jezdí super.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: sob 21 pro, 2013 9:21 pm
od TTmili
Co znamená stejně blbě a že na ně brejlovci nemají. Z různých stran jsem slyšel že Kuehnův Herkules a Bastard jsou nejlepší pojezdy v TT vůbec (ne jen u Kuehna, u Herkula jsem si to měl možnost dokonce ověřit), takže se mi to nějak nezdá, možná vadný kusy, špatně nastavený dekodér, a podobně, ale bez konkrétního popsání problému to asi řešit nepůjde.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 12:29 am
od vorech
372 jezdí plynule a velice dobře. Možná vadí, že nejezdí tak rychle jako bobiny od BTTB. Ale to se tu už řešilo, že je blbost chtít po mašině, která jezdí 120-140 km/h v realu, jezdila po přepočtu na kolejišti 200km/h :D

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 5:11 pm
od radekkrupka
Ano, pojezd Bastarda je laděn hodně do pomala. Mě to nevadí - spíše naopak, velmi to vítám! Na plný plyn jede právě tak, kolik bych pro kolejiště uvažoval jako snesitelnou maximálku. Převod přesně do měřítka je dle mého u maximální rychlosti nesmysl.

Jízda je ale naprosto plynulá, až sametová :) Mám shodou okolností také dva, a oba jezdí na 1*.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 6:49 pm
od milan ferdián
Noltha píše:
milan ferdián píše:Pěkná lokomotiva,otázkou je zda a zde obstojí žlutá barva výstražného pruhu :wink: .


Mohu se zeptat co je s tou žlutou, nějak tam nevidím problém, ale danou lokomotivu neznám tak z obrázků mohu mít jen zkreslený pohled. Díky.

Žluá je příliš konstraktní,kanárková.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 7:15 pm
od TTmili
radekkrupka píše:Ano, pojezd Bastarda je laděn hodně do pomala. Mě to nevadí - spíše naopak, velmi to vítám! Na plný plyn jede právě tak, kolik bych pro kolejiště uvažoval jako snesitelnou maximálku. Převod přesně do měřítka je dle mého u maximální rychlosti nesmysl.

Jízda je ale naprosto plynulá, až sametová :) Mám shodou okolností také dva, a oba jezdí na 1*.


No já jsem opačného názoru, pokud je model dobře zkonstruovaný (tj. dostatečně silný a rychlý motor, převody s minimálními vůlemi atd.) pak je lepší aby dosahoval vyšších maximálních rychlostí než je jejich konstrukční. Na pomalou jízdu to vliv pak mít nebude, a naopak při svižnější jízdě nebude hrozit kvílení motorku a rachocení převodů. Nehledě na to že se rychlost dá velice dobře v digitálu upravit pro potřeby majitele.

Abych předešel nějakým dohadům kolem BTTB pojezdů, lítání s mašinama jak s TGV a podobně, nejezdím rychle, v přepočtu se na kolejišti nedostanu nad reálných 60km/h. Navíc to, že některé mašiny umí lítat jak zběsilé je dané i třeba tím, že jsou konstruované pro napětí 0-12V, nicméně zkuste si někdy změřit kolik leze z FZ1 nebo i z třeba různých elektronických regulátorů. Těch 12V je to málokdy, a to ani při jmenovitém zatížení konkrétního zdroje.

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 9:16 pm
od Jirka_US
1) Pokud se týká modelů firmy Kuehn tam jsem žádný problém nezaznamenal a to ani za použití FZ1, včetně zmiňovaného modelu 372. Jak již bylo zmíněno výše, pokud se nejedná o výrobní vadu, tak to bude asi nevhodně nastavený dekodér.
2) Pokud se týká napětí FZ1, tak stejnosměrná hodnota po vyhlazení muže dosáhnout až 20V! Je tedy nutné měřit max. modelovou rychlost při stejnosměrném napětí 12V jak určuje norma NEM630.
3) Pokud se týká modelové rychlosti v DCC odkaz zde:
viewtopic.php?f=6&t=4615&p=140763#p140763
4) Ohledně MTB zde:
viewtopic.php?f=16&t=4801&p=140761#p140761

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 10:35 pm
od jirkan
Pokud si dobře pamatuji, tak podle normy se připouští překročení max. rychlosti při jmenovitém napětí u H0 o 40 a u TT o 50 %. Myslím že ti, co tu normu sestavovali, věděli, o čem mluví. To, že řada modelářů (a já taky) jezdí na kolejišti pomaleji a podle toho si lokomotivy nastavují na menší rychlost, je v pořádku a je to rozumnější, než naopak. Současně je třeba i ctít epoch. Jestliže staré páry měly maximálku kolem 40 až 60 km/h, tak se ani při průjezdu stanicí nemusí moc brzdit. Moderní elektriky i v našich poměrech měly konstrukční max. rychlost 120 i 160, takže ta "TGV" rychlost zas tak divná není. Mimochodem - zkoušel jste někdo, jak by vlastně to TGV mělo modelově jezdit a jak by to vypadalo na našich poloměrech...

Re: Bastard Kuehn TT

PříspěvekNapsal: ned 22 pro, 2013 11:56 pm
od A2C
skúšal som to a nie je to príjemný pohľad, jazdilo to modelovou rýchlosťou 250km/h na polomeroch 420mm a bolo to na hrane vykoľajenia, a súčasne sa to nevkusne kývalo pričom sa narúšal zber prúdu a ešte to cukalo, u mňa TGV zostáva vo vitrínke