Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
marwin píše:Zippich píše:Tentýž stroj nabízejí úpravci v Praze již přestavěný na 434.2, ale pak stojí výrazně víc.
No prave ze 434.2 stavi ing. Tupy(prostredni ulicka, je to jediny co tam jezdi se ctyrkolakem dvojkou) z 434.0, ptal jsem se ho na to.
marwin píše:juroH0 píše:mate niekto nejake skusenosti s tymto modelom?? http://piko.de/produkt_db/check.php?pag ... 3&id=57552
jak pisou kolegove. Je to opravdu pekny model. Jeden doma mam, je prestaveny na 413.086 tzn. prehozeny pisecnik dopredu+ dodelana madla a nejake trubky.
Za ty penize jasna koupe. Hodi se max do 3. epochy. 086 dojezdila tusim v roce 1968.
Zippich píše:Obávám se, Marwine, že se mýlíš. 413.086 je dvojčitý stroj G7.1 se dvěma písečníky. Písečník jen před dómem měly sdružené lokomotivy G7.2, které dostaly označení 413.001 až 413.063, ty se ale na první pohled liší tím, že nemají "blatníčky" na ochozu kotle a mají skloněné válce, takže předělávka by byla o dost náročnější. Dále G7.1, které přišly až po válce a dostaly označení 413.096 až 101. Označení 413.064 až 095 měly lokomotivy, které jezdily u ČSD už před válkou a všechny měly dva písečníky.
Tak pravil Bek v atlase lokomotiv 1918-1945. Časem možná vyhrabu i typáky...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník