PIKO BR55 hobby

Popisy modelů, odkazy na recenze, srovnávací testy.....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod juroH0 » pát 01 úno, 2008 3:20 pm

no newem ja som ju chcel na prestavbu a ked to nejde tak mi je na prd... :?
Uživatelský avatar
juroH0
 
Příspěvky: 900
Registrován: stř 11 dub, 2007 12:59 pm
Bydliště: Slovensko

Příspěvekod Sandy » pát 01 úno, 2008 10:32 pm

marwin píše:
Zippich píše:Tentýž stroj nabízejí úpravci v Praze již přestavěný na 434.2, ale pak stojí výrazně víc.


No prave ze 434.2 stavi ing. Tupy(prostredni ulicka, je to jediny co tam jezdi se ctyrkolakem dvojkou) z 434.0, ptal jsem se ho na to.

Cena cca 10,5k.
Sandy
 
Příspěvky: 1486
Registrován: čtv 26 říj, 2006 4:42 pm
Bydliště: Černošice

Příspěvekod juroH0 » sob 02 úno, 2008 6:36 pm

to je dost...
Uživatelský avatar
juroH0
 
Příspěvky: 900
Registrován: stř 11 dub, 2007 12:59 pm
Bydliště: Slovensko

Re: PIKO BR55 hobby

Příspěvekod Zippich » pon 04 úno, 2008 9:07 am

marwin píše:
juroH0 píše:mate niekto nejake skusenosti s tymto modelom?? :) http://piko.de/produkt_db/check.php?pag ... 3&id=57552


jak pisou kolegove. Je to opravdu pekny model. Jeden doma mam, je prestaveny na 413.086 tzn. prehozeny pisecnik dopredu+ dodelana madla a nejake trubky.
Za ty penize jasna koupe. Hodi se max do 3. epochy. 086 dojezdila tusim v roce 1968.


Obávám se, Marwine, že se mýlíš. 413.086 je dvojčitý stroj G7.1 se dvěma písečníky. Písečník jen před dómem měly sdružené lokomotivy G7.2, které dostaly označení 413.001 až 413.063, ty se ale na první pohled liší tím, že nemají "blatníčky" na ochozu kotle a mají skloněné válce, takže předělávka by byla o dost náročnější. Dále G7.1, které přišly až po válce a dostaly označení 413.096 až 101. Označení 413.064 až 095 měly lokomotivy, které jezdily u ČSD už před válkou a všechny měly dva písečníky.
Tak pravil Bek v atlase lokomotiv 1918-1945. Časem možná vyhrabu i typáky...
Zippich
 
Příspěvky: 385
Registrován: pát 05 led, 2007 8:00 am
Bydliště: Českolipsko

Re: PIKO BR55 hobby

Příspěvekod marwin » úte 05 úno, 2008 10:20 am

Zippich píše:Obávám se, Marwine, že se mýlíš. 413.086 je dvojčitý stroj G7.1 se dvěma písečníky. Písečník jen před dómem měly sdružené lokomotivy G7.2, které dostaly označení 413.001 až 413.063, ty se ale na první pohled liší tím, že nemají "blatníčky" na ochozu kotle a mají skloněné válce, takže předělávka by byla o dost náročnější. Dále G7.1, které přišly až po válce a dostaly označení 413.096 až 101. Označení 413.064 až 095 měly lokomotivy, které jezdily u ČSD už před válkou a všechny měly dva písečníky.
Tak pravil Bek v atlase lokomotiv 1918-1945. Časem možná vyhrabu i typáky...


Jeste doplnim, ze rada G7.1 a G7.2 se lisi v prumeru lezateho kotle!!!!!!, coz znemoznuje pouziti kastle z pikacke hracky.
Tyto informace jsou take v Encyklopedie Zeleznice (popis rady 413.0 je v 2. dile i s typaky). Ale myslim si, ze to neni uplne pravda.
Podivej se na tusim 5. dil (kapitola topicky "K"). Tam je foto 413.086 (asi valmez), nema 2 pisecniky!!!, ma jen jeden a pred parnim domem a prumer kotle sedi na G7.1.
Uživatelský avatar
marwin
 
Příspěvky: 675
Registrován: úte 28 lis, 2006 10:09 am
Bydliště: Praha

Příspěvekod lmd » úte 12 srp, 2008 6:11 pm

Zdravím mal bi niekto nejaké foto tejto loko na googli toho nieje veľa. Ak ano poprosil na mail vďaka. 8)
H0"- DCC- IIIažIV.
Uživatelský avatar
lmd
 
Příspěvky: 39
Registrován: ned 16 pro, 2007 5:21 pm
Bydliště: Veľká Lomnica

Předchozí

Zpět na Recenze modelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků