Stránka 1 z 1

Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: stř 01 úno, 2012 9:04 am
od Jeff Hopper
Tak už se nám sešli tři kluci - Brejlouni a tak jsem udělal takovou maličkou recenzi :shock: :

http://jefftt.rajce.idnes.cz/Brejlovec/

samozřejmě se určitě vyjdou i nějaké lepší - má je z mého pohledu bez počítání nýtů - spíše s laického pohledu. Zajimali by mě Vaše postřehy z provozu mašin. A jestli můžu poprosit rozebírače dekodérů na atomy - řešte to v diskuzích k jednot. mašinám. 8)

Tady ještě má předchozí porovnání brejlovců jak šel čas:

http://jefftt.rajce.idnes.cz/brejlovec_MTB/

http://jefftt.rajce.idnes.cz/brejlovec_754_Roco/

Tak a můžem porovnávat 8) 8)

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: čtv 09 úno, 2012 8:31 am
od George V.
Vlastním dva brejlovce, 754 Roco a 750 Kuehn, takže budu srovnávat jenom je. MTB nemám a ani mít nebudu. Co se týká provozních vlastností, jednoznačně u mne vede Roco. Měl jsem štěstí na kousek s dobrým motorem, takže mu nemám provozně co vytknout. Co se týká pojezdu, považuji ho z nabízené nabídky suverénně nejlepší. Vychází z koncepce, kterou Roco dlouhodobě razí v HO, kde patří v tomto oboru ke špičce. Kovové skříně převodovek, kvalitní převody, kvalitní dvojkolí - to vše je příslibem bezchybné funkce po dlouhou dobu, přesné zpřevodování na modelovou rychlost, vynikající vlastnosti při nízkých rychlostech, nízké napětí pro rozjezd. Dále kladně hodnotím po provozní stránce spodní deklíky převodovek na šroubky, což umožňuje provádět běžnou údržbu bez nutnosti rozebírání mašiny. Dalším plusem je bezchybně pracující a i celkem robustní kinematika. Stejně tak lépe hodnotím osvětlení. U Kuehna jsem měl také štěstí na dobrý kousek, nicméně v mechanickém provedení pojezdu poněkud zaostává. Ať se ma mne TT-čkáři nezlobí, ale konstrukce pojezdu mi silně připomíná Hobby modely od PIKO v HO. Holt daň za nižší cenu. Provozní zkušenosti - zatím se nevyjádřím, z důvodu použití nevhodného šneku - budu hodnotit až po výměně; jen podotknu, že mám, stejně jako další uživatelé tohoto modelu, problémy s kinematikou - problémy s vykolejováním prvního vozu za mašinou...

to gaben:

Co se týká barev, tak měl jsem možnost srovnání 750.243 a T478.3187. Ta 750 má světlejší odstín červené, než je červeň višňová na té 187,
stejně tak střecha a pojezd nejsou podle normy hnědošedé, ale spíše šedé. Nicméně ta šedá je nejspíše správně, ale o té červené se dá docela pochybovat, já bych si tipnul, že by to měla být také spíše standardní višňová...

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: stř 22 úno, 2012 4:46 pm
od Jeff Hopper
Tady přidávám ještě pár fotek co jsem porůznu vyfotil - občas je tam i nějaký detail.

http://jefftt.rajce.idnes.cz/brejlovci_750%2C753%2C754/

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: stř 14 bře, 2012 12:59 pm
od Jarda H.
Tohle vlákno je stejně od druhého příspěvku tak trochu mimo název vlákna, takže moje poznámka zase až tak OUT nebude :D V posledním, aktuálním čísle ŽM (č.2/2012) dvoustránková recenze brejlovců Kuehn, text včetně doprovodných fotografií .....

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: úte 10 dub, 2012 6:18 pm
od mnitka
Dovolil jsem si malé zamyšlení na aktuální téma i když vlastně trošku jinak.
http://www.mnitka.com/?p=223

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: úte 10 dub, 2012 6:38 pm
od Jarda H.
To mnitka :
Zajímavé srovnání, díky za něj ....

Re: Souboj Brejlovců

PříspěvekNapsal: stř 11 dub, 2012 4:19 am
od George V.
Tak když už jsme se dostali na srovnání brejlovců H0 versus TT, u mne H0 vede. Vnější tvar brejlí, je, nezlobte se na mne pánové, nejpřesnější u Roca, ať už v H0, tak v TT. Trochu problém jsou čelní okna, která by měla být kapánek větší a s oblejšími rohy. Tady je Kuehn lepší. Stejně tak v H0 jsou mnohem lépe a detailněji provedené podvozky. U Kuehna mi přijdou kapánek odfláknuté, od Roca jsou i v TT lepší (pro rejpaly - u bezzávěskových verzi...). Samostatná kapitolka je provedení madla pod čelním oknem. H0 nedostižitelný ideál... Ano, jedna vážná vada u H0 brejlovců je - provedení žaluzií. Tady je TT lepší, jedno od jaké firmy...