Stránka 2 z 3

Re: odkaz na JAGO

PříspěvekNapsal: čtv 14 led, 2010 8:11 pm
od radula63
http://jago-modellbau.de

Produkce JAGO v TT v parních lokomotivách z kovu - BR93, BR55, BR18, BR57, BR94, BR64, BR23 a BR58.

K přestavbám se hodí:
BR 93.1088
( JAGO vyráběl se 2 modelové verze, proto píšu celé označení lokomotivy, nevhodná je 93.314 - má jiný kotel ) na ČSD 447.0500
viz. http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?t=2119
Obrázek
Obrázek
Obrázek

BR57 na ČSD 534.113 + 416.113 ( jiný kompresor, předělat některé armatury, dynamo na jiné místo, dýmniční dveře... )
Obrázek
Obrázek

BR94 na ČSD 537.0504 ( stačí pouze přebarvit rám pojezdu dočerna a obtisky objednat např. "parostroj" )

BR64 na ČSD 365.4 ( odstranit přehřívač vody, jiný kompresor, předělat některé armatury, dýmniční dveře... )

BR58 ještě nevím - myslím, že u nás taky byla, ale nevím to jistě.

A ještě dotaz: Jezdila u nás BR24 jako nějaká u ČSD ???


Z produkce JATT se hodí k přestavbě:
BR91 na ČSD 335.1xxx

Obrázek

BR38 na ČSD 377.0
viz. http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?t=2673
Obrázek
Obrázek

BR89 na ČSD 312.8500 ( byla u ČSD pouze jedna jedinná )
viz. http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php?t=2748
viz. http://diskuze.modely.biz/viewtopic.php ... 8500#32373

Psal Nalini... "Ještě jsem si všiml, že tu nikde nikdo nezmínil novinku od Gützolda v TT BR 24."
To máš pravdu. Zkušenost s ní nemám, ale prošla mi pod rukama BR24 značky JAGO.

PříspěvekNapsal: ned 17 led, 2010 10:02 am
od nalini
Abychom se ještě vrátili k tomu Beckmannu, na jeho stránkách jsou teď další fotky z přípravy novinky BR 75.5 DR. Sami se můžete podívat, že kvalita a detailnost zpracování je na TT opravdu nadstandardní. Tato novinka stejně tak jako BR 38 už má DCC rozhranní.
http://www.beckmanntt.de/sites/dampflok ... /BR75.html

Pokud byste chtěli ještě něco detailnějšího, musíte zaplout do vod MM Crottendorf. Jeho modely jsou však 2x až 3x dražší než Beckmann
http://www.modellbahnmanufaktur-crotten ... icle_id=28

I přesto můžete mluvit o štěstí, pokud někde na model B nebo MMC narazíte. Jejich produkce je dlouho dopředu vyprodaná. Oba malovýrobci budou mít rovněž stánky v Drážďanech (19. - 21.2) a určitě stojí za to, vidět tyto skvosty na vlastní oči. Dlouho s vám o nich bude v noci zdát :D

PříspěvekNapsal: úte 19 led, 2010 8:07 am
od Lubomír Dudek
Odvracím se od tématu Beckmann.Jarda snad promine. zde taky jeden z dražších a méně dostupných. http://www.mb-kittler.de/nn_site_1/homepage.htm
Jejich BR 86 je parádní a rukou zkušeného tunera by z ní mohla bejt úžasná 455.Nejezdila náhodou u nás i BR 84 jako 524 něco?
Tu nabízí i MMF Sebnitz sice podstatně levněji,ale jejich model sem nikdy neviděl.

PříspěvekNapsal: úte 19 led, 2010 1:07 pm
od Jarda H.
Lubomír Dudek píše: ..... Nejezdila náhodou u nás i BR 84 jako 524 něco? ......


BR84 dle mého u nás nejezdila - ale mýlit se je lidské :D ! A za odbočení z tématu se neomlouvej, jednak to nevadí, jednak se už asi k Beckmannovi nikdo nevyjádří ?!

PříspěvekNapsal: sob 23 led, 2010 8:35 am
od Lubomír Dudek
http://www.abvv.de/dampf.htm
tady je seznam možná všeho,co se vyrábí a vyrábělo na TT pro informace pro naše téčkaře přestavovatele.
Je tam dost neznámých malovýrobců a dost zajímavých fotografií modelů.

PříspěvekNapsal: sob 23 led, 2010 6:35 pm
od Jarda H.
Lubomír Dudek píše:http://www.abvv.de/dampf.htm .....


Dobrý, zajímavý odkaz na modelářské stránky ! Kromě dosti rozsáhlého přehledu výrobků v TT najdete řadu dalších odkazů, mimo jiné v adresáři např. Luck (soukolí), HRUSKA (modely aut v H0), ..... stojí to za podívání :!:

PříspěvekNapsal: sob 23 led, 2010 7:26 pm
od radula63
Lubomír Dudek píše:http://www.abvv.de/dampf.htm
tady je seznam možná všeho,co se vyrábí a vyrábělo na TT pro informace pro naše téčkaře přestavovatele.
Je tam dost neznámých malovýrobců a dost zajímavých fotografií modelů.


Luboši díky za všechny - je to velmi dobrý přehled. :wink:

Beckmann páry

PříspěvekNapsal: stř 14 dub, 2010 4:22 pm
od fivejohny
co se týká parních loko od Beckmanna tak asi nejlepší na trhu poměr cena kvalita a obecně co se týká jeho mašinek platí to samé.
Nejzajimavější jsou pro ČSD provoz asi BR38 a BR94 nově i BR75, všechny totiž u nás jezdili a umím je sehnat i v původní černé barvě bez potisku, čili s přeznačením není takový problém a ti co nemaj informace pod jakým číslem u nás jezdili rád pomůžu.

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: úte 20 zář, 2016 3:24 pm
od kocka999
fivejohny píše:co se týká parních loko od Beckmanna tak asi nejlepší na trhu poměr cena kvalita a obecně co se týká jeho mašinek platí to samé.

Nejzajimavější jsou pro ČSD provoz asi BR38 a BR94 nově i BR75, všechny totiž u nás jezdili a umím je sehnat i v původní černé barvě bez potisku, čili s přeznačením není takový problém a ti co nemaj informace pod jakým číslem u nás jezdili rád pomůžu.


Servus mohol by som poprosit pod akymi cislamy u nas jazdili BR94 ?
vopred dakujem :)

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: sob 24 zář, 2016 7:32 am
od Trainmaniak
Mám BR 38 a BR 75.5 od Beckmanna. Na druhou jmenovanou jsem zpracoval recenzi zde: http://www.trainmania.info/clanky.html#br75. Provedení i jízdní vlastnosti obou jsou výborné.

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: sob 24 zář, 2016 2:02 pm
od Radek Strnad
BR94.2021 byla dočasně u ČSD 516.0500. Patrně tedy jediná. V tomto tématu už je o ní psáno. Jinak cizí stroje se běžně vyskytovaly i na našem území(nebylo žádné několikaleté schvalování jako v současnosti), třeba do Děčína(Podmokel) jezdily saské BR94.2 a BR75 a pruské G8, G10 a G12 ve 30- tých letech a samozřejmě pak pod správou DR i za druhé sv. války. Po válce pak řady BR75,86,38.10-40 a 58.

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2016 6:13 pm
od Radek Strnad
Ještě jsem zapátral v literatuře a ta 516.0 se mi nějak nezdá. Našel jsem že 94.2-4DR neboli T16 K.P.E.V. byly 2ks u ČSD 535.0, přičemž 94.479 byla v Bohumíně (pův.PKP)535.0500 v roce 1947 vrácena PKP a 94.308 v Chebu(pův. DR), pak v Chomutově do r.1956. Zajímavé je, že v Encyklopedii jsou dvě fotky téže řady a jedna má zkosené vodojemy a na druhé jsou rovné....????? :?: Pak byly 94.5-17DR neboli T16.1K.P.E.V. u ČSD 537.0500-17. Čísla nejsou 100%, protože převzato bylo jen 13 strojů. Některé byly původně polské a ty se vrátily k PKP do r. 1949 a zbytek byl vyřazen do r. 1957. Výtopny v pohraničí(Bohumín), ale něco i v Přerově.

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: ned 06 lis, 2016 11:15 pm
od hank
K lokomotivě 516.0500 více viz tady:
http://www.k-report.net/diskuse/archiv2 ... hiv-3.html

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: pon 07 lis, 2016 9:39 am
od Radek Strnad
Zřejmě docela tajemná lokomotiva. Nic o ní není psáno v Bekově Encyklopedii, ani v Atlase, pouze jí mám v seznamu kořistních lokomotiv v Železnici 5/95.

Re: DOTAZ - párovka BR94.2 / Beckmann TT

PříspěvekNapsal: pon 07 lis, 2016 2:44 pm
od hank
A kromě toho už jsme to řešili i na zdejším fóru tady... :wink:
viewtopic.php?t=3050

Takže zas tak moc tajemná ta historie není.