Tak tedy - sečteno a podtrženo, brejlovec se nepovedl, hanba rakouskému výrobci! Nepochybuji o tom, že model byl "popraven" také těmi, kteří se ještě donedávna hluboce dojímali nad příšernými odlitky opatřenými pohonem východoněmecké provenience, který jim propůjčoval přímo strašidelné jízdní vlastnosti... Jestliže vím, že boční stěny brejlovce se od rámu směrem vzhůru zužují o dva stupně (správně mají být kolmé, dobře to má jak ČS Train, tak Rivarossi, tady udělal zřejmě chybu v CADu český kreslič), nedělal bych si asi starosti s přestříkáním modelu. Rivarossi má také své mouchy, například příliš širokou střešní nástavbu. Je sice pěkné, že Rivarossi má lepší zvuk, ten však patří Caterpillaru 3512, který není v našich brejlovcích právě nejrozšířenější. Těm borcům, kteří se chtějí pustit do úprav Rivarossiho ČD-CARGO přeji hodně štěstí, znamenalo by to docela velké množství brutálních zásahů do karosérie, včetně výměny stanovišť obsluhy, která při rekonstrukci v ČMKS doznala značných změn ( řízení mají "Taloši" vlevo). Myslím, že by bylo lepší, kdybychom Rocu těch pár chybiček odpustili. Vždyť za jak dlouho se nám zase poštěstí, aby světový výrobce udělal model české konstrukce?