Stránka 1 z 12

Brejlovec 754 od ROCO

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 7:22 am
od Michal Dalecký
Pokračování diskuze, která se rozběhla v jiném vláknu.

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 1:25 pm
od 151.018-9
halvně se chlubte přestavbama :lol:

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 3:20 pm
od vvitty
mohl by prosim nekdo z majitelu zmerit spravne rozvor podvozku?

v diskuzi na magazinu jeden majitel pise ze je o 1.5mm kratsi, druhy zas ze je vse v poradku... kdo se v tom ma vyznat :lol:

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 3:54 pm
od Michal Dalecký
Zprava stara 5 minut. Tak mam potvrzeno, ze pristi rok bude zelena verze T478.3 ČSD. Jeste bude dalsi slovenska, tam ale verzi jeste nevim.

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 4:47 pm
od Vik
Tak jsem si ho přinesl domů
A jsem rád že zas další pořádný model.
Ano jsou tam některé věci (třeba madla, ale ta jdou zastrčit hlouběji sama od sebe) ne uplně super.
Masky nejsou barvené ale v barvě plastu...
a občas to není úplně ostrý nástřik.
Jinak za tu cenu by byl německý model asi trochu lepší. Ale ne o tolik :)
Po novém roce vezmu asi ještě jednoho a hodím ho do jiných barev.

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 6:06 pm
od Martin HO
Jen tak pro zajímavost : ví někdo v kterém závodě ROCO se ti Brejlovci vyrábějí ?

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 7:09 pm
od vorisekml
Vyrábějí se v Číně, na krabičce je napsáno pořízeno v EU. Ale nápis Made in EU, nebo Made in Austria tam nikde není. A jestli-že je kompletně využito pohonu BR 110 DR která taktéž pochází z Číny, jsou předpoklady jasné. Dnes jsem si pozorně prohlížel ty žaluzie a vypadá to že soudruzi v Čínské Lidové Republice asi udělali chybu při sestavování formy. Na jednu stranu dali žaluzie co jsou připraveny na 7mičkové reko brejlovce. Takže až se bude dělat polomáčená verze ČSD tak by stačilo ohlídat správnou verzi formy a bude po problému. Snad se to povede, správnou verzi žaluzií mají, jen to správně poskládat...Jinak jezdí velice solidně a až na to co se tu propírá je pěkný, měl co dělat abych se udržel a nekoupil. Ale co s ním, tu mojí verzi teprve připravují...

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 7:09 pm
od rchlumecky
vvitty píše:mohl by prosim nekdo z majitelu zmerit spravne rozvor podvozku?

v diskuzi na magazinu jeden majitel pise ze je o 1.5mm kratsi, druhy zas ze je vse v poradku... kdo se v tom ma vyznat :lol:


Teď jsem to baj voko měřil pravítkem a masky mají středy ložisek cca 28mm. Víc až ho rozeberu :-)

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 7:59 pm
od Zdenek Valter
rchlumecky píše:
vvitty píše:mohl by prosim nekdo z majitelu zmerit spravne rozvor podvozku?

v diskuzi na magazinu jeden majitel pise ze je o 1.5mm kratsi, druhy zas ze je vse v poradku... kdo se v tom ma vyznat :lol:


Teď jsem to baj voko měřil pravítkem a masky mají středy ložisek cca 28mm. Víc až ho rozeberu :-)


Podle měřítka by to mělo být 27,6 mm ;-)

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 8:22 pm
od Zdenek Valter
Zdenek Valter píše:
vvitty píše:Odpovida rozvor povozku skutecnosti, nebo bylo pouzito neco ze starich verzi?


Mne by zase zajímalo, zda náhodou není podobně jako V100 střed otáčení mimo osu o cca 0,4 mm


Nerad bych aby zapadl tenhle můj dotaz ;-)

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 8:29 pm
od Martin HO
vorisekml píše:Vyrábějí se v Číně, na krabičce je napsáno pořízeno v EU. Ale nápis Made in EU, nebo Made in Austria tam nikde není. A jestli-že je kompletně využito pohonu BR 110 DR která taktéž pochází z Číny, jsou předpoklady jasné. Dnes jsem si pozorně prohlížel ty žaluzie a vypadá to že soudruzi v Čínské Lidové Republice asi udělali chybu při sestavování formy. Na jednu stranu dali žaluzie co jsou připraveny na 7mičkové reko brejlovce. Takže až se bude dělat polomáčená verze ČSD tak by stačilo ohlídat správnou verzi formy a bude po problému. Snad se to povede, správnou verzi žaluzií mají, jen to správně poskládat...Jinak jezdí velice solidně a až na to co se tu propírá je pěkný, měl co dělat abych se udržel a nekoupil. Ale co s ním, tu mojí verzi teprve připravují...

To jsem rád, že někdo sdílí můj názor, že forma je opravitelná. Podle mne se forma skládá z dílů a ten chybný by bylo možná snadné vyměnit.

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 9:31 pm
od Zx1974
Pánové nechci vám kazit radost, ale podle detailních fotek od Jardy soudím (bohužel jsem jej ještě neviděl naživo), že žaluzie nejsou řešeny jako vložka ve formě, to by tam musela být vidět dělící rovina. Stejně jako je vidět na přechodu mezi bočnicí a střechou. Ale byl bych radši, kdybych se mýlil.

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 10:45 pm
od kvasha
s tou Čínou se mi to nějak nezdá. Asi na tom ve finále už teď moc nezáleží, ale mám dojem, že ten Brejlovec se dělá na Slovensku?!

PříspěvekNapsal: stř 25 lis, 2009 11:47 pm
od cíba
vvitty píše:mohl by prosim nekdo z majitelu zmerit spravne rozvor podvozku?

v diskuzi na magazinu jeden majitel pise ze je o 1.5mm kratsi, druhy zas ze je vse v poradku... kdo se v tom ma vyznat :lol:

to Vitty a další:
Rozteč dvojkolí v podvozku byla první věc, která mě zajímala. Napsal jsem jednomu z prvních majitelů nového brejlovce o laskavé přeměření a odpověď se vrátila s údajem cca 27.5 mm, což by tedy mělo být v pořádku (2400 / 87 = cca 27,6). Podvozky brejlovce jsou tedy podvozkům BR 110 opravdu asi jen podobné, ale nikoliv stejné...pokud tedy tento údaj potvrdí i ostatní vlástníci... :wink:

PříspěvekNapsal: čtv 26 lis, 2009 5:57 am
od vorisekml
Mě osobně je taky jedno kde se model vyrábí, hlavně když je OK. Ale dost dost věcí nahrává té Číně. Liliput tam dělá skoro 20 let a je to OK, a když ne tak reklamace je blesková /u německých prodejců/. Ale jestli je BR 110 DR a její odvozeniny původem z Číny tak si tento typ Roco pečlivě ohlídalo. Nechci Rocu křivdit ale vypadá to že i ta nová V 36 je Čínská. Když si vzpomenu jak příšerně sbouchaná byla 555.1 z první série /s černýmy koly tendru/ tak zlatej brejlovec z Číny. Dejte tomu pár let a budem sborově vzpomínat "zlatá Čína". Pro některé obory je už i ta Čína drahá na zaplacení tamních soudruhů.