Stránka 1 z 2

Piko Kö I

PříspěvekNapsal: stř 14 říj, 2009 7:58 pm
od stoupa
Zdravím všechny modeláře,pánové vlastníte někdo Piko Kö I ? Jaké má jízdní vlastnosti ? Nikde krom výrobce se mi nic nepovedlo vypátrat.Děkuji.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:13 am
od George V.
Obávám se, že nic moc. Pohon dvojkolí by měl být gumičkou, podobně jako kdysi u Piko Junior. A nemá rozhraní pro digitál. Zkus raději TRIX.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 6:45 am
od stoupa
George V. píše:Obávám se, že nic moc. Pohon dvojkolí by měl být gumičkou, podobně jako kdysi u Piko Junior. A nemá rozhraní pro digitál. Zkus raději TRIX.

Trix dělá KoII ten mám od Brawy je na mém obrázku na vizitce. Celokovový na tu velikost těžký jak šutr,hnané obě nápravy,smd osvětlení,motor Maxon se setrvačníkem - neznám tišší model a to ani v menších velikostech. Je to takovej můj mazlík :oops: . Brawa dělala i tu Kof I
ale dnes se už nevyrábí. Na Piko start si už moc nevzpomínám i když jsem ji před 25 lety měl a na tu dobu se mi to nezdálo nějak tragické byť dojezdila právě díky gumičkám,které se u nás (tehdy ještě v Olomouci) prakticky nedaly obstarat.Jinak díky moc za informaci.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 6:50 am
od Zdenek Valter
stoupa píše:
George V. píše:Obávám se, že nic moc. Pohon dvojkolí by měl být gumičkou, podobně jako kdysi u Piko Junior. A nemá rozhraní pro digitál. Zkus raději TRIX.

Trix dělá KoII ten mám od Brawy je na mém obrázku na vizitce. Celokovový na tu velikost těžký jak šutr,hnané obě nápravy,smd osvětlení,motor Maxon se setrvačníkem - neznám tišší model a to ani v menších velikostech. Je to takovej můj mazlík :oops: . Brawa dělala i tu Kof I
ale dnes se už nevyrábí. Na Piko start si už moc nevzpomínám i když jsem ji před 25 lety měl a na tu dobu se mi to nezdálo nějak tragické byť dojezdila právě díky gumičkám,které se u nás (tehdy ještě v Olomouci) prakticky nedaly obstarat.Jinak díky moc za informaci.


Kolega z klubu ji má a za tu cenu to není zas tak tragické !
Gumový řemen dnes třeba díky modelům Pavla Gulicha prožívá svou renesanci takže bych ho také nezatracoval. ;-)

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 7:10 am
od stoupa
Kolega z klubu ji má a za tu cenu to není zas tak tragické !
Gumový řemen dnes třeba díky modelům Pavla Gulicha prožívá svou renesanci takže bych ho také nezatracoval. ;-)[/quote]Tak to jsem opravdu rád.Jeden prodejce mi ji nabídl novou za 1490,- pouhých a tak jsem jen potreboval zjistit co to vlastně je za model. Gumičkového pohonu se u tak malého stroje neobávám.Konec konců bude sunout jednu 4 osou cisternu na vlečku a zpět.Jen budu muset pořešit spřáhlo, používám flaischmanna profi. To bude asi jediný úkol.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 7:13 am
od Zdenek Valter
stoupa píše:
Zdeněk Valter píše:Kolega z klubu ji má a za tu cenu to není zas tak tragické !
Gumový řemen dnes třeba díky modelům Pavla Gulicha prožívá svou renesanci takže bych ho také nezatracoval. ;-)

Tak to jsem opravdu rád.Jeden prodejce mi ji nabídl novou za 1490,- pouhých a tak jsem jen potreboval zjistit co to vlastně je za model. Gumičkového pohonu se u tak malého stroje neobávám.Konec konců bude sunout jednu 4 osou cisternu na vlečku a zpět.Jen budu muset pořešit spřáhlo, používám flaischmanna profi. To bude asi jediný úkol.


Zkusím poprosit zmíněného kolegu Horymíra zda by sem k tomuto modelu nenapsal něco sám. ;-)

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 12:29 pm
od Houmr
George V. píše:Trix dělá KoII ten mám od Brawy je na mém obrázku na vizitce. Celokovový na tu velikost těžký jak šutr,hnané obě nápravy,smd osvětlení,motor Maxon se setrvačníkem - neznám tišší model a to ani v menších velikostech. Je to takovej můj mazlík :oops: . Brawa dělala i tu Kof I
ale dnes se už nevyrábí. Na Piko start si už moc nevzpomínám i když jsem ji před 25 lety měl a na tu dobu se mi to nezdálo nějak tragické byť dojezdila právě díky gumičkám,které se u nás (tehdy ještě v Olomouci) prakticky nedaly obstarat.Jinak díky moc za informaci.

No taky přemýšlím o KoII od Brawy a jsem rád, že vím že je super. Jinak si myslím, že Brawa vždy po nějakém čase vydává modely znovu, takže stačí počkat a ta KoI časem taky bude. Jinak co se týká jízdních vlastností, tak co jsem viděl, tak Brawa je nesrovnatelná. Takže asi budeš při srovnání s Piko zklamaný.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 1:16 pm
od stoupa
No taky přemýšlím o KoII od Brawy a jsem rád, že vím že je super. Jinak si myslím, že Brawa vždy po nějakém čase vydává modely znovu, takže stačí počkat a ta KoI časem taky bude. Jinak co se týká jízdních vlastností, tak co jsem viděl, tak Brawa je nesrovnatelná. Takže asi budeš při srovnání s Piko zklamaný.[/quote]
Po pravdě ji budu mít pro synka,aby si ten náš krásnej koníček trochu mohl "ohmatat".Chtěl jsem něco co už má reálnou předlohu. Uvažoval jsem i o té start Roco Br 80,kterou jste dělal první jízdy ve skryťáku (je mi jasné že nejsem první kdo to řekne,ale KLOBOUK DOLŮ před vašim umem,jste mi inspirací). Ale ta Br 80 se mi zdá přeci jen příliš filigránská pro "výchovné" účely.Jinak ten kof-ák jsem provozoval i se spřáhlem kadee 17 bez problému.Má odpružené nárazníky,je možno osadit i hadici do čelníku aniž by překážela spřáhlu,jen hák je potřeba neinstalovat.Projede R300mm (info výrobce) rozhraní je 21pin,motor s vinutou kotvou.Při zkouškách do stoupání 4cm/m mi utáhl dva osobní 2osé vozy (taky Brawa).Je prakticky celý die-cast metal takový "angličák"na kolejích jen střecha a doplňky jsou tvrzený plast (dekodér se dává jednoduše právě střechou).Mám verzi s budkou bez dveří mohu Vám poslat na e-mail i nějaké to foto chcete-li.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 4:20 pm
od StaraPakna
A co tahle??? Taky Kö I a od bravy, ale ta cena..... 8)

http://www.vltava2000.cz/5phobby/goodsd ... mentID=150

Je napsaná ale estli je.... to nemám ani šajna.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 4:51 pm
od stoupa
no já tu dvojku loni v Lipsku koupil za 149,-euro ale už má na rozdíl od jedničky osvětlení

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:20 pm
od vorisekml
Mám Ko I od Pika asi 4 roky a dojmy z ní mám rozpačité. Došlo u ní k závadě motoru, po lehkém obroušení ostrého uhlíku na motoru je to OK. Občas se vyháknou sběrače proudu a je nutné model rozebrat a upravit pozici sběrače. Model uveze malou zátěž je to posunovací nebo vlečková lokomotiva. S převody potíže nejsou, ta gumička je v podstatě bandáž z nějaké jiné Piko lok. Jezdí tiše, pomalu. Fotogalerie je zde / za čas je odstraním/. Když byl model focen na kolejišti ještě neměl zapatinované kola. Proto tak červeně svítí http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#album
Kof II mám od Trixe a koupil jsem ho hlavně kvůli ceně /99€/a protože má integrovaný dekodér. Bohužel jsem nepřišel na fintu jak u ní rosvítit světla při provozu na Roco multiMaus. Klasicky v analogu světla fungují ale když stisknu na myši "světýlko" tak nic ani když mačkám cokoliv jiného nerosvítím ji. Změnit adresu můžu, to vezme. Zatím to neřěším, času dost. Model je celokovový ale má hrubší detaily než Brawa. Má ale integrováný dekodér a loukoťová kola, takže je vhodný na ČSD přestavbu. Ty co u nás zůstaly měly paprsková kola.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:31 pm
od Zdenek Valter
vorisekml píše:Mám Ko I od Pika asi 4 roky a dojmy z ní mám rozpačité. Došlo u ní k závadě motoru, po lehkém obroušení ostého uhlíku na motoru je to OK. Občas se vyháknou sběrače proudu a je nutné model rozebrat a upravit pozici sběrače. Model uveze malou zátěž je to posunovací nebo vlečková lokomotiva. S převody potíže nejsou, ta gumička je v podstatě bandáž z nějaké jiné Piko lok. Jezdí tiše, pomalu. Fotogalerie je zde / za čas je odstraním/. Když byl model focen na kolejišti ještě neměl zapatinované kola. Proto tak červeně svítí http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#album
Kof II mám od Trixe a koupil jsem ho hlavně kvůli ceně /99€/a protože má integrovaný dekodér. Bohužel jsem nepřišel na fintu jak u ní rosvítit světla při provozu na Roco multiMaus. Klasicky v analogu světla fungují ale když stisknu na myši "světýlko" tak nic ani když mačkám cokoliv jiného nerosvítím ji. Změnit adresu můžu, to vezme. Zatím to neřěším, času dost. Model je celokovový ale má hrubší detaily než Brawa. Má ale integrováný dekodér a loukoťová kola, takže je vhodný na ČSD přestavbu. Ty co u nás zůstaly měly paprsková kola.


To vypadá, že máš buď jinak kroky v dekodéru a jinak v centrále nebo problém krátká - dlouhá adresa to by chtělo prohnat přes DecoderPro a vidělo by se.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:46 pm
od stoupa
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#album
Moc děkuji za příspěvky to je přesně to co jsem potřeboval vědět a vidět :D
Jinak kdo chce vidět jak to v Brawě vypadá zde je firemní materiál http://www.brawa.de/fileadmin/Produkte/ ... oef_II.pdf
jen pro upřesnění bandáž v návodu značená 49 je jen pro střídavé modely
a foto
http://gmeinder.rajce.idnes.cz/Kof_II_Brawa/

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:53 pm
od vorisekml
Kde můžu - pomůžu. Jsem si prohlédl ten návod-seznam dílů a zjišťuji že ten Trix je Bravě až nápadně podobný. Teda až na světla jsou ty modely stejný. Asi si vypomáhají....Já si Brawu koupím až bude ve verzi DR ep.III/IV. Už jí dělaly, ale utekla mě.

PříspěvekNapsal: čtv 15 říj, 2009 5:56 pm
od stoupa
vorisekml píše:Kde můžu - pomůžu.
no a ve vaší vizitce vidím i H0e nevíte jak je to s lokomotivou HF130 od Bemo?Na oficiálních stránkách ji vedou jako metrovku ale všichni prodeci ji mají vedenu jako 3/4 metrovou
:?: