Piko Kö I

Popisy modelů, odkazy na recenze, srovnávací testy.....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod vorisekml » čtv 15 říj, 2009 6:27 pm

Tak to nevím mám dvě, jednu nám přeznačenou na T 36 001/ale nesedí, měl jsem přeznačit tu DR verzi co má plochá víka na kapotě motoru/ a druhou mám tovární DR 199.002-7. S modely f.Bemo jsou potíže s kvalitou. Už jsem kupoval nový motor, odešel mě u něj jeden pól. Přesně po 26 měsících. 18€ pryč!! Na DR verzi se loupal lak, musel jsem jí reklamovat. Model má odpornou kabinu, Příliš silný plast a místo oken tankové průzory. Teď se to řesí, nechám s kolegou vyleptat novou kabinu. Vzhledem k jejím jednoduchým tvarům by to neměl být problém. Fotky přídám do galerie k předchozímu stroji. Jó, je nutné se vyhnout koupi staré verze která nemá hnaný jalový hřídel, tam se sekaly klacky. Teď je hnaný i jalový hřídel a je to OK. Model jsem nikdy neviděl že by se prodával na H0m vždy jsem ho viděl jen v H0e. Motor je pětipólový mabuchi, nemá setrvačník, nemá digi konektor. Moc rád si zastaví na výhybce, přestože jsou napájeny srdcovky. Musíš jet rychle.... Ale nic jiného není....Na rajče jsem přidal i fotky té Kof II od Trix.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod George V. » pát 16 říj, 2009 5:23 am

TRIX dělá/dělal také jen Köf II. Tak sorry za mistifikaci. Já tyhle malý mrchy nějak nerozlišuju...
H0/DCC - zatím sbírám co se dá... IV.-V.(i VI.) epocha,
TT - stavím pro radost svoji a dětí z Kadaně
George V.
 
Příspěvky: 3198
Registrován: úte 19 úno, 2008 6:30 am
Bydliště: Kadaň

Příspěvekod stoupa » sob 17 říj, 2009 8:37 am

vorisekml píše:Kde můžu - pomůžu. Jsem si prohlédl ten návod-seznam dílů a zjišťuji že ten Trix je Bravě až nápadně podobný. Teda až na světla jsou ty modely stejný. Asi si vypomáhají....Já si Brawu koupím až bude ve verzi DR ep.III/IV. Už jí dělaly, ale utekla mě.


Ten trix bude samostatná konstrukce brawa nemá vidět v rámu ozubená kola byť to hodně připomíná původní provedení Brawy to
jen s imitací osvětlení ,ještě k tomu bemu kde a zakolik jste ji kupoval?jestli můžu být tak smělej.
Uživatelský avatar
stoupa
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 09 dub, 2009 6:43 pm
Bydliště: Palonín

Příspěvekod vorisekml » sob 17 říj, 2009 9:14 am

Kupoval jsem to v říši r.2003 tehdy vyšla na 111,30€ /-Mwst/=95,70€. Dnes se dá sehnat za 125€. Není již dostupná ta verze s prolisy na kapotě motoru. Na ČSD přestavbu je vhodnější verze s plochýmy víky kapoty motoru a ta je teď v nabídce. Pokud je zájem dovezu, myslím že na mě máte i mail.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod stoupa » sob 17 říj, 2009 9:28 am

vidíte já si nebyl úplně jistý to byl te plošinák Roco s loženým Oplem že?
Poprosil bych vás jestli mi nedáte mail ještě jednou ted pred vánocema o tom neuvažuji :roll: ale uvidíme snad po novém roce - je těch vydání poslední dobou nějak moc jaké používáte kolejivo ? peco ?
Uživatelský avatar
stoupa
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 09 dub, 2009 6:43 pm
Bydliště: Palonín

Příspěvekod vorisekml » sob 17 říj, 2009 9:34 am

No měly by jsme to přesunout do sekce úzkorozchodky. Takže odpovídám tam.
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Příspěvekod Jarda » sob 17 říj, 2009 10:15 am

Nejsem si jist zda se jedná o Köf 1 :oops::oops:, ale Köf s označením 232 DB vyrábělo Roco. Povedlo se mi ji sehnal letos v Lipsku, úplně novou za 60 EUR. Má rozhraní pro digitál. Jediná nevýhoda je v tom, že dekoder instaluje do kabiny. Mám tam zatím Lenz Gold, ale vypadá to v kabině docela mizerně. Cílově tam plánuji instalovat Gold Mini, ale zatím mi ještě nedorazil.
Model je celokovový (!) a má pouze plastové doplňky. Osvětlení nemá žádné. Hnané jsou obě nápravy. Po rovině mi bez problémů utáhl soupravu 16ti WAPek....


Jinak co se týče Köf 2, tak mám dvě, od TRIXe, každá má dekoder přímo od výrobce, perfektně instalovaný pod střechou, takže průhled kabinou je téměř dokonalý. Se spřáhly také není problém, má kulisu.

Několik fotek jsem uložil na http://www.jae.cz/picture/kof/
:lol: :lol:
Uživatelský avatar
Jarda
 
Příspěvky: 83
Registrován: pát 20 dub, 2007 6:19 pm
Bydliště: Český Brod

Příspěvekod vorisekml » sob 17 říj, 2009 10:41 am

Ten model od Roco je Kof III. Tenhle typ u ČSD nikdy nejezdil, model je to docela slušný.Jinak kompletní databáze lokomotiv Kof je tady. http://www.deutsche-kleinloks.de/index. ... 001&lang=1 nebo když by to nefungovalo http://www.deutsche-kleinloks.de
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: Piko Kö I

Příspěvekod vorisekml » pon 16 srp, 2010 4:23 pm

Tak jsem se po konečně dostal k mojí Kof II od trix a takhle to dopadlo. Jsou to pracovní fota, model je v lesku, čeká ještě na lehkou patinu a finiš bezbarvým polomatem. Poměrně velkým oříškem jsou popisy. Použil jsem popisovou sadu od Parostroj a popis je bohužel řešen velmi univerzálně, dík velkému fontu písma se na model všechno nevešlo. Také je nutné si před aplikací popisu prostudovat podklady. Na popisech je uvedena T 200.213, Plzeňská dráha, Depo Klatovy.Jenže 13 v Klatovech nebyla, nebyla ani v působnosti Plzeňské dráhy. Škoda že není v nabídce starší verze popisu s tabulkou, lvíčkem a v rámečku uvedeným nápr. tlakem. To by bohatě stačilo, stejně se vzniku drah a dep nedožil, na konci 50.l šly tyto stroje na vlečky. Jestli najdete nějakou vadu, nepřesnost - kritizujte. Teď to ještě můžu předělat.
Chci poděkovat p.Zatřepálkovi, jeho tip na umývání popisu gunze ředidlem se zde uplatnil na celé čáře a fungoval skvěle. Umyl jsem jen popis, lak zůstal bez poškození, práce se značně uspíšila a zjednodušila než při obrušování popisu 1000 smirkem /zde by navíc vše komplikovaly nýty/.
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#P8160392.jpg
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#P8160395.jpg
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#P8160398.jpg
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#P8160403.jpg
http://cpavkar.rajce.idnes.cz/T_200_Ko_I/#P8160397.jpg
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: Piko Kö I

Příspěvekod stoupa » pon 16 srp, 2010 7:20 pm

No mašinka ČSD jako cumel . Kousek od nás, v Šumperku , snad měla jezdívat také,než byla nahrazena T211(Nepodloženo z doslechu) .
Tak dnes měla má milovaná Kö II od Brawy digitální premiéru. Ve stoupání 4,4cm/m (taková má paneláková trať) utáhne 3vozy 4 osé a to i v zatáčce o poloměru 400mm.Dekodér Lenz silver 21 pin vozy Brawa,Fleichsmann.
Uživatelský avatar
stoupa
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 09 dub, 2009 6:43 pm
Bydliště: Palonín

Re:

Příspěvekod stoupa » sob 01 led, 2011 8:52 am

vorisekml píše: ... Model má odpornou kabinu, Příliš silný plast a místo oken tankové průzory. Teď se to řesí, nechám s kolegou vyleptat novou kabinu. Vzhledem k jejím jednoduchým tvarům by to neměl být problém. ... Trix.



Hezký Nový rok, mám dotaz, rešil jsi nějakým fotoleptem tu kabinu ?
http://hermanicka.xf.cz/110nb/110nb.html"
Uživatelský avatar
stoupa
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 09 dub, 2009 6:43 pm
Bydliště: Palonín

Re: Piko Kö I

Příspěvekod vorisekml » úte 17 úno, 2015 4:22 pm

Lenz přišel s novou Kof II ve verzi DR ep.IV. Na DR verzi Kof II mám zálusk delší dobu. Bohužel po špatné zkušenosti s Trix modelem kde se rozštípaly převodové kola se chci zeptat- nemá někdo rozpis náhradních dílů na toho Lenze /I DB verze stačí/. Chci vidět jak je u Lenze řešena převodovka /potažmo celý pohon/ než to koupím, páč cena není zrovna lidová.Na Lenz webu jsem nic nenašel.


http://www.digital-plus.de/modellplus-koef.php

https://www.elriwa.de/produkte/loks/spu ... 0-dr-ep.iv
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Re: Piko Kö I

Příspěvekod stoupa » úte 17 úno, 2015 6:03 pm

vorisekml píše:Lenz přišel s novou Kof II ve verzi DR ep.IV. Na DR verzi Kof II mám zálusk delší dobu. Bohužel po špatné zkušenosti s Trix modelem kde se rozštípaly převodové kola se chci zeptat- nemá někdo rozpis náhradních dílů na toho Lenze /I DB verze stačí/. Chci vidět jak je u Lenze řešena převodovka /potažmo celý pohon/ než to koupím, páč cena není zrovna lidová.Na Lenz webu jsem nic nenašel.


http://www.digital-plus.de/modellplus-koef.php

https://www.elriwa.de/produkte/loks/spu ... 0-dr-ep.iv



..... Jeden postřeh z fa.Lenz ....(já tu Brawu kupoval v Lipsku tehdy za 149,-evropských a to bylo ečko za 23+/-, a k tomu dekodér další 1000,- takže cena včetně funkcí je u Lenze dobrá (ne lidová)). Nicméně měl jsem Lenzovu 66tku.Měla naprosto špičkové chodové vlastnosti a na svou dobu našlapanou integrovanou elektroniku ,včetně zvuku a záložního zdroje. No po roce "provozu" v (úvozovkách proto že prakticky nejezdila, možná 50 metrů tam a zpět) se mi rozlomilo ozubené kolo a začala kulhat. A bylo po srandě. Neb náhradní díl neexistoval. Je možné koupit třeba dýmniční víko a nebo stupačku (to má číslo náhradního dílu) ale ozubené kolo nebo motor..... .Skončila slavně/neslavně..... s podobně postiženou "kolegyní" Lenz BR 66,01 posloužila coby "superpojezd" k Papouškovi. Prostě se vzaly dvě mašiny ks á 5000,- a nástrojař je v potu tváře skul do pojezdu uspořádání 2 D 2. Tak bych byl "vopatrnej".....jinak super filigrán zpracování.....
Uživatelský avatar
stoupa
 
Příspěvky: 218
Registrován: čtv 09 dub, 2009 6:43 pm
Bydliště: Palonín

Re: Piko Kö I

Příspěvekod vorisekml » úte 17 úno, 2015 6:35 pm

já viděl a hlavně "slyšel" Lenz V 36 a proto mám z Lenze docela strach. Ale od Brawy se jí asi nedočkám....
H0
Uživatelský avatar
vorisekml
 
Příspěvky: 890
Registrován: pát 06 bře, 2009 8:43 pm
Bydliště: Lom u Mostu / Most

Předchozí

Zpět na Recenze modelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků