Pára 335.1

Popisy modelů, odkazy na recenze, srovnávací testy.....

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.

Příspěvekod holyholy » stř 17 čer, 2009 7:32 pm

můžeš prosím hodit link? Díky
TT - to je láska na celej život
TT-analog-ČSD
Uživatelský avatar
holyholy
 
Příspěvky: 22
Registrován: pon 25 srp, 2008 5:04 pm
Bydliště: Karlovarsko

Příspěvekod Jarda H. » stř 17 čer, 2009 7:52 pm

www. parostroj. net

a tam máš v polovině stránky v barevných rámečcích "vstup" do katalogu nákladních i osobních vagonů


PS : odkaz jsem dal s mezerama, aby nebyl otvíratelný odtud ! Takže si ho přepiš bez mezery a je to OK :lol:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod michalkomarek » pát 26 čer, 2009 10:13 am

Všechny vás zdravím.Tak mi dneska došla ta pára od Schirmera ČSD 365.4!Zatím se kochám jen pohledem a vypadá moc pěkně!!!Přes výkend vyskouším jízdní vlastnosti...tak uvidíme!!Napíšu jak dopadla na kolejích a snad se mi podaří i nějaká fotka.
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod Jarda H. » pát 26 čer, 2009 4:00 pm

Michale - vyzkoušej a napiš, první zkušenosti, dojmy, .... budeme rádi !!Mimochodem, u koho sis jí objdnával, který obchodník ?
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod michalkomarek » pát 26 čer, 2009 6:28 pm

Ahoj.Objednával jsem si ji u pana Tesaře-železniční modely.Měl jsem ji objednanou už před víc jak půl rokem a konečně je Schirmer dodal.
Došla dobře zabalená,vše v pořádku.
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod Jarda H. » čtv 02 črc, 2009 7:11 pm

Tak co, Michale, jaké jsou jízdní vlastnosti ?! Na fotkách (na netu) vypadá ta lokomotiva "v barvách ČSD" dobře, i když nevím, zda naše lokomotivy měly i ten parní předehřívač, ale ........ :wink:
Těším se na tvojí recenzi !

PS : všimnul jsem si, že v Deltaxu je o pár stokorun levnější, ale nevím, zda byla v jejich nabídce v době, kdy sis objednával model 365.4 u Tesaře.
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod Yarda » čtv 02 črc, 2009 7:57 pm

Jarda H. píše:...lokomotivy měly i ten parní předehřívač, ale ........


nemyslíš předehřívač vody...?
Uživatelský avatar
Yarda
 
Příspěvky: 255
Registrován: pon 08 říj, 2007 11:48 am

Příspěvekod alf » čtv 02 črc, 2009 9:29 pm

Určitě myslí předehřívač napájecí vody..všichni výrobci si s verzí ČSD hlavu nelámou,prostě napatlat ČSD a trochu pravděpodobnou tabulku,i když to bývají stroje používané např.cca do r.1948..A český trouba to s radostí koupí,neb nic jiného není a fotek z historie je pramálo-myslím ex.německých lok.v s označením ČSD.(kromě řad 64 a 86..)
alf
 
Příspěvky: 222
Registrován: úte 01 led, 2008 11:43 pm
Bydliště: Letohrad

Příspěvekod TTmili » čtv 02 črc, 2009 9:56 pm

Bylo opomenuto hodně významé řady. Aspoň teda do příchodu štokrů. A to němek alá 555.0 (ex BR52). No a co se týče tohohle tak je fakt že mi koupíme všechno, obvzvlášť v TT. Ale to už se řešilo jinde. Pravdou ale zůstává fakt že sme furt vděčný za jakoukoli mašinu co se dá předělat na ČSD/ČD, to nikdo nepopře.
TT
DIGITÁL
Epocha: IV
Snažíme se dokonale napodobit skutečnou nedokonalost, má to význam?
Uživatelský avatar
TTmili
 
Příspěvky: 1688
Registrován: čtv 17 črc, 2008 9:48 am
Bydliště: Jihlava

Příspěvekod Modelář » pát 03 črc, 2009 5:49 am

A je po recenzi ten pacholek si dela srandu a zadna lokomotiva neni ani nebude.
Modelář
 
Příspěvky: 23
Registrován: pon 29 čer, 2009 11:27 am

Příspěvekod Jarda H. » pát 03 črc, 2009 3:03 pm

To michalkomarek : nedej na škarohlídy, zvláště mají-li IQ tykve :roll: ! Myslím, že nejen mne,a le i řadu dalších kolegů z fóra zajímají hlavně jízdní vlastnosti. Zatím neznám nikoho, kdo by měl modely firmy Schirmer a tak jsem zvědav na tvoji recenzi a první postřehy z provozu na kolejišti.

To alf a ostatní : ano, myslel jsem předehřívač napájecí vody - odborné termíny mi chybí, přiznávám :oops: (zkrátka "ten válec" u komína). Je mi jasné že výrobci kvůli verzím ČSD neudělají novou formu :cry: , takže zbývá se s tím buď smířit nebo upravit. Třeba jako Houmr v H0 na stejném modelu - přestavba německé verze na 365.4
Naposledy upravil Jarda H. dne pát 03 črc, 2009 3:17 pm, celkově upraveno 2
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

Příspěvekod michalkomarek » pon 06 črc, 2009 9:21 pm

Zdravím vás kolegové.Pacholek nejsem a srandu si z vás nedělám.Měl jsem jen málo času a tak se k tomu dostávám až dnes.Co se týká jízdních vlastností páry 365.4 jsou dle mého názoru výborné.Zkoušeno v analogu a sklsickým trafem.Podle mě jsou naprosto stejné jako jízdní vlastnosti nového modelu BR 86 od Tilliga.Model má klidný plynulý chod v obou směrech,i hlučnost modelu je nízká a také stejná jako u BR 86.Osvětlení přepíná podle směru a i při nízkých otáčkách už svítí dostatečně.Co se týká předehřívače ten na modelu samozdřejmě je.Jak tady bylo správně řečeno přece nebudou němci kvůli limitované sérii vyrábět formu.Časem se chystám i na patinu tohoto modelu a je vysoce pravděpodobné že dojde i na předehřívač.Proto bych uvítal jakékoliv odkazy na fotografie těchto lokomotiv v označení ČSD.
Tady je pár fotek: www.michalkomarek.rajce.net/parní lokomotiva CSD 365.4
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod michalkomarek » pon 06 črc, 2009 10:15 pm

Sorry, špatně jsem napsal odkaz.
http://michalkomarek.rajce.idnes.cz/parní lokomotiva CSD 365.4
michalkomarek
 
Příspěvky: 82
Registrován: ned 20 led, 2008 9:40 pm
Bydliště: zlín

Příspěvekod VoVo » úte 07 črc, 2009 7:43 am

Svůj příspěvek jsem se rozhodl odstranit jako nesouhlas s praktikami, které zde probíhají ze strany majitele diskuzního fóra, kdy jsou nezištně míněné diskuze a poskytnutné informace od modelářů zneužívány pro komerční aktivity, překrucovány, je zde na úkor komerčních aktivit omezováno svobodné vyjadřování, probíhá neustálé řízení diskuzí, zamykání vláken, odstraňování příspěvků a sám vlastník se zde chová mnohem méně vhodně a slušně, než co ostatním uživatelům vyčítá. Nashledanou v lepších časech :)
Naposledy upravil VoVo dne stř 27 srp, 2014 4:34 pm, celkově upraveno 1
Přátelé, tak s tímhle fórem, já jsem skončil.
Uživatelský avatar
VoVo
 
Příspěvky: 383
Registrován: pon 16 čer, 2008 11:58 am
Bydliště: kdekoliv, hlavně mimo toto fórum :)

Příspěvekod Jarda H. » úte 07 črc, 2009 3:30 pm

To VoVo : nehoníme duchy, neboj ! To bylo myšleno jen jako malý povzdech, že kastle nemá jinou formu, ale protože nejsem počítač nýtů ( :lol: ) jsem rád za tento model - a navíc má dobré jízdní vlastnosti !!

To michalkomarek : díky za minirecenzi i fotky, tahle lokomotiva se mi od začátku líbí, a potěšila mne tvoje informace o dobrých jízdních vlastnostech. Nezkoušel jsi taky jízdu do stoupání a případně jízdu s vagony (tažnou sílu) ?!
Asi to bude (do budoucna) výhledově na seznamu pro nákup :wink:
TT - analog - ČSD/DR, DB - III / IV
Uživatelský avatar
Jarda H.
 
Příspěvky: 2795
Registrován: čtv 30 srp, 2007 6:25 pm

PředchozíDalší

Zpět na Recenze modelů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků