Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H.
George V. píše:No já nevím, 6 hnaných náprav je 6 hnaných náprav... Gutzold bude super, pokud budou bandáže OK. Já měl dva starý od PIKA. Ten starší měl úplně zpuchřelý bandáže, takže nakonec táhnul hůř, než BR 110 bez bandáží, a přitom je těžší. Ona nehnaná náprava a potažmo pokud má ještě sbírat proud, znamená docela velký nárůst jízdního odporu...
George V. píše:No já nevím, 6 hnaných náprav je 6 hnaných náprav... Gutzold bude super, pokud budou bandáže OK. Já měl dva starý od PIKA. Ten starší měl úplně zpuchřelý bandáže, takže nakonec táhnul hůř, než BR 110 bez bandáží, a přitom je těžší. Ona nehnaná náprava a potažmo pokud má ještě sbírat proud, znamená docela velký nárůst jízdního odporu...
George V. píše:U modelu Guetzold se tažná síla honí hlavně taky hmotností, což má za následek vyšší opotřebení převodů - někde se tady psalo o lámání převodů na nápravách u Guetzolda. Holt pro Sergeje ROCO musí být kvalitní kolejový svršek bez velkých zlomů, pak bude jezdit bez problémů...
George V. píše:Guetzold prý je o dost těžší, než ROCO... A ty převody se lámou jako samy od sebe? Jestliže mám k přenosu nutné síly (větší díky větší hmotnosti) k dispozici jen 4 místo 6-ti náprav, tak každý jeden převod na nápravě musí přenést min. 1,5x větší sílu... Ono to jenom technologií asi nebude...
vorisekml píše:Co se týká praskání převodů na modelech f.GUTZOLD vyráběných po r.1990, tak jde o vadu materiálu /plastu/. Problematická jsou ozub. kola z mléčného plastu. Od r.2002 přešel GUTZOLD na černý plast s příměsí uhlíku a praskání se dost omezilo.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků